Έναρξη παραγωγής για την Mercedes-Benz CLA Shooting Brake
Το ουγγρικό εργοστάσιο της γερμανικής φίρμας στο Kecskemet υποδέχτηκε το τρίτο μοντέλο που θα παράγει στο εξής, με την μορφή της εκκεντρικά πρακτικής εκδοχής της CLA.
Το ουγγρικό εργοστάσιο της γερμανικής φίρμας στο Kecskemet υποδέχτηκε το τρίτο μοντέλο που θα παράγει στο εξής, με την μορφή της εκκεντρικά πρακτικής εκδοχής της CLA.
Με οριακό προβάδισμα 10,23 εκατομμύρια μονάδων έναντι 10,15 της δεύτερης VW, η Toyota παραμένει στο Νο 1 της παγκόσμιας κατάταξης πωλήσεων και για το 2014.

Με το μονοθέσιο του 2014 θα συμμετάσχει η Force India στις χειμερινές δοκιμές που θα πραγματοποιηθούν στην πίστα της Jerez το διάστημα 1-3 Φεβρουαρίου.

Η διακοπή της διαδικασίας πλειστηριασμού των περιουσιακών στοιχείων της Marussia και οι συζητήσεις με υποψήφιους επενδυτές αφήνουν ανοιχτό το ενδεχόμενο επιστροφής της ρωσικής ομάδας στην ενεργό δράση.

Μια ανάσα από τη γραμμή παραγωγής βρίσκεται η δεύτερη κατά σειρά γενιά της BMW X1, η οποία και θα βασιστεί στην προσθιοκίνητη πλατφόρμα του MINI και της Σειράς 2 Active Tourer.
Στα τέλη του 2015 αναμένεται η επόμενη γενιά του δημοφιλούς εντός και εκτός ελληνικών συνόρων Opel Astra, με τη φιλοδοξία πως θα μπορέσει να διεκδικήσει εκ νέου την κορυφή της κατηγορίας των μικρομεσαίων hatchbacks.
Την ευκαιρία να «γνωριστεί» με το προδιαγραφών 2015 Ford Fiesta RS WRC της M-Sport είχε ο O. Tanak στο πλαίσιο της προετοιμασίας του για το επερχόμενο Ράλλυ του Monte Carlo.
Ένας από τους πλέον επιτυχημένους οδηγούς του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ επιστρέφει στο αριστερό κάθισμα του Citroen DS3 για τον αγώνα του Monte Carlo.
Ο K. Meeke, No1 οδηγός της εργοστασιακής ομάδας της Citroen, βρέθηκε στις ασφάλτινες ειδικές διαδρομές που πρόκειται να διεξαχθεί τις επόμενες ημέρες το Ράλλυ Monte Carlo 2015.
Σε αγωνιστικούς ρυθμούς κινούνται πλέον όλοι οι πρωταγωνιστές του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Ανάμεσα σε αυτούς και το μεγαλύτερο φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου, S. Ogier.
Το βρετανικό SUV που πλέον έχει αποκτήσει και επισήμως όνομα δίνει το στίγμα του ως καμουφλαρισμένο πρωτότυπο που κρύβει την τελική έκδοση παραγωγής.
Οι Ιταλοί αξιοποιούν τις παγωμένες συνθήκες του ευρωπαϊκού βορρά για να συνεχίσουν τις δοκιμές εξέλιξης του νέου SUV της Maserati που εξακολουθεί να κρύβεται κάτω από τις επιφάνειες της Ghibli.
Με αφορμή ένα ακόμα ορόσημο πωλήσεων στην ελληνική αγορά, η Nissan–Nικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε διοργανώνει διαγωνισμό-ιστορικό quiz μέσω Facebook χαρίζοντας δώρα με «άρωμα» UEFA Champions League.
Με φόντο και τις καταιγιστικές -σε όλα τα επίπεδα- εξελίξεις στην Mercedes-Benz η δεύτερη γενιά της GLK επιφυλάσσει αλλαγές «εφ' όλης της ύλης» σε σημείο που η νέα γενιά της θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως επανεκκίνηση.
Οι Ιάπωνες παρουσιάζουν την ανοιχτή εκδοχή του αστικού τους μοντέλου.
Οι Βαυαροί παρουσιάζουν την ανανεωμένη εκδοχή του entry-level μοντέλου τους το οποίο αποκτά κομψότερα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, ανακατεύοντας παράλληλα την τράπουλα των κινητήρων και των εκδόσεων του με την εισαγωγή των νέων συνόλων της BMW.
Θετικό ήταν το πρόσημο με αύξηση πωλήσεων 5,7% για την ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου το 2014.
Ο πλήρης ανασχεδιασμός των μεταλλικών επιφανειών του, η εντυπωσιακή αναβάθμιση των ποιοτικών χαρακτηριστικών του και η επιβλητική παρουσία ενός τρικύλινδρου-υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα βενζίνης 1,0 λίτρου ανάμεσα στις τεχνικές προδιαγραφές του, επαναφέρουν το Opel Corsa στην πρώτη γραμμή της ελληνικής αγοράς.
Ο φωτογραφικός φακός απαθανατίζει για πρώτη φορά το κορεατικό μικρομεσαίο μοντέλο σε δοκιμές εξέλιξης, δίνοντας το στίγμα της επικείμενης ανανέωσής του.
Η αρχική τιμή για τη βασική πεντάθυρη βενζινοκίνητη έκδοση του Astra διαμορφώνεται σε 15.040 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του οφέλους απόσυρσης.
Το ιαπωνικό hatchback στην ισχυρότερη εκδοχή του μεταφέρει τη δράση στον αρκτικό κύκλο, οριστικοποιώντας τις τελευταίες λεπτομέρειες πριν την παρουσίασή του ως έκδοση παραγωγής, μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2015.
Η Σειρά 2 ενδίδει στη σκοτεινή πλευρά του φεγγαριού, απεμπολώντας τον ήπιο χαρακτήρα ενός εκλεπτυσμένου coupe για τις φροντίδες του Μ Division και –φυσικά- προς όφελος των επιδόσεων.
Η εξάτροχη Mercedes-AMG G 63 ετοιμάζεται να χάσει δύο τροχούς –και τίποτα άλλο- προς όφελος μιας δεύτερης και πιο προσιτής αντίστοιχης έκδοσης του εμβληματικού SUV με την υπογραφή της AMG.
Οι Βρετανοί συνεχίζουν μεθοδικά το χτίσιμο της «νέας» γκάμας τους, προετοιμάζοντας τη δεύτερη γενιά του μεσαίου sedan τους το οποίο θα έρθει, μετά το πρώτο SUV της φίρμας.
Ενδεχόμενο πρόβλημα στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης των αερόσακων που μπορεί να επηρεάσει τη σωστή λειτουργία τους οδηγεί τα γερμανικά supermini στα συνεργεία.
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442