Ισπανία: Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών εντός τριών λεπτών – Διά νόμου
Σύντομα κάποιος θα σας απαντήσει.
Spotlight
-
Η κλιματική αλλαγή απειλεί αγροτική παραγωγή και τουρισμό στη Νότια Ευρώπη
-
Κόντρα Αργεντινής με Ισπανία - «Ο Μιλέι έπαιρνε ναρκωτικά» - «Προκαλείτε φτώχεια και θάνατο»
-
«Είσαι μόνη στο δάσος, προτιμάς να συναντήσεις έναν άγνωστο άντρα ή μία αρκούδα;»
-
Άννα Παναγιωτοπούλου: Aπ’ την Σουζάνα Παναγιώτου στην Χριστίνα Μαρκάτου
Η ισπανική κυβέρνηση ενέκρινε την Τρίτη σχέδιο νόμου για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών από υπηρεσίες εταιρειών, το οποίο μειώνει υποχρεωτικά τον μέγιστο χρόνο αναμονής στα τρία λεπτά.
Το μέτρο ανακοίνωσε σε συνέντευξη Τύπου ο υπουργός Δικαιωμάτων Καταναλωτή Αλμπέρτο Γκαρσόν.
Το νομοσχέδιο δίνει επίσης στους καταναλωτές το δικαίωμα να εξυπηρετούνται από ανθρώπους στην άλλη άκρη της γραμμής, αντί από τα αυτοματοποιημένα «chatbot» που ενοχλούν τους περισσότερους καταναλωτές.
Ακόμα, αναγκάζει τις επιχειρήσεις κοινής ωφελείας να απαντούν σε παράπονα πελατών εντός δύο ωρών.
«Οι πρακτικά άπειροι χρόνοι αναμονής τελείωσαν» είπε ο υπουργός.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ / Reuters
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις