Jost Capito: «Η ισχύς επέστρεψε»
"Καμία μορφή του motorsport δεν μπορεί να αφήσει στην άκρη το περιβάλλον, να ξεχάσει την κατανάλωση καυσίμου".
"Καμία μορφή του motorsport δεν μπορεί να αφήσει στην άκρη το περιβάλλον, να ξεχάσει την κατανάλωση καυσίμου".

"Μας έχουν διαβεβαιώσει ότι θα αλλάξει ο τρόπος υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας".

Στην πρώτη του δεκαετία (1960) το πνευματικό τέκνο του Σερ Αλεκ Ισιγόνη κέρδισε τρεις φορές το Ράλι Μόντε Κάρλο και άλλες 16 νίκες σε κορυφαία ευρωπαϊκά ράλι. Έμοιαζε με τα άλλα rallycars της εποχής ακριβώς όσο μοιάζει και με το MΙΝΙ Countryman WRC, στο οποίο θα μετεμψυχωθεί στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι 2011: Καθόλου.

Ο δίαυλος επιστροφής του Kimi Raikkonen στη Formula 1 το 2011, στη Renault F1 ή
στη Mercedes GP, μοιάζει με ανούσια παλινωδία μπροστά στο όραμα του WRC -
που άρχισε να εμφανίζεται ως δια μαγείας στις οθόνες με τους χρόνους
των Ειδικών Διαδρομών του Ράλι Βουλγαρίας.

