Mercedes-Benz GL-Class 2013: H επιστροφή των δεινοσαύρων
Το έδαφος για την επιστροφή της σκληροτράχηλης GL-Class προετοιμάζει η Mercedes-Benz, ολοκληρώνοντας τις δοκιμές εξέλιξης του θηριώδους SUV.
Το έδαφος για την επιστροφή της σκληροτράχηλης GL-Class προετοιμάζει η Mercedes-Benz, ολοκληρώνοντας τις δοκιμές εξέλιξης του θηριώδους SUV.

To νέο Ford Escape θα αποκαλυφθεί στην έκθεση του Los Angeles στα μέσα Νοεμβρίου, προδίδοντας αναπόφευκτα την τελική μορφή και του "ευρωπαϊκού" Kuga.

Στις σχεδιαστικές και όχι μόνο ιδιαιτερότητες ενός αυθεντικού coupe επενδύει η BMW, εγκαινιάζοντας παράλληλα μία νέα σειρά μοντέλων στην πολυδιάστατη γκάμα της.

Η ισχυρότερη έκδοση του A1 αποκτά τα γνωστά διακριτικά RS και δοκιμάζεται στο "Ring" λίγο πριν την κυκλοφορία της με κινητήρα-έκπληξη.

Το πανίσχυρο RS5 Cabrio των 420 ίππων εντόπισε αυτή τη φορά ο φωτογραφικός φακός κατά τη διάρκεια των δοκιμών εξέλιξης στη Γερμανία.
Την έκδοση παραγωγής του πολυμορφικού B-MAX εξελίσσει η Ford στο Nurburgring της Γερμανίας.
Στην κατηγορία των πεντάθυρων, μικρομεσαίων hatchback πρόκειται να επεκτείνει τις δραστηριότητές της η Volvo, αξιοποιώντας το δάπεδο που φιλοξενεί σήμερα το δημοφιλές S60.
Χωρίς καθυστέρηση, η Mercedes-Benz έριξε στη μάχη του Nurburgring την υπό εξέλιξη S-Class που πρόκειται να παρουσιαστεί για πρώτη φορά το δεύτερο εξάμηνο του 2012.
Το απαραίτητο σχεδιαστικό "φρεσκάρισμα" και αντίστοιχες αναβαθμίσεις στα μηχανικά της μέρη αναμένεται να δεχτεί μέσα στο 2012 η επιβλητική "επτάρα" της BMW.
Ένα ακόμη βήμα πιο κοντά στην παραγωγή πραγματοποιεί το πισωκίνητο coupe που εξελίσσει η Subaru σε συνεργασία με την Toyota και πρόκειται να διατεθεί στην ευρωπαϊκή αγορά μέσα στην επόμενη χρονιά.
Την πρώτη, αποκαλυπτική εμφάνιση πραγματοποίησε η νέα γενιά της Boxster, δίνοντας τροφή στις φήμες που τη θέλουν να υιοθετεί τετρακύλινδρους, υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες boxer στις μικρότερες, σε ισχύ και κυβισμό, εκδόσεις της.
Ένα βήμα πριν τη γραμμή παραγωγής, τo ανανεωμένο ιαπωνικό SUV ολοκληρώνει τις δοκιμές εξέλιξης επί ευρωπαϊκού εδάφους.
Βασισμένη σε νέα πλατφόρμα η επόμενη γενιά Α3 εκμεταλλεύεται στο έπακρο την τεχνολογική δεξαμενή του ομίλου VW διαθέτοντας ακόμη και ECO έκδοση με εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα που θα αγγίζουν 89 γραμ./χλμ.
H 911 απαλλάσσεται από το ψυχρό μέταλλο της οροφής της, φροντίζοντας για τις τελευταίες λεπτομέρειες της άφιξης της στην πιο απαιτητική πίστα δοκιμών της ευρωπαϊκής ηπείρου.
Η αντίστροφη μέτρηση για την αντικατάσταση του Clio έχει ήδη ξεκινήσει, καθώς η επόμενη γενιά του δημοφιλέστατου μικρού πραγματοποιεί τις πρώτες δοκιμές εξέλιξης.
Μέσα στο 2012 θα αποκαλυφθεί η ανανεωμένη εκδοχή του γαλλικού μικρομεσαίου. Μέχρι τότε το καμουφλαρισμένο Megane κράτα μακριά από το φως της δημοσιότητας τις σχεδιαστικές του λεπτομέρειες.
Αν και μετρά λιγότερα από τρία χρόνια ζωής το πολυτελές fastback εντάσσεται τώρα σε διαδικασία ανανέωσης με στόχο να "φτάσει" την ολοκαίνουργια 911.
Με σύστημα Auto Start-Stop στον βασικό εξοπλισμό και τρικύλινδρο κινητήρα σε ατμοσφαιρική και turbo έκδοση, το 208 μετρά πια αντίστροφα για το λανσάρισμά του.
Το 2012 θα είναι χρονιά ανανέωσης για την γαλλική φίρμα η οποία θα λανσάρει σχεδόν ταυτόχρονα τα ανανεωμένα Megane και Scenic.
Οι αισθητικές αλλαγές στο νέο RS4 έχουν ήδη "κλειδώσει", παραμένει ωστόσο γρίφος το αν η Audi θα εγκαταλείψει τον V8 κινητήρα για χάρη ενός V6 twin-turbo.
Με ορίζοντα εμφάνισης το τέλος του 2011 ή τις αρχές του 2012 -ανάλογα με το χρονοδιάγραμμα των τοπικών αγορών- η GLK ελπίζει σε καλύτερες -εμπορικά- μέρες.
Στο ανασχεδιασμό των επιφανειών του αμαξώματος θα βασιστεί η ανανεωμένη εκδοχή του i20, η οποία ωστόσο αναμένεται να προσθέσει και νέους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου στην γκάμα της.
Με αφετηρία τους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης μεσαίου κυβισμού και τις αυξημένες διαστάσεις του αμαξώματός του, το νέο SUV της Ford διεκδικεί ηγετική θέση στην κατηγορία του.
Αυξημένο μήκος και δύο επιπλέον πόρτες θα διαθέτει η έκδοση Sportback του μέχρι σήμερα γνωστού Α1.
Σχεδιαστικές και όχι μόνο θα είναι οι ομοιότητες που θα παρουσιάζει η τρίτη γενιά του μικρομεσαίου Α3 με το μικρότερο διαστάσεων Α1.
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442