VW: Επαναφορά του project Trinity και στο φόντο… ηλεκτρικό Golf

Προϊοντικές ανακατατάξεις στα εργοστάσια της VW φέρνουν (ξανά) στην επιφάνεια το φιλόδοξο project Trinity και κλειδώνουν τον χρονικό ορίζοντα για το επόμενο ηλεκτρικό Golf»

Ηγερμανική φίρμα ανακοίνωσε την επάνοδο του φιλόδοξου project Trinity, ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου με το status της ναυαρχίδας το οποίο αρχικά είχε συστηθεί ως το μοντέλο που θα έφερνε σε δύσκολη θέση την Tesla.

Σύμφωνα με τις νεότερες συστάσεις του ομίλου, το Trinity θα κατασκευαστεί στο εργοστάσιο του Zwickau σε χρόνο που δεδομένα θα υπερβεί το 2026 οπότε και ήταν ο πρώτος σχεδιασμός για την έναρξη παραγωγής του ο οποίος και άλλαξε όταν ανέλαβε τα ηνία του ομίλου ο Oliver Blume που  μετέθεσε το συγκεκριμένο project προκειμένου να εξομαλυνθούν οι παρατηρούμενες καθυστερήσεις στην μονάδα λογισμικού του ομίλου Cariad.

Σε κάθε περίπτωση το Trinity που θα πρέπει να αναμένεται προς τα τέλη της δεκαετίας θα είναι ό,τι πιο εξελιγμένο έχει να επιδείξει η VW, έχοντας ως αφετηρία την νέα αρχιτεκτονική SSP η οποία θα βασίζεται σε νέο σύμπλεγμα λογισμικών το οποίο θα επιτρέπει στο μοντέλο, δυνατότητες πλήρους αυτόνομης οδήγησης (επιπέδου 4), χρόνους φόρτισης εφάμιλλους του ανεφοδιασμού ενός συμβατικού αυτοκινήτου με βενζίνη/diesel καθώς και πρωτόγνωρα επίπεδα ηλεκτρικής αυτονομίας.

Να σημειωθεί ότι αρχικά η VW είχε προγραμματίσει να χτίσει ένα νέο εργοστάσιο, επενδύοντας δύο δισεκατομμύρια ευρώ προκειμένου να παράγει το Trinity, ωστόσο πλέον όπως ανακοίνωσε αυτό θα κατασκευάζεται στο Zwickau, σε μια απόφαση που προφανώς έχει ως φόντο την ρευστότητα που πλήττει τις ηλεκτρικές επιδιώξεις των αυτοκινητοβιομηχανιών (αυξημένα κόστη ενέργειας, «made in china» μπαταρίες, νέο θολό εμπορικό τοπίο μεταξύ Κίνας και EE, διείσδυση των κινέζικων αυτοκινητοβιομηχανιών, διελκυστίνδα δασμών ΕΕ και Βρετανών, Euro 7 αλλά και υποχώρηση της ζήτησης EV απουσία κρατικών κινήτρων στην ευρωπαϊκή επικράτεια και υψηλού πληθωρισμού- για να αναφέρουμε ορισμένες πτυχές του πολυσύνθετου παζλ που έχουν να αντιμετωπίσουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες).

Εξίσου ενδεικτικό του προβλήματος είναι ότι προσφάτως η VW ανακοίνωσε την μείωση στις βάρδιες (θα τεθεί σε εφαρμογή από το τέλος της χρονιάς) στο «ηλεκτρικό» Ζwickau όπου κατασκευάζονται τα ID.3, ID.4, ID.5, Cupra Born και Audi Q4 e-tron επικαλούμενη την χαμηλή ζήτηση. Να σημειωθεί ότι η VW έχει επενδύσει αρκετά εκατομμύρια για την ηλεκτρική αναμόρφωση του Zwickau το οποίο αποτελεί το κέντρο παραγωγής των ηλεκτρικών της και κατά τη διάρκεια του 2022 παρήγαγε 218.000 μονάδες έχοντας δυναμικότητα 360.000 μονάδων.

