McLaren P11: Supercar με προδιαγραφές μονοθεσίου
Στο καμουφλαρισμένο αμάξωμα της McLaren P11, αναγνωρίζεται η προσπάθεια της βρετανικής φίρμας να αμφισβητήσει την ιταλική αυτοκρατορία των Ferrari και Lamborghini.
Στο καμουφλαρισμένο αμάξωμα της McLaren P11, αναγνωρίζεται η προσπάθεια της βρετανικής φίρμας να αμφισβητήσει την ιταλική αυτοκρατορία των Ferrari και Lamborghini.

Την απάντησή της σε Porsche και BMW προετοιμάζει η Audi εξελίσσοντας το πεντακύλινδρο TT RS των 350 ίππων.

Μέσα από τις καλοσχεδιασμένες λαμαρίνες του S5, η Audi οραματίζεται το αντίπαλο δέος της επιβλητικής BMW M6.

Στο περιθώριο της παγκόσμιας πρεμιέρας του στο Παρίσι, το Megane Coupe προβάρει την αγωνιστική του φορεσιά, εκτελώντας τις πρώτες δοκιμαστικές πτήσεις στην πίστα του Nurburgring.

Αμφίβολο παραμένει αν το νέο MPV της Toyota θα διατηρήσει τον τίτλο εργασίας Auris Verso προς χάρη της απλούστερης ονομασίας Verso.
Το 500αράκι γίνεται cabrio, επιβεβαιώνοντας τις ρήσεις του υπεύθυνου σχεδιασμού της φίρμας που ήθελαν την Fiat να το προετοιμάζει εδώ και μήνες, κρατώντας ωστόσο το καλύτερο για το τέλος όσον αφορά τις λεπτομέρειες αυτής της ανοιχτής εκδοχής του. Δηλαδή… της σχεδόν ανοιχτής εκδοχής του, αφού οι φωτογραφίες καταδεικνύουν ότι η νέα έκδοση του 500 θα φέρει […]
Χωρίς καμιά ουσιαστική διαφορά σε σχέση με το μοντέλο που κυκλοφορεί ήδη ανάμεσά μας, το ανανεωμένο Range Rover θα επιδιώξει να κρατήσει αμείωτο το ενδιαφέρον του ειδικού κοινού του ως το 2013.
Το τέλος της δεκαετίας πλησιάζει και φέρνει μαζί του μια νέα X3 με έμφαση στον σχεδιασμό και την ποιότητα των υλικών στο εσωτερικό του.
Το πολυμορφικό 3008 απαντά στον αυξανόμενο ανταγωνισμό της κατηγορίας με επταθέσιο εσωτερικό και αυξημένες εξωτερικές διαστάσεις.
Aμεση, όπως όλα δείχνουν, θα είναι η προσαρμογή της τετράθυρης Μ3 στα νέα σχεδιαστικά δεδομένα της Σειράς 3, που ανανεώνεται ευελπιστώντας να συνεχίσει την πετυχημένη πορεία της.
Πολύ κοντά στην παραγωγή βρίσκεται η τρίθυρη εκδοχή του νέου Megane, διατηρώντας πολλά από τα χαρακτηριστικά που καθιέρωσαν τον εξίσου επαναστατικό πρόγονό του.
Οι Βαυαροί προετοιμάζουν πυρετωδώς την επόμενη γενιά του δημοφιλούς μοντέλου τους, θέλοντας να θέσουν νέα δεδομένα στον ανταγωνισμό της κατηγορίας.
Χωρίς πολλές αλλαγές αλλά υπό νέα διεύθυνση η ανανεωμένη XK θα αποτελέσει το πρώτο νέο μοντέλο της Jaguar στην μετά-Ford εποχή.
Σε δοκιμές εξέλιξης, στη Νότια Γαλλία, υποβάλλεται αυτή την περίοδο το γαλλικό Coupe Cabriolet με τη μεταλλική οροφή δύο τμημάτων.
Τον διάδοχο του Matiz εξελίσσει η Chevrolet, δημιουργώντας παράλληλα τις βάσεις πάνω στις οποίες θα στηρίξει το σύνολο των αυτοκινήτων πόλης που θα παρουσιάσει στο μέλλον.
Η απάντηση των Ιαπώνων στα Ford Focus C-MAX και VW Touran αναμένεται να πλαισιώσει την ήδη προγραμματισμένη πρεμιέρα της επόμενης γενιάς Avensis.
Με κινητήρα 1,8 λίτρων και ισχύ 150 ίππων, το FR ενδέχεται να παρουσιαστεί μετά την έκδοση Cupra η οποία θα αποκαλυφθεί στην έκθεση του Παρισιού το φθινόπωρο.
Με ανθρακονημάτινα τμήματα και ισχύ που θα φτάνει τους 550 ίππους επιστρέφει το Νissan GT-R στην αναβαθμισμένη εκδοχή του V-Spec.
Πολύ κοντά στην αντικατάστασή του βρίσκεται το Toyota Avensis, το οποίο αναμένεται στην ευρωπαϊκή αγορά το 2009, διαθέτοντας μεταξύ άλλων τετρακίνητες και υβριδικές εκδόσεις.
Ιδιαίτερα δημοφιλής σε Ευρώπη και ΗΠΑ, η M-Class αλλάζει προκειμένου να διατηρηθεί στην κορυφή των πωλήσεων στην κατηγορία της.
Οσο και αν επιμείνετε, ακόμη και αν θέλετε να πληρώσετε τα διπλά από όσο κοστίζει μια συμβατική C63 AMG, αυτή τη C-Class δεν μπορείτε να την αποκτήσετε. Πληροφορίες εντός!
Χωρίς εκπλήξεις σε επίπεδο αισθητικής και με γκάμα κινητήρων ανάλογη με εκείνη των κλειστών εκδόσεων, το ανοιχτό A3 φαίνεται έτοιμο να ταράξει τα νερά στην μικρομεσαία κατηγορία.
Οι δοκιμές εξέλιξης του μικρού Q7 συνεχίζονται με στόχο να είναι όλα έτοιμα για την κυκλοφορία του στην γηραιά ήπειρο το πρώτο τρίμηνο του 2008.
Με τις πωλήσεις της να ξεκινούν λίγο πριν το τέλος του 2007, η νέα C-Class Estate θα είναι διαθέσιμη με πέντε κινητήρες βενζίνης και τρεις diesel.
Η δεύτερη γενιά του εξαιρετικού βαυαρικού coupe αλλάζει στα σημεία χωρίς, ωστόσο, καμιά διαφοροποίηση στα μηχανικά του μέρη.
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442