Πέμπτη 02 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Αποκαλυπτικά στοιχεία για την πτήση MH370 - Σχεδίαζε να αλλάξει διαδρομή και να ρίξει το αεροπλάνο

Αποκαλυπτικά στοιχεία για την πτήση MH370 – Σχεδίαζε να αλλάξει διαδρομή και να ρίξει το αεροπλάνο

Δέκα χρόνια μετά την εξαφάνιση της μοιραίας πτήσης MH370 και έρχονται στο φως νέα αποκαλυπτικά έγγραφα. Οι θεωρίες και τα σενάρια για τη συντριβή.

Ήταν σαν σήμερα πριν από δέκα χρόνια που εξαφανίστηκε η μοιραία πτήση MH370, με τα στοιχεία να αποκαλύπτουν πως οι προσθήκες του πιλότου την τελευταία στιγμή υποδηλώνουν πως είχε προσχεδιάσει τη συντριβή της.

Εκρηκτικά έγγραφα αποκαλύπτουν τις αλλαγές της τελευταίας στιγμής στη μοιραία πτήση MH370, με έναν εμπειρογνώμονα να ισχυρίζεται πως τα στοιχεία δείχνουν ότι ο κυβερνήτης οδήγησε εσκεμμένα στη συντριβή το αεροπλάνο.

Το σχέδιο πτήσης του αεροπλάνου αποκαλύπτει πως προστέθηκαν επιπλέον 3.000 κιλά καύσιμα στο αεροπλάνο πριν από την απογείωση μαζί με επιπλέον οξυγόνο που παρέχεται μόνο στο πιλοτήριο.

Μιλώντας στη Sun, ο πιλότος του Boeing 777 Simon Hardy είπε ότι οι νέες λεπτομέρειες θα μπορούσαν να είναι απόδειξη πως ο κυβερνήτης της μοιραίας πτήσης MH370 Zaharie Ahmad Shah σχεδίαζε την εξαφάνιση που συνεχίζει να προβληματίζει τους ειδικούς.

«Είναι απίστευτη σύμπτωση που λίγο πριν το αεροσκάφος εξαφανιστεί για πάντα, ένα από τα τελευταία πράγματα που έγιναν ήταν η συμπλήρωση οξυγόνου που είναι μόνο για το πιλοτήριο και όχι για το πλήρωμα καμπίνας», σημειώνει χαρακτηριστικά.

Η πτήση MH370 εξαφανίστηκε από τα ραντάρ ενώ απογειώθηκε από την Κουάλα Λουμπούρ προς το Πεκίνο στις 8 Μαρτίου 2014. Τα δορυφορικά δεδομένα έδειξαν πως το αεροπλάνο παρέκκλινε από την πορεία πτήσης του για να κατευθυνθεί πάνω από τον νότιο Ινδικό Ωκεανό, όπου και πιστεύεται ότι συνετρίβη.

Ο Simon Hardy σημείωσε ότι η έλλειψη οξυγόνου στο πίσω μέρος του αεροπλάνου θα είχε οδηγήσει το πλήρωμα και τους επιβάτες να χάσουν τις αισθήσεις τους, επιτρέποντας στον πιλότο να πραγματοποιήσει ένα προμελετημένο σχέδιο χωρίς εμπόδια.

Τα επιπλέον καύσιμα θα έδιναν στον πιλότο επιπλέον 30 λεπτά πτήσης, επιτρέποντάς του να οδηγήσει στη συντριβή τη μοιραία πτήση MH370. Η πτήση MH370 της Malaysia Airlines εξαφανίστηκε λίγο μετά την απογείωσή της στις 8 Μαρτίου 2014 και οι 239 επιβαίνοντες χάθηκαν για πάντα.

Ακολούθησε μια από τις μεγαλύτερες έρευνες στην ιστορία της αεροπορίας για την εξαφανισμένη πτήση MH370, αλλά δεν κατέστη δυνατό να βρεθούν στοιχεία και η επιχείρηση ανεστάλη τον Ιανουάριο του 2017.

Μια ιδιωτική αναζήτηση το 2018 από την εταιρεία Ocean Infinity δεν βρήκε επίσης τίποτα.

