Φωτογραφίες: Automedia

To 2022 επιφυλάσσει σημαντικές αλλαγές για την «3αρα» που βρίσκεται σε διαδικασία ανανέωσης, με σημαντικότερη την προσθήκη της M παραλλαγής στην γκάμα της πρακτικότερης έκδοσης αλλά και εκτεταμένες αλλαγές σε όρους ψηφιακής τεχνολογίας.

Για την ακρίβεια το λειτουργικό iDrive 8 που ήδη έχει κάνει την εμφάνισή του στην Σειρά 2 Active Tourer, την i4 και iX αναμένεται να βρει διέξοδο πλέον και στην Σειρά 3, ανεξαρτήτως έκδοσης αμαξώματος, προσφέροντας νέες δυνατότητες τόσο σε επίπεδο συνδεσιμότητας όσο και ελέγχου.

Κατά τα άλλα, τα δοκιμαστικά πρωτότυπα που εντοπίστηκαν από τον φωτογραφικό φακό δείχνουν να διαθέτουν πιο λεπτά φωτιστικά σώματα τα οποία πλαισιώνουν μια κανονικού μεγέθους γρίλια καθώς ούτε στην ανανεωμένη εκδοχή της η Σειρά 3 σκοπεύει να ενδώσει στις μεγεθυντικές τάσεις που έχουν εμφανίσει ορισμένες νεότερες BMW ως προς τη γρίλια τους.

Η παρατήρηση αποκαλύπτει επίσης έναν ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με κάθετα τοποθετημένα Air Curtains ενώ μια προσεκτική ματιά στην τετράθυρη έκδοση προδίδει ένα κυψελοειδές μοτίβο στην κατώτερη γρίλια, αφήνοντας να εννοηθεί ότι πρόκειται για το πακέτο M Sport.

Επιπλέον, η παρουσία μιας θύρας φόρτισης στο μπροστινό φτερό της ίδιας έκδοσης αποκαλύπτει ότι πρόκειται για την plug-in υβριδική έκδοση του μοντέλου.

Μένοντας στα ηλεκτροκίνητα σχέδια της BMW, όπως είναι ήδη γνωστό, η ανανεωμένη εκδοχή της Σειράς 3 αναμένεται να δώσει ζωή σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο το οποίο θα πάρει ως αφετηρία την LWB παραλλαγή της και θα προοριστεί αποκλειστικά στην αγορά της Κίνας. Για μια παγκόσμια ηλεκτροκίνητη έκδοση της Σειράς 3 θα πρέπει να περιμένουμε έως το 2025 καθώς όπως εξίσου έχει ανακοινωθεί θα βασίζεται σε μια νέα αρχιτεκτονική, γνωστή ως Neue Klasse.