Μια Ελληνίδα μαθήτριαστα δεκατέσσερα της χρόνια προσομοίωσε με τον καλύτερο τρόπο παγκοσμίως την περιβαλλοντική μόλυνση στην Ιαπωνία για τον ΟΗΕ.

Η μαθήτρια της Β΄ τάξης του Γυμνασίου Άνοιξης Ευτυχία Ελένη Αλεξίου, στο πλαίσιο συμμετοχής του Σχολείου στο Διαγωνισμό, κέρδισε το 1ο και μοναδικό βραβείο «Best Delegate Award», στο διεθνές forum MUN WEB21 (Conference hosted by the Webster Leiden Model United Nations Association). Η σπουδαία διάκριση προήλθε μετά από διαδοχικά debates στην αγγλική γλώσσα με 97 εκπροσώπους απ’όλο τον κόσμο, οι οποίοι αξίζει να σημειωθεί ότι ήταν όλοι φοιτητές Πανεπιστημίων ! Η διεθνής διάκρισή της, αποτελεί τιμή για το Γυμνάσιο Άνοιξης και συνολικά τα σχολεία του Δήμου Διονύσου αλλά και την Ελλάδα.

Η παρουσίαση της μαθήτριας αφορούσε σε προσομοίωση διαδικασίας του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών για την περιβαλλοντική μόλυνση στην Ιαπωνία και συγκεκριμένα στον Ειρηνικό Ωκεανό. Τόσο η υπεύθυνη καθηγήτρια Σταυρούλα Κόνιαρη όσο και η Διευθύντρια του Γυμνασίου Άνοιξης Αθηνά Μπελέρη υποστήριξαν από πλευράς του σχολείου την προσπάθεια της μαθήτριας.

Ο Δήμαρχος Διονύσου Γιάννης Καλαφατέλης δήλωσε σχετικά:

«Συγχαίρω θερμά εκ μέρους του Δήμου και της αρμόδιας Αντιδημαρχίας τη μαθήτρια του Γυμνασίου Άνοιξης για τη σπουδαία διεθνή επιτυχία της, που μας κάνει όλους περήφανους. Η Ευτυχία Ελένη είναι η καλύτερη πρεσβευτής του Δήμου μας σ’ όλο τον κόσμο, αποδεικνύοντας ότι η συστηματική δουλειά αλλά και η ισχυρή θέληση επιβραβεύονται. Συγχαρητήρια στους εκπαιδευτικούς του Γυμνασίου Άνοιξης αλλά και τους γονείς της».

Παρότι η χώρα μας προέρχεται από πολύχρονη οικονομική κρίση, με γονείς και παιδιά υπό ψυχολογική και οικονομική πίεση για μεγάλα χρονικά διαστήματα αλλά και αρκετά σχολεία να απέχουν πολύ από το να χαρακτηριστούν ιδανικοί

εκπαιδευτικοί υποδοχείς, περιπτώσεις όπως της Ευτυχίας αλλά και άλλων παιδιών αποδεικνύουν ότι μπορεί ο δρόμος να έχει αγκάθια αλλά τελικά υπάρχουν τρόποι να τα παρακάμψει ένα μαθητής. Αρκεί τουλάχιστον το οικογενειακό περιβάλλον να είναι υγιές και το παιδί να μπορεί να συγκεντρωθεί στην μάθηση του και μόνο.