Συντρίμμια που επιβεβαιώθηκαν ή πιστεύεται ότι προέρχονται από τη μοιραία πτήση MH370 έχουν έκτοτε ξεβραστεί κατά μήκος της αφρικανικής ακτής και σε νησιά στον Ινδικό Ωκεανό.

Οι επίσημες, ωστόσο, αρχές δεν έχουν καταφέρει να διερευνήσουν τι συνέβη στη μοιραία πτήση. Μια από τις θεωρίες επικεντρώθηκε στον πιλότο Zaharie Ahmad Shah, επισημαίνοντας πως η εξαφάνιση ήταν μια σκόπιμη πράξη επειδή αντιμετώπιζε προσωπικά προβλήματα.

Ο Zaharie Ahmad Shah φέρεται να είχε χωρίσει από τη σύζυγό του Fizah Khan και λέγεται ότι ήταν έξαλλος που ένας συγγενής του, ο ηγέτης της αντιπολίτευσης Anwar Ibrahim, καταδικάστηκε σε πέντε χρόνια φυλακή για σοδομισμό λίγο πριν επιβιβαστεί στο αεροπλάνο για την πτήση προς το Πεκίνο.

Η σύζυγος, ωστόσο, του πιλότου αρνήθηκε οποιαδήποτε προσωπικά προβλήματα, ενώ άλλα μέλη της οικογένειας και φίλοι του είπαν ότι ήταν αφοσιωμένος οικογενειάρχης και πως αγαπούσε τη δουλειά του.

Αγνοούνται 239 ψυχές της πτήσης MH370

Η θεωρία της δολοφονίας – αυτοκτονίας ήταν επίσης το συμπέρασμα της πρώτης ανεξάρτησης έρευνας για τη συντριβή της μοιραίας πτήσης MH370 από τον ερευνητή αεροπορικών δυστυχημάτων Ewan Wilson.

Άλλες θεωρίες έριξαν την ευθύνη στον συγκυβερνήτη Fariq Abdul Hamid, 27, για τον οποίο κάποιοι υποψιάζονται ότι θα μπορούσε να είχε εξουδετερώσει τον πιλότο πάλι λόγω υποτιθέμενων προσωπικών προβλημάτων.

Υποστήριξαν πως ο Hamid είχε προβλήματα στη σχέση του και αυτός ήταν ο δραματικός τρόπος του να αυτοκτονήσει. Επρόκειτο να παντρευτεί την 26χρονη Nadira Ramli, πιλότο άλλης αεροπορικής εταιρείας, και του άρεσε η δουλειά του. Δεν υπάρχουν γνωστοί λόγοι για να έχει προβεί σε κάποια θανατηφόρα ενέργεια.

Η πτήση απογειώθηκε από την Κουάλα Λουμπούρ στις 12:41 τοπική ώρα στις 8 Μαρτίου 2014 και ήταν προγραμματισμένο να ταξιδέψει για πέντε ώρες και 34 λεπτά πριν φτάσει στο Πεκίνο γύρω στις 6:30 τοπική ώρα.

Το πλήρωμα επικοινώνησε τελευταία φορά με τον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας μόλις 38 λεπτά μετά την απογείωση, περίπου στα μισά της διαδρομής.

Ο συγκυβερνήτης Fariq Hamid, 27 ετών, πιστεύεται ότι οδηγούσε το αεροπλάνο. Θα ήταν η τελευταία του εκπαιδευτική πτήση πριν οριστεί να εξεταστεί για να γίνει πλήρως πιστοποιημένος πιλότος. Εκπαιδευόταν από τον 53χρονο κυβερνήτη Zaharie Ahmad Shah.

Με 18.365 ώρες πτήσης, ήταν ένας από τους ανώτερους πιλότους της Malaysia Airlines, έχοντας ενταχθεί στην εταιρεία το 1983.

Στη μοιραία πτήση επέβαιναν 10 μέλη πληρώματος και 227 επιβάτες (συνολικά 239 στο αεροπλάνο, συμπεριλαμβανομένων των πιλότων).

Sports in

Μπροστά του μόνο τελικοί

Ο Ολυμπιακός έφυγε από τον Καρβαλιάλ, πήγε στον Μεντιλίμπαρ και τα αποτελέσματα δείχνουν απολύτως ορατά.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 02 Μαϊου 2024