Απίστευτο: Ιδιοκτήτης beach bar βρίζει όποιον… αφήνει κακή κριτική – «Ουστ ρε, φώναζες σαν κότα»
Η ευγένεια είναι κάτι που... τον αφήνει παγερά αδιάφορο
Μαθήματα πολιτισμού, αλλά και… σωστής πρακτικής στον τομέα του τουρισμού διδάσκει ένας ιδιοκτήτης beach bar στην Πάργα.
Τι κι αν ο τουρισμός αποτελεί τη βαριά βιομηχανία της χώρας μας, τι κι αν «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο»;
Ο εν λόγω ιδιοκτήτης του beach bar μοιάζει έτοιμος… να συγκρουστεί με αυτές τις απαρχαιωμένες αντιλήψεις.
Τι σημαίνει αυτό; Συνήθως όταν κάποιος πελάτης αφήνει αρνητικά σχόλια σε κάποια επιχείρηση, οι ιδιοκτήτες της είτε το αγνοούν, είτε προσπαθούν ευγενικά -αφού ζητήσουν συγγνώμη- να απαντήσουν στα παράπονα των δυσαρεστημένων πελατών.
Αυτό δεν ισχύει σε καμία περίπτωση για τον επιχειρηματία της ιστορίας μας, ο οποίος… είναι έτοιμος να βρίσει με κάθε πιθανό τρόπο όλους τους μίζερους τουρίστες, οι οποίοι δεν εκτιμούν τις υπηρεσίες του μαγαζιού του
Το μόνο σίγουρο είναι ότι μια σύντομη επίσκεψη στις κριτικές του μαγαζιού στο Google Maps αρκεί για να διαπιστώσει κανείς όλα όσα αναφέρουμε παραπάνω.
Δείτε και μόνοι σας…
Όπως βλέπετε, ο κύριος όγκος των αρνητικών κριτικών αφορά τις τιμές των ομπρελών/ξαπλωστρών, με πολλούς πελάτες να γράφουν ότι τις έμαθαν κατόπιν εορτής γιατί στον κατάλογο δεν γραφόταν πουθενά.
- Συρία: 8 στρατιωτικοί τραυματίστηκαν σε ισραηλινούς βομβαρδισμούς στη Δαμασκό
- Ιράν: Αφησαν ελεύθερο το πλήρωμα του MSC Aries σχεδόν 3 εβδομάδες μετά την κατάληψή του
- Υεμένη: Οι ΗΠΑ ανακοίνωσαν ότι κατέστρεψαν 3 drones των Χούθι
- Ισραήλ: Ομηρος της Χαμάς κηρύχθηκε επίσημα νεκρός από τις αρχές
- Αριζόνα: Η κυβερνήτρια επικύρωσε την κατάργηση νόμου του 1864 που απαγόρευε την άμβλωση
- Ρωσία: Ασκοπες οι ειρηνευτικές συνομιλίες στην Ελβετία