Fiat Panda 100: Μικρό ναι, αδιάφορο όχι
Τα αυτοκίνητα πόλης, κατά κανόνα, προσανατολίζονται στο να εξυπηρετούν συγκεκριμένους σκοπούς. Ευτυχώς, υπάρχουν και οι εξαιρέσεις.
Τα αυτοκίνητα πόλης, κατά κανόνα, προσανατολίζονται στο να εξυπηρετούν συγκεκριμένους σκοπούς. Ευτυχώς, υπάρχουν και οι εξαιρέσεις.

Αξιοποιώντας την εμπειρία της από το χώρο των αγώνων η Seat ολοκληρώνει τη γκάμα του δημοφιλούς της μικρομεσαίου με την ημιαγωνιστική έκδοση Cupra.

Μετά τα XC70 και XC90 η Volvo ανακαλύπτει τα μικρότερα πολυτελή SUV με στόχο να αποσπάσει, από το 2009, μεγαλύτερο μερίδιο από την πίτα της κατηγορίας.

Περνώντας δυναμικά στην αντεπίθεση η Skoda ανανεώνει αισθητικά τη Superb, ανεβάζει την ιπποδύναμη από τους 150 στους 193 ίππους και δίνει ένα καλό λόγο για προβληματισμό στον ανταγωνισμό.

Απορρίπτοντας κάθε τι συμβατικό, αρχής γενομένης από την εξωτερική εμφάνιση του Roomster, η Skoda γεφυρώνει τον κόσμο των μικρομεσαίων με αυτό των πολυμορφικών.
Η πρώτη του εμφάνιση, το 1998, έγινε απέναντι σε ένα κοινό ανέτοιμο να δεχτεί κάτι τέτοιο. Σήμερα, το νέο ΤΤ δεν επιφυλάσσει εκπλήξεις, παρά μόνο τα βιώματα οκτώ χρόνων εξέλιξης.
Μιχάλης Κατωπόδης Αντίθετα με ο,τι συνέβαινε παλαιότερα, κάθε νέα πρόταση που εισέρχεται στην αγορά έχει να παρουσιάσει μία ή περισσότερες θετικές πλευρές, σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Αλλα μοντέλα είναι πιο σπορ, άλλα πιο άνετα, καλύτερα εξοπλισμένα ή, απλά, οικονομικότερα. Σπάνια, ωστόσο, συναντούμε και προτάσεις οι οποίες παίζουν σε δική τους κλάση, αφήνοντας το σύνολο […]
Από τα λίγα πραγματικά εκτός δρόμου οχήματα που έχουν μείνει είναι το Wrangler, που πλέον είναι ανταγωνιστικό και στην άσφαλτο
Coupe Cabriolet υπάρχουν πολλά. Οπως και πολυτελή convertible άλλωστε. Το C70, ωστόσο, αποτελεί μία ιδιάζουσα περίπτωση στο χάρτη των ανοικτών αυτοκινήτων.
Τα περί οικογενειακών προτάσεων είναι φτηνές δικαιολογίες! Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζει το νέο S-Max, που προσφέρει πολλά περισσότερα από ένα επταθέσιο σαλόνι.
Με ιδιαίτερο σχεδιασμό που δεν κρύβει τον όγκο της και hi-tech προσέγγιση εφ΄όλης της ύλης, η νέα CL δεν είναι τίποτε λιγότερο από μια κορυφαία M-B στην κατηγορία της.
Ομορφο, δυναμικό, με ισορροπημένο χαρακτήρα και ακόμα πιο ενδιαφέρουσα τιμή, το νέο Opel Astra TwinTop θέτει νέες βάσεις στην κατηγορία των coupe-cabriolet.
Εξελιγμένο 206, μικρογραφία του 307 ή ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο; Η αλήθεια βρίσκεται κάπου ανάμεσα.
Αναβαθμισμένο τόσο οπτικά, όσο και τεχνολογικά, το XC90 δέχεται την ώθηση που χρειαζόταν για να ξαναμπεί στο παιχνίδι των πολυτελών SUV.
Τι περισσότερες φορές ένα κλειστό μοντέλο μετατρέπεται σε ανοιχτό, ωστόσο η BMW έχει αντίθετη άποψη...
Μιχάλης Κατωπόδης Το ότι τα υβριδικά αυτοκίνητα θα έκαναν κάποια στιγμή την εμφάνισή τους προ των πυλών της μεγάλης κατηγορίας αποτελούσε, απλά, θέμα χρόνου. Ο ρόλος, ωστόσο, που είναι σε θέση να διαδραματίσει μία τέτοια πρόταση, μάλλον δεν εκτιμήθηκε δεόντως από τις κραταιές δυνάμεις των Mercedes, BMW και Audi. Ετσι λοιπόν, η Lexus πέρασε στο […]
Κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει σε πολλές προτάσεις της αγοράς, στην προκειμένη όμως περίπτωση το δημοφιλές μοντέλο της Seat δείχνει να σαν να σχεδιάστηκε με γνώμονα αυτήν ακριβώς την έκδοση.
Μιχάλης Κατωπόδης Η ύπαρξη «υβρίδιων» που σχοινοβατούν ανάμεσα στις κατηγορίες των coupe και cabriolet αποτελεί πλέον μέρος της οδικής μας καθημερινότητας. Ολοένα και περισσότεροι κατασκευαστές δείχνουν να ασπάζονται τη συγκεκριμένη λογική, λόγω χαρακτήρα, πρακτικότητας και, κυρίως, λόγω της άνθησης των πωλήσεων που γνωρίζει η εν λόγω κατηγορία. Στην προκειμένη, ωστόσο, περίπτωση δεν έχουμε να κάνουμε […]
VW Golf GT: Δαυίδ εναντίον Γολιάθ!
Είναι γεγονός ότι οι 225 ίπποι δεν αποτελούν πλέον κάτι το εξωπραγματικό για ένα σπορ αυτοκίνητο. Αυτό, βεβαίως, ισχύει σήμερα, γιατί αν προσπαθούσε κανείς πριν από μερικά χρόνια να πείσει για την ευκολία του να στρίβεις με ένα τέτοιο προσθιοκίνητο μοντέλο σε σφιχτές καμπές με τέρμα γκάζι, τότε μάλλον θα χαρακτηριζόταν υπερφίαλος ή, στην καλύτερη περίπτωση, γραφικός.
Μιχάλης Κατωπόδης H όψη του θυμίζει έντονα «μίνι RAV4», αυτό όμως δεν είναι απαραίτητα κακό. Το νέο Terios πραγματοποιεί μία στροφή 180 μοιρών σε σχέση με το παρελθόν, πετώντας από πάνω του το αδιάφορο, σχεδιαστικά, προσωπείο αλλά και οτιδήποτε μεμπτό χαρακτήριζε τον προκάτοχό του. Με μήκος που ξεπερνάει πλέον τα τέσσερα μέτρα, πλάτος αυξημένο κατά […]
Η πρώτη απάντηση της Audi στον ανταγωνισμό -βλέπε BMW M5-, δεν κόβει την ανάσα αλλά είναι πανίσχυρη και τετρακίνητη!
Η εμφάνισή του στην ελληνική αγορά από τον ερχόμενο Ιούνιο θα εντείνει τον ανταγωνισμό μεταξύ Peugeot, Nissan, Opel και Mitsubishi. Η τελευταία, ωστόσο, ποντάρει στην εμφάνιση και στο μοτέρ των 150 ίππων.
Το Santa Fe μεγάλωσε, αντρώθηκε και διεκδικεί ένα νέο, πιο λαμπρό μέλλον, σε χωράφια που μέχρι πρότινος φαντάζαν πέραν των δυνατοτήτων του.
Μιχάλης Κατωπόδης Για κάθε εταιρία κύρους που σέβεται τον εαυτό της, η ύπαρξη ενός πολυτελούς SUV στη γκάμα της αποτελεί must, αν όχι και έναν καλό λόγο αύξησης των εσόδων, με βάση την πορεία της κατηγορίας τα τελευταία χρόνια. Κάπως έτσι αντιμετώπισε το θέμα και η Saab, όπου μπορεί να άργησε μεν, έκανε όμως το […]
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442