BMW Σειρά 3 Facelift: Σχεδιαστικός επαναπροσδιορισμός μέσα στο 2008
Οι μάσκες έπεσαν και όπως όλα δείχνουν η Σειρά 3 της BMW πολύ σύντομα θα αποκτήσει νέο, δυναμικότερο παρουσιαστικό.
Οι μάσκες έπεσαν και όπως όλα δείχνουν η Σειρά 3 της BMW πολύ σύντομα θα αποκτήσει νέο, δυναμικότερο παρουσιαστικό.

Στο Ring επέστρεψε η Opel για τις δοκιμές εξέλιξης του νέου Astra, που αναμένεται στην ευρωπαϊκή αγορά το δεύτερο εξάμηνο του 2009.

Μετά από συζητήσεις επί συζητήσεων η Lexus σκοπεύει να αποκαλύψει στο κοινό την racing έκδοση του πρώτου της supercar.

Το αντίπαλο δέος των Mercedes-Benz GLK και BMW X3 θα διατίθεται στην Ελλάδα από το καλοκαίρι, με δίλιτρο μοτέρ βενζίνης 211 ίππων και τρίλιτρο diesel 240 ίππων.

Την Γερμανία επέλεξε η κινεζική Bentung για τις δοκιμές εξέλιξης του τετράθυρου Α501, η σχεδίαση του οποίου ανήκει στην Italdesign του Giorgetto Giugiaro.
Σε λιγότερο από ένα χρόνο το νέο coupe θα βρίσκεται στις εκθέσεις των αντιπροσώπων, αλλάζοντας την εικόνα που έχει το κοινό για την κορεατική φίρμα στη συγκεκριμένη κατηγορία.
Στη Γενεύη αναμένεται να πραγματοποιηθεί η παγκόσμια πρεμιέρα της ανοιχτής εκδοχής του 500, την ίδια στιγμή που το Abarth SS των 155 ίππων υπόκειται σε δοκιμές εξέλιξης.
Μια συνέντευξη του CEO της MINI σε γερμανικό περιοδικό ήταν αρκετή για να αποκαλύψει τα πρώτα στοιχεία για την τέταρτη κατά σειρά έκδοση του μοντέλου.
Σχεδόν τρία χρόνια πριν την εμφάνιση του ολοκαίνουργιου Α6, το 2011, η γερμανική φίρμα ανανεώνει το αντίπαλον δέος των M-B E-Class και BMW 5, οι διάδοχοι των οποίων ήδη ετοιμάζονται.
Βασισμένο στο πρωτότυπο XC60 το νέο SUV της Volvo κάνει την πρώτη εμφάνισή του στους δρόμους του San Francisco χωρίς καμουφλάζ, σχεδόν δύο χρόνια πριν το εμπορικό του λανσάρισμα.
Οι προφήτες δικαιώθηκαν! Το επόμενο Ibiza απέχει σχεδιαστικά από τα Leon, Altea και Toledo ενώ οι αυξημένες διαστάσεις το φέρνουν στο προσκήνιο της κατηγορίας του, δημιουργώντας χώρο για κάτι μικρότερο στο μέλλον.
Με τιμή εκκίνησης στα 37.000-40.000 ευρώ, το μεσαίο SUV της σουηδικής φίρμας μπορεί να την επαναφέρει με αξιώσεις στο προσκήνιο της ευρωπαϊκής αγοράς.
Με πινακίδες... Arizona και ελάχιστο καμουφλάζ το νέο VW φαίνεται έτοιμο για τη γραμμή παραγωγής. Μένει να μάθουμε πότε θα εμφανιστεί, επισήμως, στην Ευρώπη.
Σχεδόν ένα χρόνο πριν την αντικατάσταση του Golf V, το κοινό περιμένει την επόμενη γενιά του ή στρέφεται στον ανταγωνισμό ενώ η VW αναζητά την στυλιστική λεπτομέρεια που θα κάνει την διαφορά.
Χωρίς να έχει διευκρινιστεί η ημερομηνία έλευσής της στην ελληνική αγορά, η estate έκδοση είναι η δεύτερη στη γκάμα του i30 αλλά όχι και η τελευταία.
Με διακριτικές αλλαγές στο αμάξωμα απαντούν οι Ιταλοί στην κρίση της μέσης ηλικίας που πλήττει το πολυτελές μοντέλο τους.
Οι ελπίδες των οπαδών της Honda για ένα πραγματικό σπορ αυτοκίνητο αναβιώνουν. Το ζητούμενο πια δεν είναι αν οι Ιάπωνες μπορούν, αλλά αν θέλουν να αναμετρηθούν με τους ανταγωνιστές τους.
Το τελευταίο «διαμάντι» της Alfa Romeo, που θα κατασκευαστεί σε περιορισμένο αριθμό 500 μονάδων, είχε παρουσιαστεί σε πρωτότυπη μορφή στην έκθεση της Φρανκφούρτης το φθινόπωρο του 2003 ενώ τον περασμένο Σεπτέμβριο ανακοινώθηκε στο Παρίσι η είσοδός του στη γραμμή παραγωγής. Τώρα, το πραγματικό αυτοκίνητο απαθανατίστηκε να δοκιμάζεται στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ.Από τη στιγμή που η […]
Σχεδόν 10 μήνες πριν την παρουσίαση του, στην έκθεση της Γενεύης, το νέο Vectra υποβάλλεται σε δοκιμές εξέλιξης επί γερμανικού εδάφους και αφήνει υποσχέσεις.
Διεκδικώντας μια καλύτερη θέση κάτω από τον ήλιο των ευρωπαϊκών πωλήσεων, η Musa ανανεώνεται ακολουθώντας την λογική της μικρότερης Ypsilon.
Μικρότερο αυτοκίνητο με μεγαλύτερους κινητήρες; Ο γρίφος θα λυθεί στις 6 Απριλίου, στην επίσημη πρεμιέρα του νέου μοντέλου στη Νέα Υόρκη.
Τρία χρόνια μετά την κυκλοφορία της δεύτερης γενιάς του σουηδικού μοντέλου, η Volvo το ανανεώνει στα σημεία χωρίς ουσιαστικά να προσθέτει κάτι στο σύγχρονο σχεδιασμό του.
Δέκα χρόνια μετά την πρώτη παρουσίαση του Atos η Hyundai επιστρέφει στην μικρότερη κατηγορία αντιγράφοντας το best seller της ΚΙΑ!
Στη μάχη των εντυπώσεων απέναντι σε Lamborghini, Ferrari και Audi η εταιρεία της Στουτγάρδης αξιοποιεί την εμπειρία της McLaren.
Όσοι επιθυμείτε 150 ίππους σε πέντε πόρτες θα πρέπει να περιμένετε την πεντάπορτη έκδοση του Mitsubishi Colt.
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442