ΜcLaren MP4-12C: Η επιστροφή των Βρετανών
Μετά από 20 χρόνια απουσίας της απο το "δρόμο" η McLaren επιστρέφει, δημιουργώντας έναν ισάξιο ανταγωνιστή της Ferrari 458 Italia.
Μετά από 20 χρόνια απουσίας της απο το "δρόμο" η McLaren επιστρέφει, δημιουργώντας έναν ισάξιο ανταγωνιστή της Ferrari 458 Italia.

Με περισσότερα από 2.000 νέα τμήματα, η αειθαλής C-Class αποδεικνύει, για ακόμη μία φορά, την θεαματική ανθεκτικότητά της στο χρόνο.

To οδηγοκεντρικό προφίλ ενός αυθεντικού roadster συναντά την κατασκευαστική αρτιότητα μιας τυπικής Mercedes-Benz.

Ο πλήρως αναβαθμισμένος κινητήρας βενζίνης, οι νέες ρυθμίσεις των αναρτήσεων και η αισθητά βελτιωμένη εικόνα του εσωτερικού, δίνουν το στίγμα του ανανεωμένου Subaru Forester.

Εκμεταλλευόμενη τη μακρά παράδοση της Toyota στην κατηγορία των πολυμορφικών οχημάτων, η Subaru λανσάρει για πρώτη φορά στην ευρωπαϊκή αγορά ένα αστικών προδιαγραφών MPV.
Αν και το Citroen C4 του 2011 δεν υιοθετεί την εκκεντρικότητα του μοντέλου που διαδέχεται, μένει πιστό στο επαναστατικό παρελθόν της γαλλικής φίρμας, ορίζοντας με απλό και ταυτόχρονα πειστικό τρόπο νέα κατασκευαστικά πρότυπα.
Η τέταρτη γενιά του Nissan Μicra γυρνά την πλάτη στον ανταγωνισμό, αναζητώντας στα 11.260 ευρώ την ιδανική σχέση τιμής-αξίας.
H πρώτη υβριδική πρόταση στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης και ταυτόχρονα η πιο προσιτή της ευρωπαϊκής αγοράς αποτελεί το νέο στοίχημα της Honda.
Οι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες μικρού κυβισμού φέρνουν την επανάσταση στην Ford, εξασφαλίζοντας στην τρίτη γενιά του δημοφιλέστατου Focus ένα σαφές προβάδισμα απέναντι στον ανταγωνισμό του.
Την υπέρβαση θα επιχειρήσει για μια ακόμη φορά το Chevrolet Captiva, εκμεταλλευόμενο το ελκυστικό παρουσιαστικό και τους νέους-αποδοτικότερους κινητήρες της ανανεωμένης εκδοχής του.
Ένα νέο μέτρο σύγκρισης αποκτά η πολυπληθής κατηγορία των SUV, μετά και την επιστροφή της BMW X3 στην κορυφή της.
Τρία διαφορετικά, σε χαρακτήρα, αυτοκίνητα μεταφέρουν σε άσφαλτο και χώμα τα πλεονεκτήματα που προσφέρει απλόχερα το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης της Skoda.
Tα συγκεκριμένα MPV της Ford αποτελούν δύο από τις δελεαστικότερες προτάσεις της αγοράς, ιδιαίτερα αν λάβει κανείς υπόψη του τα δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά τους.
Ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία των εκθαμβωτικών roadster που φέρουν την υπογραφή της Mercedes-Benz ανοίγει με την τρίτη γενιά της SLK.
Μια νέα γενιά υβριδικών οχημάτων θα διαθέσει σε Ευρώπη και Αμερική μέσα στα επόμενα δύο χρόνια η Ford, ενισχύοντας έστω και καθυστερημένα το οικολογικό της προφίλ.
Η οικογένεια των MINI αποκτά ένα ακόμη μέλος, καθώς στο Detroit των HΠΑ πρόκειται να αποκαλυφθεί η coupe εκδοχή του μέχρι σήμερα γνωστού Countryman.
Τις πολυχρηστικές ιδιότητες ενός επταθέσιου MPV με τα δυναμικά χαρακτηριστικά ενός crossover επιχειρεί να παντρέψει το νέο Chevrolet Orlando.
Η κατασκευαστική απλότητα ενός τυπικού μικρομεσαίου συναντά το σύνθετο αποτύπωμα ενός υβριδικού συνδυασμού, μεγιστοποιώντας την αξία του Auris HSD.
Ο ιταλικός σκορπιός επέστρεψε λανσάροντας τις ισχυρότερες, μέχρι σήμερα, εκδοχές του Punto Evo και του 500C.
Η Alfa Romeo αποκτά ένα ημι-αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ενισχύοντας τη θέση της υπερτροφοδοτούμενης MiTo των 135 ίππων απέναντι στον ανταγωνισμό.
Με αφετηρία τον δίλιτρο TFSI κινητήρα βενζίνης των μέχρι σήμερα γνωστών εκδόσεών του, το Audi Q5 αποκτά μία πανίσχυρη και ταυτόχρονα περιβαλλοντικά συμβατή υβριδική έκδοση 245 ίππων.
Το πριγκιπάτο του Μονακό δεν παρέσυρε στην υπερβολή το ανανεωμένο Mazda2, που με ουσιαστικές παρεμβάσεις βελτίωσε το σύνολο των χαρακτηριστικών του.
Αναβαθμίζοντας τα κινητήρια σύνολα που την εξοπλίζουν και προσαρμόζοντας τον εντυπωσιακό της σχεδιασμό στο σήμερα, η Mercedes-Benz CLS περιφρουρεί την ηγετική της θέση στην κατηγορία των τετράθυρων coupe.
Η φετινή έκθεση στην Πόλη του Φωτός αποτελεί την πιο ηχηρή απόδειξη ότι το "αύριο" της αυτοκίνησης είναι ήδη εδώ. Η "πράσινη τάση" κυριαρχεί, το design εντυπωσιάζει αλλά η μαγεία των επιδόσεων είναι εκείνη που αποθεώνεται στην γαλλική διοργάνωση.
Την εποχή που όλα "στενεύουν", το MINI αυξάνει τις διαστάσεις του και ταυτόχρονα τις ικανότητές του, σε άσφαλτο και χώμα.
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442