Toyota RAV4: Αλλαγή σκηνικού
Το δημοφιλές SUV της Toyota απαρνείται το νεύρο και τον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα για χάρη της άνεσης και την πολυτέλειας. Σωστό ή λάθος, ο καιρός θα το κρίνει.
Το δημοφιλές SUV της Toyota απαρνείται το νεύρο και τον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα για χάρη της άνεσης και την πολυτέλειας. Σωστό ή λάθος, ο καιρός θα το κρίνει.

Ιδιαίτερα φειδωλή στις επεμβάσεις της, η Seat φρόντισε να αναβαθμίσει το Ibiza σε ύφος, όχι όμως και σε... ήθος, καθώς δεν επενέβη σε κινητήρες και αναρτήσεις.

Τι και αν η Mitsubishi αποσύρθηκε από το WRC; Το χούι δεν κρύβεται, ακόμα και αν προσφέρεται σε συσκευασία... δρόμου.

Μπορεί το όνομά του να μην έχει το ειδικό βάρος που διαθέτουν κάποιοι άλλοι ανταγωνιστές, στην πράξη όμως το Subaru Forester αποτελεί μία ενδιαφέρουσα επιλογή για όσους ξέρουν τι θέλουν.

Ν. Καραγιαννόπουλος H … καταιγίδα των νέων supermini συνεχίζεται, αφού τους τελευταίους έξι μήνες έχουν παρουσιαστεί -και έχουν αρχίσει να κυκλοφορούν στη νέα τους μορφή- μερικά από τα πιο σημαντικά μοντέλα της κατηγορίας. Όσο και αν διαφέρουν μεταξύ τους σε εμφάνιση, κινητήρες, ή στο κοινό το οποίο απευθύνονται, έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό, που δεν είναι […]
Με το C30 η Volvo ελπίζει σε ακόμη καλύτερες, εμπορικά, ημέρες. Οι πρώτες ενδείξεις, άλλωστε, συνηγορούν σε αυτό.
Ενα, περίπου, χρόνο πριν την ανανέωση του δημοφιλέστερου μοντέλου της, η smart έχει ήδη έτοιμες τις καθαρές εκδόσεις του fortwo.
Το νέο Yaris δεν αστειεύεται. Μεγάλωσε, αντρώθηκε και ξεκινάει την κατά μέτωπο επίθεση σε χωράφια που μέχρι πρότινος φάνταζαν πέραν των δυνατοτήτων του.
Αν το προηγούμενο Focus ST φάνταζε λίγο και το αντίστοιχο RS δεν κυκλοφόρησε σε ικανοποιητικούς αριθμούς, το νέο ST, να είσαστε σίγουροι, θα καλύψει όλες τις αρχικές ελλείψεις.
Ηχοι, χρώματα και ανέμελη ζωή. Το Citroen C1 κάνει την απλότητα τρόπο ζωής και αφήνει το σφυγμό του να χτυπάει στους ρυθμούς της πόλης.
Μιχάλης Κατωπόδης Αψογη! Σε πείσμα της αντικειμενικότητας, κάθε γνήσιος Alfista έχει το δικαίωμα να θεωρεί τη νέα Brera ως ένα σύγχρονο έργο τέχνης, από αυτά που δεν πρόκειται ποτέ να κατασκευάσουν Γερμανοί, Γάλλοι ή Ιάπωνες. Το πρωτότυπο που, επί τρία χρόνια, ενέπνεε με την αισθητική του τις υπόλοιπες προτάσεις της εταιρίας ήρθε η ώρα να […]
Δύο ιδέες, δύο φιλοσοφίες, η ίδια, όμως, υλοποίηση. Coupe ή Cabrio, το δίλημμα δεν υφίσταται πια, αφού η διαφορά μεταξύ τους είναι μόλις 22 δευτερόλεπτα. Όσο δηλαδή διαρκεί η αναδίπλωση της οροφής του νέου Micra C+C.
