Μετά την ανανέωση της GLA και της GLA AMG 35, η γερμανική φίρμα προχωρά σε στοχευμένες βελτιώσεις και στην κορυφαία παραλλαγή της με την πληθωρική ισχύ των 421 ίππων και τα διακριτικά 45 S.

Ξεκινώντας από το σχεδιαστικό κομμάτι, η GLA 45 S αποκτά νέα διάταξη στο εσωτερικό των φωτιστικών σωμάτων LED που προαιρετικά μπορούν να ενσωματώσουν την τεχνολογία Multibeam, νέο προφυλακτήρα μπροστά ενώ πλέον έχει προστεθεί το λογότυπο AMG στο καπό της. Οι τροχοί των 21 ιντσών περιλαμβάνονται πλέον στον βασικό εξοπλισμό ενώ οι θόλοι που τους φιλοξενούν εναρμονίζονται με το χρώμα του αμαξώματος.

Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζουν ο επιθετικός αεροδυναμικός διαχύτης που φιλοξενεί την χαρακτηριστική τετραπλή απόληξη της εξάτμισης και η κάθε άλλο παρά διακριτική αεροδυναμική πτέρυγα που καθιστούν σαφή με την πρώτη ματιά την ταυτότητα της έκδοσης.

Οι αναβαθμίσεις στο εσωτερικό εστιάζουν στην βελτίωση του MBUX το οποίο υπόσχεται μια ακόμα καλύτερη εμπειρία χρήσης χάρη σε στοχευμένες αλλαγές. Αυτονόητα μέρος της εξίσωσης εξακολουθούν να αποτελούν τα λογισμικά Apple CarPlay και Android Auto ενώ έχει προστεθεί και μια ακόμα θύρα USB-C. Φυσικά δεν λείπουν οι νέες προσθήκες σε ό,τι αφορά τις επενδύσεις καθώς είναι διαθέσιμος για πρώτη φορά ο συνδυασμός τεχνητού δέρματος Artico και μικροϊνών σε καφέ απόχρωση Bahia Brown. H επιλογή ανάμεσα σε σπορ καθίσματα η AMG Performance παραμένει ενώ στις προσθήκες συγκαταλέγεται η τελευταία εκδοχή του τιμονιού AMG Performance .

Στην αθέατη πλευρά της 45 S εξακολουθεί να βρίσκεται ο turbo δίλιτρος κινητήρας με απόδοση 421 ίππους και 500 Nm ροπής η οποία μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς με την συνδρομή ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων και του συστήματος τετρακίνησης 4Μatic+. Αμετάβλητες παραμένουν οι επιδόσεις οι οποίες συνοψίζονται σε επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,3 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 270 χλμ./ώρα καθώς και παράμετροι που καθορίζουν το δυναμικό προφίλ της χάρη στην παρουσία ενός επιπλέον προγράμματος οδήγησης RACE αλλά και του συστήματος ενεργής διαχείρισης της ροπής AMG Torque Control.