BMW 330d: Στόχος η κορυφή!
Δυναμικά οδικά χαρακτηριστικά, γκάμα 11 κινητήρων και ανανεωμένη εμφάνιση για το best seller της BMW που θα κυκλοφορεί από τον Οκτώβριο και στην Ελλάδα με τιμές οριακά αυξημένες σε σχέση με το σημερινό μοντέλο.
Δυναμικά οδικά χαρακτηριστικά, γκάμα 11 κινητήρων και ανανεωμένη εμφάνιση για το best seller της BMW που θα κυκλοφορεί από τον Οκτώβριο και στην Ελλάδα με τιμές οριακά αυξημένες σε σχέση με το σημερινό μοντέλο.

Οι Γάλλοι έχουν γράψει ιστορία με αυτοκίνητα σαν αυτό και το Twingo RS συνεχίζει την παράδοση.

Το Ibiza εγκαταλείπει τον αστικό του προσανατολισμό και υιοθετεί νέες σχεδιαστικές πρακτικές, επαναφέροντας τα αυτοκίνητα πόλης στις προτεραιότητες της ισπανικής φίρμας.

Την εποχή που η υπερθέρμανση του πλανήτη δεν αποτελεί σενάριο επιστημονικής φαντασίας αλλά πραγματικότητα, χρειάζεσαι αρκετά ελαφρυντικά ώστε να δώσεις "ζωή" σε μια οκτακύλινδρη πρόταση που φλερτάρει, όσο τίποτε άλλο, με την υπερβολή.

