![Ισπανία: Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών εντός τριών λεπτών – Διά νόμου](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2022/05/FeAp_92-1a_-_handset-4975.jpg)
Ισπανία: Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών εντός τριών λεπτών – Διά νόμου
Σύντομα κάποιος θα σας απαντήσει.
Spotlight
-
Πολύ υψηλός κίνδυνος φωτιάς στη νησιωτική Ελλάδα
-
Σπίρτζης για Πολάκη: Οι διαγραφές δεν αποτελούν λύση – Οι διενέξεις πρέπει να λύνονται με διάλογο
-
Βούτυρο στο ψωμί της Κάμαλα η ισχυρή ανάπτυξη στις ΗΠΑ
-
Πέθανε η αστέρας του YouTube Tatyana Ozolina - Το ταξίδι στην Ελλάδα και το μοιραίο τροχαίο στην Τουρκία
Η ισπανική κυβέρνηση ενέκρινε την Τρίτη σχέδιο νόμου για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών από υπηρεσίες εταιρειών, το οποίο μειώνει υποχρεωτικά τον μέγιστο χρόνο αναμονής στα τρία λεπτά.
Το μέτρο ανακοίνωσε σε συνέντευξη Τύπου ο υπουργός Δικαιωμάτων Καταναλωτή Αλμπέρτο Γκαρσόν.
Το νομοσχέδιο δίνει επίσης στους καταναλωτές το δικαίωμα να εξυπηρετούνται από ανθρώπους στην άλλη άκρη της γραμμής, αντί από τα αυτοματοποιημένα «chatbot» που ενοχλούν τους περισσότερους καταναλωτές.
Ακόμα, αναγκάζει τις επιχειρήσεις κοινής ωφελείας να απαντούν σε παράπονα πελατών εντός δύο ωρών.
«Οι πρακτικά άπειροι χρόνοι αναμονής τελείωσαν» είπε ο υπουργός.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ / Reuters
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις