Audi A5 Cabriolet 2.0 TFSI: Από Μάρτη… καλοκαίρι!
Η ανοιχτή εκδοχή του A5 διατηρεί όλα όσα γνωρίσαμε στην κλειστή έκδοση προσφέροντας περισσότερους χώρους, μεγαλύτερη ισχύ και καλύτερο εξοπλισμό από το Α4 Cabriolet.
Η ανοιχτή εκδοχή του A5 διατηρεί όλα όσα γνωρίσαμε στην κλειστή έκδοση προσφέροντας περισσότερους χώρους, μεγαλύτερη ισχύ και καλύτερο εξοπλισμό από το Α4 Cabriolet.

Με αφετηρία τον υπερτροφοδοτούμενο TSI κινητήρα των 1.400 κ.εκ., η ανανεωμένη Octavia5 επιδεικνύει την ανωτερότητα της φύσης της, δίνοντας συνέχεια στην κατακόρυφα ανοδική πορεία της φίρμας.

Φανταστείτε έναν κόσμο δίχως ενεργειακούς ή χωροταξικούς περιορισμούς. Αχανείς εκτάσεις να αναβλύζουν ανεξάντλητες ποσότητες αργού πετρελαίου και ένα σχέδιο πόλης που θα επέτρεπε στον καθένα από εμάς να σταθμεύει ένα υπερτροφικό SUV στο κατώφλι του σπιτιού του.

Την τρίτη γενιά του δημοφιλούς, πλέον, Prius παρουσίασε για πρώτη φορά στο Ντιτρόιτ η Toyota, δίνοντας συνέχεια στο υβριδικό της όραμα.

Τις περισσότερες φορές είναι δύσκολο να κρίνεις ένα "νέο" αυτοκίνητο, χωρίς μάλιστα να το αδικήσεις, γνωρίζοντας εξαρχής πως πίσω από τις ανασχεδιασμένες μεταλλικές επιφάνειές του κρύβεται η ίδια -πετυχημένη ή όχι- συνταγή του παρελθόντος.
Toyota Avensis 1.8 Multidrive S: Στην ουσία των πραγμάτων
Το τελευταίο μέλος της οικογενείας των i προστίθεται στην γκάμα της Hyundai, δίνοντας συνέχεια στις προσπάθειες εξευρωπαϊσμού της κορεατικής φίρμας.
Γιάννης Αδάναλης Από την εποχή του τετραγωνισμένου Espace ως το συμπαθέστατο Twingo και το εξεζητημένο Vel Satis, η Renault αρέσκεται να προκαλεί με τις σχεδιαστικές της επιλογές, αποκαλύπτοντας με τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο την ασυγκράτητη ροπή της προς την εκκεντρικότητα. Ανάλογο ήταν και το παράδειγμα της δεύτερης γενιάς του Megane. To δημοφιλέστατο μικρομεσαίο κατηγορήθηκε από […]
Με φόντο τη δυσμενέστατη οικονομική συγκυρία, ο Γιάννης Αδάναλης στριμώχνει τις απαιτήσεις του στο εσωτερικό του προσιτού αλλά εξαιρετικά ικανού Ford Ka.
Αποφεύγοντας τις φλύαρες κινήσεις εντυπωσιασμού το Ιbiza SportCoupe προβάλλει το ιδιαίτερο σχεδιαστικό του προφίλ ως το μοναδικό στοιχείο ουσιαστικής διαφοροποίησης από τις μέχρι σήμερα γνωστές εκδόσεις του.
Δραπετεύοντας από τον ασκό του Αιόλου, που για χρόνια κρατούσε σφραγισμένο η Volkswagen, το Scirocco δηλώνει ξανά παρών έχοντας στο πλευρό του 200 υπερτροφοδοτούμενους ίππους.
Δεν είναι η πρώτη και σίγουρα ούτε η τελευταία φορά που το Fiesta φιγουράρει ανάμεσα στις κορυφαίες προτάσεις της κατηγορίας, προσφέροντας στην Ford ένα σημαντικό πλεονέκτημα απέναντι στον ανταγωνισμό.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η μιλανέζικη φίρμα ξεπερνά τον ίδιο της τον εαυτό δημιουργώντας ένα ακόμα τετράτροχο έργο τέχνης. Μπορεί το ιδιότυπο αρκτικόλεξο -εν είδει ονόματος- να μην παραπέμπει άμεσα στο παρελθόν της Alfa Romeo, ακόμα και έτσι ωστόσο, δύσκολα θα αποφύγεις τους παραλληλισμούς.
Στο ρόλο του επαγγελματία... οικογενειάρχη, ο Γιάννης Αδάναλης ταξιδεύει στον ιταλικό νότο και μετρά τις μεταφορικές δυνατότητες του νέου Fiat Fiorino Qubo.
Η πρωτότυπη off road εκδοχή του MINI -που θα κυκλοφορήσει το 2010- παύει να είναι μικρή, αποτελώντας ταυτόχρονα τον φάρο για την δημιουργία της BMW X1.
Μεγαλύτερο και ισχυρότερο επιστρέφει το Honda Jazz στην ευρωπαϊκή αγορά, προβάλλοντας ως βασικό του προτέρημα την πολυμορφική διάσταση του πενταθέσιου εσωτερικού του.
H συναρπαστικότερη, μέχρι σήμερα, εκδοχή του VW Passat, προσθέτει στην δεδομένη γερμανική ποιότητα, την πολυτέλεια και το εξεζητημένο σχεδιαστικό προφίλ ενός τετράθυρου coupe.
Εν μέσω καλοκαιριού, η εμφανής αδυναμία ενός δίλιτρου ατμοσφαιρικού κινητήρα να κινήσει αξιοπρεπώς ένα "ταπεινό" Coupe Cabriolet μικρομεσαίων διαστάσεων σε βάζει σε σκέψεις.
Γιάννης Αδάναλης Πριν από περίπου έξι μήνες, κατά τη διάρκεια της πανευρωπαϊκής παρουσίασης του νέου Lancer, οι άνθρωποι της Mitsubishi είχαν κάνει γνωστή την πρόθεση της φίρμας να εξελίξει δύο ακόμα εκδόσεις του ιαπωνικού μικρομεσαίου, επιχειρώντας αρχικά να τονώσει το ευρωπαϊκό προφίλ του αυτοκινήτου και στη συνέχεια να περιορίσει την απόσταση που χώριζε τόσα χρόνια […]
Το επαναστατικό παρελθόν της επιχειρεί να αναβιώσει η νέα γενιά της C5, προσφέροντας παράλληλα την άνεση και την ασφάλεια που επιζητά κάθε συνειδητοποιημένος οικογενειάρχης.
Ο χρόνος μετρά αντίστροφα για την παρουσίαση του νέου Focus RS με το μοτέρ των 280 ίππων και την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. Διαβάστε τις λεπτομέρειες για το ταχύτερο Focus που κατασκεύασε ποτέ η Ford.
Καταξιωμένη, με περισσότερες από 500.000 πωλήσεις στο ενεργητικό της, η SLK συμπεριλήφθηκε στο κύμα ανανέωσης που σάρωσε πρόσφατα το σύνολο της γκάμας της γερμανικής φίρμας.
To Iosis έδειξε τον δρόμο, το VW Passat CC άνοιξε την πόρτα και το Mondeo Coupe έρχεται, καλύτερο από ποτέ, για να βάλει σε τάξη τον ανταγωνισμό του.
Γιάννης Αδάναλης Αναζητώντας την αρχή του «νήματος» στην ιστορία της Skoda και του Superb, η καλοδιατηρημένη φιγούρα ενός προπολεμικού αυτοκινήτου φαντάζει εξαιρετικά χρήσιμη. Πίσω στη δεκαετία του 1930, οι χειροποίητες κατασκευές της τσεχικής αυτοκινητοβιομηχανίας κοίταζαν στα μάτια τον δυτικο-ευρωπαϊκό ανταγωνισμό, διεκδικώντας την δική τους, περίοπτη θέση, στην ιστορία της αυτοκίνησης. Η μεταπολεμική συνέχεια βέβαια αποδείχτηκε […]
Μετά το Scenic RX4, το Koleos αποτελεί ουσιαστικά την πρώτη προσπάθεια της Renault στην κατηγορία των SUV, έστω και με δανεικά μηχανικά μέρη.
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442