Μετρό Θεσσαλονίκης: «Φτάνει στην ολοκλήρωσή του – Θα είναι driveless» – Τι λέει δήμαρχος Θεσσαλονίκης
Το μετρό Θεσσαλονίκης θα λειτουργήσει έως το τέλος του 2023
Στην τελική ευθεία βρίσκεται το έργο του μετρό της Θεσσαλονίκης, ενώ οι λαμαρίνες που υπάρχουν από εδώ και χρόνια στην πόλη έχουν αρχίσει να αφαιρούνται και πλέον οι πολίτες είναι σε θέση να δουν και τα αρχαία που βρέθηκαν κατά τη διάρκεια των ανασκαφών, όπως κίονες και πλακόστρωτα του 6ου αιώνα.
«Το μετρό βρίσκεται στην τελευταία του φάση, ήδη γίνονται δοκιμαστικές διαδρομές των συρμών. Έχει μείνει σε εκκρεμότητα το υπόλοιπο της πλατείας Αγίας Σοφίας και του σταθμού της Βενιζέλου» δήλωσε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας στο MEGA.
Ο δήμαρχος αναφέρθηκε και στο πρόγραμμα περίπου 30 εκατομμυρίων ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης, το οποίο περιλαμβάνει αναπλάσεις των γύρω περιοχών που ταλαιπωρήθηκαν αρκετά τα τελευταία 15 χρόνια λόγω των έργων του μετρό.
Αντίστοιχο με το μετρό της Κοπεγχάγης
«Είναι ένα μετρό δύο γενιές μετά το μετρό της Αθήνας, είναι ένα αντίστοιχο του μετρό της Κοπεγχάγης και θα λειτουργεί χωρίς οδηγούς, θα είναι driveless» επισήμανε ο κ. Ζέρβας.
Σε ό,τι αφορά τη διαδρομή των συρμών θα ξεκινάει από τον σιδηροδρομικό σταθμό των τρένων και θα φτάνει σε πρώτη φάση έως τη Νέα Ελβετία και ύστερα από έξι μήνες θα ανοίξουν και οι πέντε σταθμοί της Καλαμαριάς.
«Έχουμε δεσμευτεί έως το τέλος του 2023 να λειτουργεί ο σταθμός και θα χαρώ πολύ να είμαι αυτός που θα κόψει το πρώτο εισιτήριο» δήλωσε ο κ. Ζέρβας.
- Η Συμμαχία των Προθύμων αισιοδοξεί για την Ουκρανία, όμως το εδαφικό παραμένει «αγκάθι» για πιθανή συμφωνία
- Capital Link: Καταλύτης ανάπτυξης τα νέα έργα υποδομών στην Ελλάδα
- Πανσερραϊκός – Παναιτωλικός 0-1: Διπλό στις Σέρρες με «υπογραφή» Ματσάν
- Σοκαριστικό τροχαίο έξω από την Αμφίκλεια – Συγκρούστηκαν δύο νταλίκες και ένα ΙΧ
- Παρά τους δασμούς του Τραμπ, η οικονομία της ΕΕ αναπτύσσεται περισσότερο από το αναμενόμενο το 2025
- Capital Link Forum – Βρέντζος: Η Alter Ego Media αντιπροσωπεύει το νέο επενδυτικό αφήγημα στο ΧΑ