Το Fiat 500 ξορκίζει το αξιαγάπητο προφίλ ενός καλοσχεδιασμένου αυτοκινήτου πόλης με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 135 ίππων.
Με ημερομηνία εμφάνισής της στην ευρωπαϊκή αγορά τον Οκτώβριο του 2009, η ML 320 CDI Bluetec αποδεικνύει στην πράξη ότι η συνολική μείωση των εκπομπών ρύπων -πέραν του CO2- είναι, πλέον, εφικτή.
Διαθέσιμο στην Ελλάδα από τα τέλη του 2008, το γερμανικό coupe διευρύνει τις προοπτικές επιτυχίας της VW, τουλάχιστον στη συγκεκριμένη έκδοση.
Το Mazda 2 περιορίζει τον αριθμό των θυρών του, αφαιρεί δέκα κιλά παραπανίσιου βάρους και εξαλείφει κάθε αμφιβολία που είχε να κάνει με την αναγνωρισμένη, πλέον, αξία του.
Το ευρωπαϊκό της προφίλ θεμελιώνει η Chevrolet, επεκτείνοντας την γκάμα του ανανεωμένου Aveo με την τρίθυρη και σαφώς δυναμικότερη εκδοχή του.
Διεκδικώντας μια θέση... στον ήλιο, το A3 αντικαθιστά το ψυχρό μέταλλο της οροφής του με το ευγενές και σαφώς πιο εκλεπτυσμένο ύφασμα.
Η εποχή των παγετώνων πέρασε οριστικά για τη Hyundai, που επιστρέφει στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης με το ευρωπαϊκών και... προσιτών προδιαγραφών i10.
Γιάννης Αδάναλης Έχοντας κρατηθεί μακριά από τη λογική των τετρακίνητων και πολλές φορές ανοικονόμητων οχημάτων, η Citroen βρέθηκε αποκλεισμένη από ένα σημαντικό, όπως αποδείχθηκε, μερίδιο της ευρωπαϊκής αγοράς. Επιχειρώντας λοιπόν να διορθώσει το παραπάνω εμπορικό ατόπημα, στήριξε τις φιλοδοξίες της στη συνεργασία του ομίλου PSA με τη Mitsubishi, περνώντας στην παραγωγή την πρώτη τετρακίνητη πρόταση […]
Παραμένοντας προσιτό σε τιμή και πολυχρηστικό σε χαρακτήρα, το Opel Agila του 2008 ξεχωρίζει για το δυναμικό του σχεδιασμό και τις συμπαγείς διαστάσεις του αμαξώματός του.
Ακόμα πιο ισχυρό επανεμφανίζεται το Audi TT, με το τελικό S που κοσμεί το αμάξωμά του, να μεταφράζεται σε 272 ίππους και πλήθος αναβαθμισμένων χαρακτηριστικών.
Διατηρώντας τα premium χαρακτηριστικά του, το μικρομεσαίο Audi περνά στην παραγωγή με υφασμάτινη οροφή και υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες άμεσου ψεκασμού.
Το μέγεθος μετράει, είτε αυτό έχει να κάνει με το μήκος του αμαξώματος του νέου Mondeo SW, είτε με τη χωρητικότητα των 2.500 κ.εκ. του διαθέσιμου, πλέον, υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα της Ford.
Διαθέτοντας το παρουσιαστικό, όχι όμως και την ισχύ που θα υποστηρίξει τη δυναμική πτυχή του χαρακτήρα του, το νέο Lancer παραμένει ένα μετριοπαθές σεντάν με... τετρακίνητες και υπερτροφοδοτούμενες προοπτικές.
Στα μέσα της δεκαετίας του 1990, ένα χορταστικό σε διαστάσεις sedan, με συμβατική σχεδίαση και προσιτό προφίλ ήταν αρκετό ώστε να αλλάξει το ρου της ιστορίας.
Εντυπωσιακό σε σχεδίαση και διαστάσεις, το Welt στεγάζει τις πλέον σύγχρονες υπηρεσίες της ΒΜW, αποτελώντας έναν πολυχώρο γνωριμίας με τη βαυαρική φίρμα.
Αφήνοντας στην άκρη το μετριοπαθές προφίλ της Opel, το κορυφαίο Corsa παραγωγής προβάλει δίχως αναστολές τα προκλητικά του χαρακτηριστικά, εντυπωσιάζοντας με το παρουσιαστικό του, αλλά πολύ περισσότερο με τις επιδόσεις του.
Ν. Καραγιαννόπουλος «Αν θες να κάνεις εντύπωση σε μία συγκέντρωση, εμφανίσου τελευταίος». Κάπως έτσι φαίνεται να σκέφτηκε η Audi, αφήνοντας τους ομοεθνείς «εχθρούς» της να παρουσιάσουν πρώτοι τα δυνατά τους χαρτιά στην κατηγορία των μεσαίων οικογενειακών κύρους, για να αποκτήσει σημαντικό πλεονέκτημα στη μάχη των πωλήσεων, αλλά και του γοήτρου. Με εντελώς καινούρια εμφάνιση και […]
Μιχάλης Κατωπόδης Με την έλευση του C-Max η Ford ολοκληρώνει ουσιαστικά την ανανέωση του στόλου των πολυμορφικών της προτάσεων. Μαζί με τα Galaxy και S-Max, είναι σε θέση να καλύψει μία ευρύτατη γκάμα αναγκών, παρουσιάζοντας πλέον μία ομοιοτυπία μεταξύ των διαφόρων μοντέλων της. Η πολιτική αυτή εστιάζεται αρχικά στην απομάκρυνση του ονόματος «Focus» και στην […]
Εάν η προηγούμενη γενιά έθεσε τα δικά της -σχεδόν ακατάρριπτα- στάνταρ στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, το νέο Mondeo αποτελεί κάτι περισσότερο από τον φυσικό της διάδοχο.
Διαφοροποιημένο αισθητικά σε σχέση με το πρωτότυπο που παρουσιάστηκε στην φετινή έκθεση της Γενεύης, το Freetrack αποτελεί μια ενδιαφέρουσα, αν και εξεζητημένη, προσθήκη στη γκάμα της Seat.
Μιχάλης Κατωπόδης Είναι γεγονός ότι η συγκεκριμένη κατηγορία, των μεγάλων station wagon, απέχει παρασάγγας από το να χαρακτηριστεί δημοφιλής, με βάση τα «οικεία» ελληνικά δεδομένα περί αυτοκίνησης.Αυτό, ωστόσο, δεν μειώνει ούτε στο ελάχιστο την αξία και το χαρακτήρα των εν λόγω προτάσεων που, αντικειμενικά, καλύπτουν ένα ευρύτατο φάσμα απαιτήσεων, πληρώντας ταυτόχρονα υψηλότατα ποιοτικά και άλλα […]
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442