Πόσο εύκολο είναι να κάνουμε επιλογές χωρίς συμβιβασμούς σε έναν κόσμο γεμάτο προκλήσεις; Καθόλου και ταυτόχρονα πολύ – φτάνει να αφήσουμε τη δημιουργικότητά μας να μας δείξει το δρόμο.

Όπως έκαναν η σχεδιάστρια upcycle ρούχων, Βασιλική Ρούσσου, ο street artist Σωτήρης Φωκέας (aka Soteur) που χρησιμοποιεί χρώματα και πρώτες ύλες φιλικά προς το περιβάλλον και ο Νίκος Ζήκος, ένας Έλληνας φωτογράφος που ξεχωρίζει όχι μόνο επειδή ανήκει στα μεγαλύτερα ταλέντα της γενιάς του, αλλά και εξαιτίας της οξυμένης κοινωνικής ευαισθησίας του.

Καλλιτέχνες, με άλλα λόγια, που επέτρεψαν στη φαντασία τους να ανοίξει δρόμους έξω από την πεπατημένη, για να δημιουργήσουν έργα και αντικείμενα που τους εκφράζουν, χωρίς να έρχονται σε κόντρα με τα «πιστεύω» τους. Και τώρα ένωσαν τις δυνάμεις τους, στο πλαίσιο της καμπάνιας «Create New & Re-use Old & Support Art &more» powered by glo, δίνοντάς μας την ευκαιρία να απολαύσουμε guilt-free μόδα και να προσφέρουμε στο περιβάλλον και σε ανθρώπους που το έχουν ανάγκη.

Τα νέα fashion statements μας καταφέρνουν να κάνουν «τικ» σε αμέτρητα κουτάκια – και παράλληλα να τα σπάσουν μια και καλή.

Τα ρούχα, οι πετσέτες θαλάσσης και τα καπέλα  της συλλογής Support Art &more, powered by glo μας προκαλούν να τα βάλουμε στη ντουλάπα μας, αποτελούνται από υλικά φιλικά προς το περιβάλλον, στέλνουν μηνύματα υπέρ της ανακύκλωσης και της επαναχρησιμοποίησης και στηρίζουν έμπρακτα την κυκλική οικονομία του ρουχισμού, στηρίζοντας ένα πολύ σημαντικό πρόγραμμα.

View this post on Instagram

A post shared by Sotiris Fokeas (@soteur)

Όλα τα έσοδα που προκύπτουν από τις πωλήσεις της συλλογής διπλασιάζονται και διατίθενται στο πρόγραμμα του οργανισμού Fabric Republic, ο οποίος συλλέγει μεταχειρισμένο ρουχισμό, κάνοντας στη συνέχεια απολύμανση και διαλογή των ρούχων. Μεγάλο μέρος τους διατίθεται για επαναχρησιμοποίηση από άτομα που τα έχουν ανάγκη, κάποια ανακυκλώνονται, ενώ ορισμένα παίρνουν το δρόμο του λεγόμενου upcycling, δηλαδή της δημιουργίας νέων ενδυμάτων από άλλα, που είναι πλέον ακατάλληλα για χρήση.

Σπάσε τα στερεότυπα και ζήσε περισσότερα

Πρόκειται για την πιο πρόσφατη δράση της καμπάνιας &more powered by glo, που μας καλεί να σπάσουμε τα στερεότυπα.

Το &more ουσιαστικά μας υπενθυμίζει την πολυδιάστατη φύση μας, ωθώντας μας στο να εγκαταλείψουμε τις ταμπέλες και τις προκαταλήψεις. Γιατί ο κόσμος μας μπορεί να είναι γεμάτος από αντιθέσεις, αλλά τα διλήμματα και οι συμβιβασμοί δεν είναι αναγκαία κομμάτια του. Γιατί να διαλέξεις να είσαι το ένα ή το άλλο, όταν μπορείς να γίνεις και τα δύο – ή και περισσότερα;

Αγκαλιάζουμε τη διαφορετικότητά μας και επιτρέπουμε στον εαυτό μας να γίνει και να κάνει ό,τι επιθυμεί.