Σίγουρα δεν θυμίζει σε τίποτα το σημερινό ΤΤ, αν και ακόμα δεν είναι βέβαιο ότι πρόκειται για τον αντικαταστάτη του...
Αν πρέπει να κρίνουμε επί του τελικού αποτελέσματος, η «πλαστική» που υπέστη το Peugeot 307, εντός και εκτός, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί απόλυτα επιτυχημένη.
Η ιαπωνική εταιρία παίζει με σύστημα 2-3-2 σε μία κατηγορία που μέχρι πρότινος είχε ρόλο αναπληρωματικού. Μένει να δούμε αν η αλλαγή φέρει και τα γκολ!
Συμπληρώνοντας το καρέ της, η Porsche προσθέτει άλλο ένα εκρηκτικό όχημα, στη λίστα των κορυφαίων σπορ μοντέλων της.
Με 987 ίππους και τελική ταχύτητα που ξεπερνά τα 400χλμ./ώρα, η Veyron σαρώνει τα πάντα στο πέρασμά της και δικαιολογεί τα 1,2 εκατ. ευρώ του κόστους της -φυσικά στην άλλη Ευρώπη!
Με μαύρη ζώνη στην κατηγορία των επαγγελματικών αυτοκινήτων, η έκτη γενιά Hilux αναμένεται προσεχώς στην ελληνική αγορά με αναβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής και αυξημένη πρακτικότητα.
Με νέα εμφάνιση και ισχυρότερους κινητήρες, η τετρακίνητη γκάμα της Subaru κάνει ακόμη πιο έντονη την παρουσία της σε τρεις διαφορετικές κατηγορίες.
Οδηγώντας το νέο Golf GT κατανοείς -ξανά- ποιος τελικά οδηγεί τις εξελίξεις! Οσο για την τιμή του, στην Βρετανία θα κοστίζει σχεδόν 24.000 ευρώ. Στην Ελλάδα, θα δούμε...
Ποιός είπε ότι οι σπορ εκδόσεις θα πρέπει να ικανοποιούν μόνο τους λάτρεις της ταχύτητας; Η νέα Octavia 5 RS αποτελεί απτή απόδειξη του ότι η ισχύς και ο δυναμισμός μπορούν να συνυπάρχουν αρμονικά με την άνεση και την πρακτικότητα.
Μιχάλης Κατωπόδης Για τις ικανότητες και το χαρακτήρα του Suzuki Grand Vitara δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις. Φτηνό, ανθεκτικό και ικανό να πηγαίνει εκεί που οι περισσότεροι ανταγωνιστές του σταματούν, αποτελεί, εδώ και χρόνια, το δημοφιλέστερο τζιπ της αγοράς. Αυτό, τουλάχιστον, μέχρι πρότινος, όταν από τα σπλάχνα των αυθεντικών off road ξεπήδησε η νέα -τότε- πολλά […]
Αυτό το Coupe, είναι πραγματικά όμορφο, ίσως μάλιστα να γοητεύει περισσότερο και από το προηγούμενο, αυτό του Pininfarina. Συν τοις άλλοις, έχει και μεγαλύτερους χώρους ενώ οι κινητήρες υπόσχονται ικανοποιητικές επιδόσεις.
Κυρίες και κύριοι δέστε τις ζώνες σας. Η σημερινή μας περιήγηση θα γίνει στον αστερισμό του Civic, ενός νέου κόσμου στο εσωτερικό σύμπαν της Honda. Εδώ θα ανακαλύψετε πολλά εκπληκτικά πράγματα αλλά και εικόνες που δεν είχατε αντικρίσει μέχρι σήμερα.
Οι Γερμανοί πρόλαβαν ξανά τον ανταγωνισμό, παρουσιάζοντας ένα πολυτελές τετρακίνητο που περιφρονεί την off-road κίνηση και... λατρεύει τον αυτοκινητόδρομο.
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442