Μία νέα λειτουργία με την ονομασία «Super Follow», που θα επιτρέπει στους χρήστες του να χρεώνουν τους ακολούθους τους για να αποκτούν πρόσβαση σε αποκλειστικό περιεχόμενο, το οποίο δεν θα είναι ελεύθερα διαθέσιμο στους υπόλοιπους σχεδιάζει να ξεκινήσει το Twitter τους επόμενους μήνες.

Ακόμη, προχωρά το «Spaces», ανταγωνιστικό του Clubhouse, που δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να συμμετέχουν σε συνομιλίες (audio chats). Το «Twitter Spaces» βρίσκεται σε φάση ιδιωτικών δοκιμών από 1.000 χρήστες και ακόμη δεν είναι διαθέσιμο ευρύτερα για τους χρήστες.

Το Twitter αναζητά νέους τρόπους, πέρα από τη διαφήμιση, για να βγάλει περισσότερα χρήματα τόσο το ίδιο όσο και οι πιο παραγωγικοί χρήστες του. Σε αυτό το πλαίσιο, όπως ανακοινώθηκε σε διαδικτυακή ενημέρωση των επενδυτών και αναλυτών, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters και τους New York Times, η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης θα επιτρέπει σε ορισμένους χρήστες, π.χ. διασημότητες και επιδραστικούς χρήστες (influencers), να χρεώνουν άλλους χρήστες για έξτρα περιεχόμενο και αποκλειστικό υλικό, όπως συνδρομητικά ενημερωτικά δελτία, βίντεο, παροχή ειδικών εκπτώσεων κ.ά.