Φωτογραφίες: Automedia

Μπορεί η Σειρά 8 Coupe να αποτελεί από τις πιο πρόσφατες προσθήκες στην γκάμα της BMW, ωστόσο το status της πρωτοεμφανιζόμενης δεν την εξαιρεί φυσικά από τη διαδικασία ανανέωσης η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2022, οπότε και θα παρουσιαστεί η ανανεωμένη εκδοχή της, πιθανότατα ταυτόχρονα με την παραλλαγή Gran Coupe η οποία επίσης ήδη βρίσκεται υπό εξέλιξη.

Μέχρι τότε το επιβλητικό coupe συνεχίζει την πορεία του στα πεδία δοκιμών, δίνοντας μια γεύση των όσων καινούριων επιφυλάσσει. Σε αυτά θα συγκαταλέγονται δεδομένα νέα, λεπτότερα φωτιστικά σώματα με ανασχεδιασμένα γραφικά μπροστά και πίσω, ξαναγραμμένοι προφυλακτήρες, νέου σχεδιασμού ζάντες και φυσικά νέοι χρωματισμοί που θα φροντίσουν να τονίσουν τις διαφορές με τρόπο εξίσου εμφατικό που το έκανε το βαθυπράσινο χρώμα λανσαρίσματος του μοντέλου.

Μικρότερες προδιαγράφονται οι αλλαγές στο εσωτερικό, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά την ψηφιακή τεχνολογία η οποία θα εξακολουθήσει να μεταφράζεται στην παρουσία του δίδυμου των οθονών 12,3 και 10,25 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και το σύστημα infotainment αν και αμφότερα θα επωφεληθούν από την νέα εκδοχή λογισμικού iDrive. Αυτό θα προσφέρει δεδομένα τη δυνατότητα αυτόματων over the air αναβαθμίσεων απαλλάσσοντας τους ιδιοκτήτες της Σειράς 8 από αχρείαστες επισκέψεις σε συνεργεία προκειμένου να επωφεληθούν από τις νέες εφαρμογές.

Σε επίπεδο κινητήρων, η Σειρά 8 αναμένεται να εξακολουθήσει να είναι διαθέσιμη με τρικύλινδρα εξακύλινδρα σύνολα βενζίνης και πετρελαίου καθώς και τον V8 των 4,4 λίτρων που εφοδιάζει τις κορυφαίες Μ εκδόσεις.

Έτσι και η ανανεωμένη Σειρά 8 αναμένεται να προσφέρει 333 ίππους στην έκδοση 840i και 340 ίππους στην 840d. Αντίστοιχη εικόνα θα επικρατήσει και στις πανίσχυρες M με την «βασική» M850i να προσφέρει 530 ίππους και την κορυφαία Competition 625 ίππους.

Επίσης με δεδομένους τους καιρούς που διανύουμε, δεν θα πρέπει να αποτελέσει έκπληξη το γεγονός η BMW να επιλέξει να εισαγάγει στην γκάμα της Σειράς 8 την υβριδική τεχνολογία εκμεταλλευόμενη την ευελιξία της πλατφόρμας CLAR και το αντίστοιχο σύνολο που ήδη εφοδιάζει την Χ5 xDrive45e, εξασφαλίζοντας 394 ίππους και 600 Nm ροπής. Βέβαια σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να θυσιάσει ένα μέρος της ιδανικής ισορροπίας που επιφυλάσσει το πλαίσιο και ο σπορ χαρακτήρας του βαυαρικού coupe, κερδίζοντας ωστόσο περιβαλλοντικούς πόντους αλλά και απαντώντας σε μια δυνητικά αντίστοιχη κίνηση  από την πλευρά της Mercedes SL.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο