Ford Mondeo 2012: To μέλλον της Ford είναι υπερτροφοδοτούμενο
Μετά το C-Max και το Focus, το Mondeo είναι αυτό που θα υιοθετήσει τους υπό-εξέλιξη turbo κινητήρες της φίρμας, παράλληλα με ένα πιο φρέσκο και σαφέστατα πιο δυναμικό σχεδιαστικό προφίλ
Μετά το C-Max και το Focus, το Mondeo είναι αυτό που θα υιοθετήσει τους υπό-εξέλιξη turbo κινητήρες της φίρμας, παράλληλα με ένα πιο φρέσκο και σαφέστατα πιο δυναμικό σχεδιαστικό προφίλ

Το Meriva εγκαταλείπει οριστικά το μετριοπαθές προφίλ του, υιοθετώντας στη δεύτερη γενιά του προηγμένα πολυχρηστικά -και όχι μόνο- χαρακτηριστικά.

Την επόμενη γενιά του δημοφιλέστατου Golf αποκαλύπτουν σκίτσα που είδαν το φως της δημοσιότητας, μέσω ενός προωθητικού video του πρωτότυπου L1 Concept.

Την... καλοκαιρινή εκδοχή της πολυαναμενόμενης SLS εξελίσσει η Mercedes-Benz, αφήνοντας τις Gullwing doors για το coupe αμάξωμα.

Οι επιβλητικές διαστάσεις της νέας Αrnage δεν αποτελούν το μοναδικό στοιχείο υπερβολής σε ένα χειροποίητο sedan 6.750 κ.εκ.
Μικρής έκτασης σχεδιαστικές αλλαγές θα συνοδεύουν την ανανεωμένη εκδοχή του Hyundai Santa Fe, εναρμονίζοντας τα χαρακτηριστικά του με τις σύγχρονες προδιαγραφές της κατηγορίας των τετρακίνητων SUV.
Σε πιο... βατά σχεδιαστικά μονοπάτια ετοιμάζεται να κινηθεί η νέα Σειρά 5, όπως αποκαλύπτουν οι τελευταίες εικόνες του καμουφλαρισμένου αμαξώματός της.
Μετά την sedan και coupe έκδοση της επιβλητικής E-Class σειρά έχει το cabrio αμάξωμα, με την παραδοσιακή, ηλεκτρικά αναδιπλούμενη υφασμάτινη οροφή.
Toν αντικαταστάτη της σημερινής F430 προτίθεται να παρουσιάσει η Ferrari στην προσεχή έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, μετά και την ολοκλήρωση των δοκιμών εξέλιξής του.
Σταγόνα στην καταιγίδα των νέων MPV μοιάζει το νέο Doblo, δέκα χρόνια μετά την πρώτη του εμφάνιση -το φθινόπωρο του 2000- και πέντε μετά την αισθητική ανανέωσή του.
Σε μια κατηγορία που γνωρίζει καλύτερα από κάθε άλλο κατασκευαστή επιστρέφει η Renault με την τρίτη γενιά του δημοφιλέστατου Scenic.
H ΜcLaren επιστρέφει στην παραγωγή υπερ-αυτοκινήτων, ολοκληρώνοντας τις δοκιμές εξέλιξης της εξεζητημένης και βαρύτατα... καμουφλαρισμένης P11.
Ένα sedan για όσους δεν συμβιβάζονται με το συντηρητικό προφίλ των τετράθυρων αμαξωμάτων θα περάσει σύντομα στην παραγωγή η Renault, συμπληρώνοντας τη νεοσύστατη γκάμα του μικρομεσαίου Megane.
Με 500 και πλέον ίππους φλερτάρει η X5 της BMW, καθώς το M Division της γερμανικής φίρμας έχει ήδη αναλάβει τη... διαπαιδαγώγηση του δημοφιλούς SUV.
Μικρότερη και σαφώς πιο προσιτή από τις μέχρι σήμερα γνωστές προτάσεις της Ferrari, η Dino του 21ου αιώνα θα αποτελέσει το αντίπαλο δέος της Porsche 911.
Η απάντηση της BMW σε όσους θεώρησαν την X6 περιττή, αρχίζει από Μ και είναι τόσο ηχηρή όσο 500+ ίπποι μαζί.
Με τόσο βαρύ καμουφλάζ αυτό το αυτοκίνητο θα μπορούσε να είναι οποιοδήποτε υπερ-μίνι, ωστόσο οι φωτογράφοι μας διαβεβαιώνουν ότι πρόκειται για το ολοκαίνουργιο Citroen C3 το οποίο θα κυκλοφορήσει το 2009. Μετά από οκτώ χρόνια παρουσίας του στην ευρωπαϊκή αγορά -παρουσιάστηκε το καλοκαίρι του 2001- το γαλλικό μοντέλο θα έχει, από την επόμενη χρονιά, διπλό […]
Το S5 αποχωρίζεται το ψυχρό μέταλλο της οροφής του, δίνοντας συνέχεια στη σύντομη παράδοση που έχει δημιουργήσει η φίρμα στην κατηγορία των soft-top convertibles.
Τρία χρόνια μετά την παρουσίαση της δεύτερης γενιάς Outlander, οι Ιάπωνες προχωρούν στις αλλαγές που θα δούμε από κοντά τους επόμενους μήνες.
Το πρότυπο μοιάζει 100% γερμανικό, ωστόσο οι μεγάλου κυβισμού κινητήρες θα κάνουν δύσκολη τη δουλειά των ανθρώπων της KIA αν το VG έρθει στην Ευρώπη.
Πριν το τέλος του 2008 αναμένεται να ανακοινωθεί η έλευση της X6 M, είτε με τον ατμοσφαιρικό V10 είτε με έναν Twin Turbo V8.
Το... μυστήριο που καλύπτει τον τρόπο ανοίγματος των πίσω θυρών του νέου Meriva εξασφαλίζει ήδη δημοσιότητα στο γερμανικό μοντέλο.
Ο επίλογος στην ιστορία της Mercedes McLaren SLR γράφεται με μια ακόμη εξεζητημένη έκδοση του γερμανικού supercar που εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό στην καρδιά της Γερμανίας.
Μια αθώα βόλτα στις Αλπεις ήταν η αιτία για να ξετυλίξουμε το κουβάρι των μελλοντικών σχεδίων Hyundai και Kia στην κατηγορία των MPV.
Περιμένοντας το νέο Golf -το οποίο αναμένεται στην Ελλάδα στις αρχές του 2009- η VW φρεσκάρει το Plus, διαφοροποιώντας και την γκάμα των κινητήρων του.
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442