Για την τουριστική κίνηση και την ψήφο εμπιστοσύνης στο «ελληνικό καλοκαίρι» και την Ελλάδα έδωσαν ο γενικός γραμματέας ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, ο αντιπεριφερειάρχης της Κεντρικής Μακεδονίας Αλέξανδρος Θάνος και ο πρόεδρος ξενοδόχων της Θεσσαλονίκης Ανδρέας Μανδρινός μιλώντας στο περίπτερο του Οικονομικού Ταχυδρόμου.

Ο γενικός γραμματέας ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης έκανε μια πρώτη αποτίμηση του τουριστικού κύματος μέσα στο καλοκαίρι.

Η σεζόν τον Μάιο ξεκίνησε δειλά αλλά άρχισε σιγά σιγά να ανεβαίνει. Ξεπερνάμε το 50% των αφίξεων του 2019 αλλά και σε επίπεδο εσόδων θα πάμε πολύ καλά στο τέλος της σεζόν.

Το τουριστικό μοντέλο βασιζόταν στο «ήλιος και θάλασσα» τα τελευταία χρόνια. Θα πρέπει να αλλάξουμε αυτό που προσφέρουμε στον ταξιδιώτη. Όμως η πανδημία μας έδειξε τον δρόμο ότι πρέπει να αλλάξουμε το μοντέλο του τουρισμού. Σε συνεργασία με τις περιφέρειες, τόνισε ο κ. Φραγκάκης, στόχος είναι να αναδείξουμε την Ελλάδα.

Το κλειδί για να προσεγγίσουμε κάποιον να έρθει στην χώρα ο κ. Φραγκάκης αναφέρθηκε στην βιωσιμότητα , στους φυσικούς πόρους, τα τοπικά προϊόντα, τις ήπιες υποδομές που μπορεί να έχει και το θέμα της ασφάλειας.

Χαρακτηριστικά ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ ανέφερε ότι φέτος η καμπάνια για την διαφήμιση της Ελλάδας ανήλθε στα 28 εκατ. ευρώ.

Τα μηνύματα από τη Βόρεια Ελλάδα ήταν θετικά, τόνισε ο αντιπεριφερειάρχης της Κεντρικής Μακεδονίας Αλέξανδρος Θάνος είναι θετικά. Ακόμη η Χαλκιδική και η Πιερία έχουν κρατήσει τον τουρισμό και τον Σεπτέμβριο. Φέτος κερδίσαμε και το στοίχημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης, καθώς και οι αγορές των ΗΠΑ πήγαν πολύ καλά και αναμένουμε για την επόμενη 3ετία μια υπερατλαντική σύνδεση.

Αυτό που μπορεί να πουλήσει η Κεντρική Μακεδονία είναι τουρισμός 365 ημέρες τον χρόνο, τόνισε ο κ. Θάνος.

Το καλοκαίρι ξεκίνησε μετρημένα ανέφερε ο πρόεδρος ξενοδόχων της Θεσσαλονίκης Ανδρέας Μανδρινός αλλά μέσα στο καλοκαίρι πήγε πολύ καλά.