Καλάθι του νοικοκυριού: Οι πρώτες εντυπώσεις των καταναλωτών
Πολλοί ήταν οι καταναλωτές που απογοητεύτηκαν από το καλάθι του νοικοκυριού.
Πρεμιέρα έκανε χθες, Τετάρτη (2/11), το καλάθι του νοικοκυριού στα σούπερ μάρκετ. Το ενδιαφέρον του κόσμου ήταν μεγάλο, με αποτέλεσμα να «πέσει» η πλατφόρμα e-katanalotis, μέσω της οποίας οι καταναλωτές ενημερώνονται για τις τιμές των προϊόντων.
Πολλοί ήταν οι καταναλωτές που απογοητεύτηκαν από το καλάθι του νοικοκυριού, καθώς ενώ περίμεναν να δουν μεγαλύτερες εκπτώσεις, είδαν τις τιμές των προϊόντων να αυξάνονται.
- Διαβάστε επίσης: Καλάθι του νοικοκυριού: Τα private label και τα SOS στη σύγκριση τιμών – Έρευνα του ΟΤ
Τα… ευτράπελα του καλαθιού
Δεν έλειψαν και τα ευτράπελα στο καλάθι του νοικοκυριού. Συγκεκριμένα, συμμετέχουν 13 αλυσίδες σούπερ μάρκετ, εκ των οποίων οι δύο είναι μόνο στην Κρήτη. Τέσσερις από από τις 13 αλυσίδες δεν έχουν στο «καλάθι» τους και τις 51 κατηγορίες προϊόντων.
Ακόμη, παρατηρήθηκε πως σε τουλάχιστον δύο αλυσίδες σούπερ μάρκετ έως και το 80% των προϊόντων είναι ιδιωτικής ετικέτας, ενώ έχει αναρτηθεί το ίδιο προϊόν σε μία κατηγορία από δύο έως και 11 φορές.
Δείτε το ρεπορτάζ του MEGA
- Ντακότα Τζόνσον: «Κάποιοι χρηματοδότες ταινιών είναι πραγματικά σκοτεινοί, ύποπτοι»
- Aκτινογραφία των διαβάσεων στην Αθήνα – Γιατί οι διαβάτες εξακολουθούν να πεθαίνουν
- Συντάξεις: Αντίστροφη μέτρηση για την καταβολή τους – Οι ημερομηνίες ανά ταμείο
- Η συγκλονιστική εξομολόγηση του Νεϊμάρ: «Ζήτησα βοήθεια για την ψυχική μου υγεία, είχα φτάσει στο μηδέν»
- Κρήτη: Ώρες αγωνίας για τον ορειβάτη στα Αστερούσια Όρη – Ζητήθηκε η συνδρομή Super Puma
- Πώς η Netflix κέρδισε τη Warner Bros.: Το παρασκήνιο Σαράντος–Τραμπ


