Κυριακή 14 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Πώς θα λυθεί ο «γόρδιος δεσμός» των προσφορών - Τι ζητούν τα σούπερ μάρκετ

Πώς θα λυθεί ο «γόρδιος δεσμός» των προσφορών – Τι ζητούν τα σούπερ μάρκετ

Σε νέο ραντεβού αναμένεται να δοθεί λύση στο θέμα των προσφορών στα σούπερ μάρκετ

Σε νεότερη συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης, Κώστα Σκρέκα και της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ (ΕΣΑ) αναμένεται να ξεκαθαρίσει το τοπίο γύρω από το φλέγον ζήτημα των προσφορών.

Πρόθεση της ηγεσίας του υπουργείου είναι να εκσυγχρονιστεί το υπάρχον πλαίσιο, ώστε οι μειώσεις τιμών να έχουν μόνιμο χαρακτήρα και να αποτραπούν φαινόμενα παραπλανητικών εκπτώσεων.

Κύκλοι προσκείμενοι στην ΕΣΑ δηλώνουν απόλυτα σύμφωνοι με την μετάβαση σε ένα καθεστώς που απλοποιεί και φέρνει περισσότερη διαφάνεια στις τιμές, επισημαίνοντας πως «κανείς δεν κερδίζει όταν υπάρχει σύγχυση στον καταναλωτή».

Παρεμβάσεις σχεδιάζονται και στις προσφορές τύπου 1+1

Ξεκαθαρίζουν πως είναι κρίσιμο οι επιχειρήσεις να μπορούν να ανταγωνίζονται μεταξύ τους, και τονίζουν πως στην επόμενη συνάντηση που αναμένεται να έχουν σύντομα με την ηγεσία του υπουργείου, σκοπεύουν να προσέλθουν με συγκεκριμένες λύσεις.

Τι εξετάζει η κυβέρνηση

Πληροφορίες της αγοράς θέλουν την κυβέρνηση μεταξύ άλλων να εξετάζει η προσφορά να λαμβάνει υπόψη τη χαμηλότερη τιμή των τελευταίων 30 ημερών, ενώ δεν αποκλείεται η επιβολή πλαφόν στο ποσοστό της έκπτωσης στα επίπεδα του 10%-15%, ώστε να μειωθεί η απόκλιση μεταξύ της πραγματικής και της πλασματικής τιμής.

Το μέτρο αυτό, αν και εφόσον ισχύσει, θα εφαρμοστεί σε μια σειρά προϊόντων όπως απορρυπαντικά, είδη προσωπικής υγιεινής, χαρτικά, αναψυκτικά, άλευρα και γαλακτοκομικά προϊόντα.

Παρεμβάσεις σχεδιάζονται και στις προσφορές τύπου 1+1. Συγκεκριμένα, λέγεται πως δρομολογείται αγορανομική διάταξη που θα ελέγχει ποια προϊόντα μπορούν να πωληθούν στο πλαίσιο προσφοράς του είδους.

Όλα πάντως δείχνουν πως οι οριστικές αποφάσεις είναι θέμα χρόνου, αφού η κυβέρνηση επιδιώκει να νομοθετήσει πριν το τέλος του έτους, ώστε το νέο πλαίσιο να ξεκινήσει να εφαρμόζεται μέσα στο πρώτο τρίμηνο της νέας χρονιάς.

1.000 προϊόντα με μόνιμη έκπτωση 5%

Η συγκράτηση των τιμών στο Καλάθι των Χριστουγέννων που αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή ενόψει της εορταστικής περιόδου είναι ο πρώτος στόχος για τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με όσα ειπώθηκαν στο πλαίσιο της χθεσινής συνάντησης με τον κ. Σκρέκα.

Η μείωση της αξίας θεωρείται υπόθεση. Οι ανατιμήσεις που μεσολάβησαν, όπως λένε κύκλοι της ΕΣΑ ήταν αρκετά μεγάλες και είναι δύσκολο να απορροφηθούν. Σε κάθε περίπτωση, οι λιανέμποροι υποσχέθηκαν πως θα κάνουν το καλύτερο που μπορούν στο μέτρο των δυνατοτήτων τους.

Στο μεταξύ, αυξάνεται ο αριθμός των προϊόντων που εντάσσονται στο μέτρο της μόνιμης μείωσης τιμών για τουλάχιστον έξι μήνες. Υπολογίζεται πως πλέον αγγίζουν τους 1.000 κωδικούς, κάτι που εκτιμάται πως θα βοηθήσει στην προσπάθεια ανάσχεσης της ακρίβειας.

πηγή: ot.gr

Sports in

Ο Ολυμπιακός πήρε τη ματσάρα και έκανε το 1-0 στη σειρά των τελικών (3-2)

Ο Ολυμπιακός επιβλήθηκε με 3-2 του Παναθηναϊκού στο «Μελίνα Μερκούρη» και έκανε το 1-0 στη σειρά των τελικών Volley League γυναικών.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 14 Απριλίου 2024