Εξίσου χαρακτηριστική των σύγχρονων τάσεων είναι η πρόσφατη απόφαση του ομίλου Stellantis να μειώσει την παραγωγή του Fiat 500e, του τρίτου δημοφιλέστερου ηλεκτρικού στην Ευρώπη για το 2022 καθώς και μοντέλων της Maserati στο ιταλικό εργοστάσιο του Mirafiori.

Εκτός από την «ανάταξη» του Trinity και τις εξελίξεις στο Zwickau, η VW ανακοίνωσε επίσης ότι το Wolfsburg θα είναι το εργοστάσιο που θα υποδεχτεί την νέα ηλεκτρική γενιά του Golf το οποίο θα έχει επίσης ως αφετηρία την αρχιτεκτονική SSP και θα πρέπει επίσης να αναμένεται περί τα τέλη της δεκαετίας με δεδομένο ότι η παραγωγή μοντέλων με αφετηρία το συγκεκριμένο δάπεδο θα ξεκινήσει  κοντά στο 2030. Σε ό,τι αφορά τα αμεσότερα ηλεκτρικά σχέδια για το εργοστάσιο του Wolfsburg, από το 2026 θα αναλάβει να κατασκευάζει την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Tiguan που προσφάτως υποδέχτηκε τη νέα γενιά του.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αυτοκίνητο

2,9 εκατομμύρια οχήματα δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ

Έρχεται το «σκανάρισμα» των ανέλεγκτων και ανασφάλιστων - Ερωτηματικά για τα πολύ χαμηλά ποσοστά απόρριψης που αγγίζουν μόλις το 4,5%

Κώστας Ντελέζος
Κώστας Ντελέζος

BYD Seal X: Στον κόσμο των ηλεκτρικών hot-hatch

Μια διαρροή αποκαλύπτει την πρόθεση της κινεζικής φίρμας να εισέλθει στο ελκυστικό σύμπαν των αμιγώς ηλεκτροκίνητων hatchback μοντέλων υψηλών επιδόσεων

Σύνταξη ΙΝ
Σύνταξη ΙΝ

KIA EV6: Ανανέωση… αυτονομίας

H κορεατική φίρμα δίνει μια πρώτη γεύση από την ανανεωμένη εκδοχή του ΕV6 το οποίο θα επωφεληθεί και από μία νέα και ακόμα μεγαλύτερη μπαταρία

Σύνταξη ΙΝ
Σύνταξη ΙΝ

Leapmotor: H νέα άφιξη στην Ευρώπη

Η κινεζική εταίρος του ομίλου Stellantis θα προσγειωθεί στην Ευρώπη -και στην Ελλάδα- από το προσεχές φθινόπωρο με δύο μοντέλα, ένα city car και ένα μεγάλο crossove

Σύνταξη ΙΝ
Σύνταξη ΙΝ

Caterham Seven 485 Final Edition: Τέλος εποχής

H Caterham αποχαιρετά την ατμοσφαιρική εποχή της με 85 αντίτυπα του Seven στην πιο ιδιαίτερη έκδοση που έχει υπάρξει ποτέ

Σύνταξη ΙΝ
Σύνταξη ΙΝ

Προετοιμάζεται η Ρωσία για πόλεμο με το ΝΑΤΟ;

Η ρωσική πολεμική μηχανή στηρίζεται ολοένα και περισσότερο σε κινεζικές τεχνολογίες. Το CSIS ισχυρίζεται ότι η Ρωσία προετοιμάζεται για σύγκρουση με το ΝΑΤΟ.

Σύνταξη ΙΝ

Ο «πληθωρισμός της απληστίας» πάει… Ευρωβουλή - Εκτινάχθηκε το κόστος ζωής

Οι κυβερνήσεις των ευρωπαϊκών κρατών πασχίζουν να ρίξουν το κόστος ζωής αλλά δείχνουν αδύναμες να τιθασεύσουν τον «πληθωρισμό της απληστίας», πριν τις ευρωκάλπες. Η περίπτωση της Ελλάδας.

Σύνταξη ΙΝ
Όλες οι Ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007