Η Meta Platforms παρουσίασε στο κοινό τη νέα της μάσκα εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας, Quest Pro, η οποία θεωρείται ότι απευθύνεται στα ανώτερα στρώματα της συγκεκριμένης αγοράς.

Το νέο gadget που παρουσιάστηκε στο πλαίσιο του συνεδρίου Connect της εταιρείας θα είναι διαθέσιμο εμπορικά από τις 25 Οκτωβρίου στην τιμή των 1.500 δολαρίων και θα επιτρέπει στους χρήστες να αλληλοεπιδρούν με ψηφιακές οντότητες του κυβερνοχώρου.

Διαβάστε επίσης: Γυναικείο άβαταρ δέχτηκε «σεξουαλική επίθεση» στο metaverse της Meta

για τον ίδιο τον ιδρυτή της Meta, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, ο οποίος πέρυσι ανακοίνωσε σχέδια για τη συσκευή – που τότε ονομαζόταν ακόμα Project Cambria – ενώ την ίδια στιγμή άλλαξε το όνομα της εταιρείας από Facebook σε Meta σηματοδοτώντας την μετάπτωσή της από μία εταιρεία μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε μια εταιρεία που απευθύνεται σε ένα νέο ψηφιακό περιβάλλον, στο metaverse.

Έκτοτε ο Ζάκερμπεργκ έχει διοχετεύσει δισεκατομμύρια δολάρια στη συγκεκριμένη προσπάθεια. Η Reality Labs, η μονάδα της Meta που είναι υπεύθυνη για να «ζωντανέψει» το Metaverse, είχε απώλειες 10,2 δισ. δολαρίων το 2021 και έχει χάσει σχεδόν 6 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι στιγμής φέτος.

Οι αλλαγές με το προηγούμενο μοντέλο

Σε σχέση με το Quest 2, την προηγούμενη μάσκα μικτής πραγματικότητας της εταιρείας, το Quest Pro ενσωματώνει μία σειρά βελτιώσεων. Η νέα συσκευή διαθέτει κάμερες με όψη προς τα έξω που καταγράφουν ένα είδος τρισδιάστατης ζωντανής ροής του φυσικού περιβάλλοντος γύρω από έναν χρήστη, επιτρέποντας καινοτομίες μεικτής πραγματικότητας, όπως η δυνατότητα να κρεμάσετε έναν εικονικό πίνακα σε έναν τοίχο του πραγματικού κόσμου ή να αναπηδήσετε μια εικονική μπάλα από έναν πραγματικό τραπέζι.

Το Quest Pro είναι ελαφρύτερο και λεπτότερο από τους προκατόχους του με λεπτούς φακούς και μπαταρία τοποθετημένη σε νέο σημείο, στο πίσω μέρος του ακουστικού, κατανέμοντας έτσι το βάρος του πιο ομοιόμορφα μειώνοντας παράλληλα τον συνολικό όγκο.

Επιπλέον, η Meta Platforms έχει προσθέσει αισθητήρες παρακολούθησης στο Quest Pro που μπορούν να αναπαράγουν τις κινήσεις των ματιών και τις εκφράσεις του προσώπου των χρηστών, δημιουργώντας την αίσθηση ότι τα άβαταρ (στον ψηφιακό κόσμο) κάνουν οπτική επαφή με τα διάφορα αντικείμενα.

Τέλος, η Meta λανσάρει το Quest Pro και ως μία συσκευή… παραγωγικότητας, που απευθύνεται σε σχεδιαστές, αρχιτέκτονες και άλλους δημιουργικούς επαγγελματίες. Εκτός από την προσφορά των δικών της πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης και του χώρου εργασίας Horizon, η εταιρεία έχει επίσης διαθέσει εικονικές εκδόσεις προϊόντων εργασίας της Microsoft όπως το Word, το Outlook και το Teams.

Πηγή: OT.gr