Κάθε καλοκαίρι στο Δυτικό Σάσεξ κατεβαίνουν από τη στρατόσφαιρα του μύθου οι ενδοξότεροι οδηγοί και τα πιο εκλεκτά μηχανολογικά διαμάντια της ιστορίας του παγκόσμιου motorsport.
"Πρέπει να αντιδράσουμε άμεσα. Αλλά από μια άλλη άποψη, της τεχνολογικής καινοτομίας, χρειαζόμαστε χρόνο".
"Κάναμε τις κατάλληλες επιλογές από το ξεκίνημα της καριέρας μου. Δεν υπάρχουν παρακλάδια στο δρόμο προς την κορυφή"
Ο Βρετανός παγκόσμιος πρωταθλητής του 2008 εξηγεί τον τρόπο με τον οποίο προετοιμάζεται για το GP Τουρκίας και περιγράφει το επιθετικό, ενίοτε οριακό, στυλ οδήγησής του.
Αν ανήκετε σε εκείνη την κατηγορία ανθρώπων που έχουν τη συνήθεια να φυλάνε τα πάντα, και σε αυτά τα "πάντα" συγκαταλέγονται και μπροσούρες αυτοκινήτων, τότε ίσως ήρθε η στιγμή της δικαίωσης, μιας και το ευτελές αυτό είδος μπορεί να αποδειχθεί χρυσωρυχείο.
Η δήλωση του Valentino Rossi ότι θα μείνει κατά 99% στη Yamaha πυροδοτεί τις εξελίξεις, που θέλουν τις Ducati και Honda να προσφέρουν γη και ύδωρ στους Casey Stoner και Jorge Lorenzo.
Το ανούσιο για την παγκόσμια αυτοκίνηση αεροδυναμικό σύστημα του αεραγωγού F-duct πρωταγωνιστεί στην εξέλιξη των κορυφαίων μονοθεσίων της F1, τα οποία άλλαξαν (ορισμένα δραματικά) και μαζί θέτουν νέα δεδομένα στην ισορροπία δυνάμεων της κορυφής στο ξεκίνημα της ευρωπαϊκής χρονιάς, με το GP Ισπανίας 2010.
Η Audi ετοιμάζει έκδοση δρόμου του αγωνιστικού της supercar για να απαντήσει στις Porsche 911 GT3 RS και Lamborghini Gallardo Superleggera.
Τα μέλη των ομάδων σχολιάζουν αν η Ferrari είναι ταχύτερη όλων, τι κρύβει η McLaren και ποιά είναι τα αρχικά προβλήματα της Mercedes W01 μετά τις πρώτες δοκιμές στη Βαλένθια.
Παρότι η Formula 1 περίμενε μια μετεξέλιξη του μονοθεσίου του 2009, η McLaren σχεδίασε την MΡ4/25 από - ξεκινώντας από τον ακραίο, τριπλό της αεροδυναμικό διαχύτη στην απόληξη του δαπέδου!
Το μονοθέσιο της Scuderia για τη F1 2010 είναι μια δεύτερη εν λευκώ σπουδή πάνω στους νέους κανονισμούς. Μια δεύτερη ευκαιρία, μετά την αποτυχία της πρώτης.
Μετά τις δεκαετίες του 1930 και του 1950, αυτή είναι η τρίτη φορά που η συγκυρία φέρνει τη Mercedes-Benz, την αυτοκινητοβιομηχανία και τη F1 στο ίδιο εμπορικό σταυροδρόμι.
Στη Ferrari του 2010 ο Fernando καλείται να φανεί σοφότερος από τις ημέρες του στη McLaren κι η Scuderia να διαχειριστεί τη φιλοδοξία των δύο Λατίνων οδηγών της. Αν δεν το έχει κάνει ήδη.
Για τον matador η νίκη στο 32ο Ράλι Ντακάρ δεν ήταν μόνο η δικαίωση για τέσσερα χρόνια σκληρής δουλειάς με τη Volkswagen. Ήταν και το πλήρωμα του χρόνου για το χαμένο πρωτάθλημα του 1998 και το χαμένο Ντακάρ του 2009.
Μπορεί το καθεστώς ιδιοκτησίας της Jaguar να έχει αλλάξει καθώς το 2008 πέρασε από την Ford στην ινδική Tata Motors, ωστόσο διατήρησε σταθερή την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών του δικτύου αντιπροσώπων της στις ΗΠΑ όπως καταδεικνύει η ετήσια έρευνα της J.D. Power, όπου η φίρμα με σήμα το αιλουροειδές κατέκτησε την πρώτη θέση, για πέμπτη […]
Μόλις χίλιες μονάδες θα μετρήσει η παραγωγή του οικολογικού supercar e-tron που η Audi παρουσίασε ως πρωτότυπο στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον περασμένο Σεπτέμβριο και προτίθεται να λανσάρει από το 2012. Σύμφωνα με δηλώσεις στελεχών της Audi το σκεπτικό παραγωγής του αμιγώς ηλεκτροκίνητου supercar με την ισχύ των 313 ίππων και την θηριώδη ροπή των […]
To στρατηγικό ταμείο επενδύσεων για την στήριξη της αυτοκινητοβιομηχανίας, που είχε συσταθεί από το γαλλικό δημόσιο όταν ξέσπασε η οικονομική κρίση, ανακοίνωσε μέσω εκπροσώπου του ότι δεν είναι έτοιμο να επενδύσει στα ηλεκτρικά σχέδια της Heuliez καθώς η νέα της ιδιοκτήτρια Bernard Krief Consulting δεν πληροί τις αναγκαίες προϋποθέσεις. «Σε αυτό το στάδιο, κρίνεται ότι δεν […]
Tην έκδοση Range Rover Sport Autobiography Limited Edition επέλεξε η τέως βρετανική και αμερικανική και νυν ινδική φίρμα να παρουσιάσει την 1η μέρα της έκθεσης στο Los Angeles. Μια ματιά στη νέα έκδοση περιορισμένης παραγωγής του εντυπωσιακού SUV που θα παραχθεί σε μόλις 250 μονάδες για το 2010, αρκεί για να καταλάβει κανείς γιατί η […]
Στην συνέχιση της καλής της πορείας στην αμερικανική αγορά αυτοκινήτου ευελπιστεί η Hyundai που στην έκθεση αυτοκινήτου του Los Angeles την Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου, παρουσίασε ένα ακόμη όπλο που θα την βοηθήσει να αυξήσει τις πωλήσεις της επιπλέον του φετινού 6%. Ό λόγος για το νέο Hyundai Sonata που δείχνει να σέβεται τους λόγους οι […]
Το εξεζητημένο, σχεδιαστικά, MPV της ιαπωνικής φίρμας διατίθεται -πλέον- επισήμως σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, γεγονός που προαναγγέλλει την άφιξή του αυτοκινήτου και στη χώρα μας μέσα στον επόμενο χρόνο. Επιστρέφοντας στην Γηραιά Αλβιόνα, η Nissan συνόδευσε την πρεμιέρα του Cube στην εγχώρια αγορά με άφθονη… μπύρα, επιλέγοντας την παραδοσιακή μπυραρία Truman για να γιορτάσει την έναρξη των πωλήσεων του στην Βρετανία.
H επέτειος των 100 χρόνων για την Audi δεν είναι η μόνη γιορτή της γερμανικής φίρμας για φέτος. Η οικογένεια των εντυπωσιακών αγωνιστικών μονοθέσιων που δημιούργησε η πάλαι ποτέ Auto Union κλείνει τα 75 της χρόνια και θα τα γιορτάσει με την παρουσία των αντιπροσωπευτικότερων εκπροσώπων της στο Μουσείο της Audi στo Ingolstadt.
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442