Οι συζητήσεις  σχετικά με την επιστροφή της Ελένης Μενεγάκη στα τηλεοπτικά πράγματα φουντώνουν. Όμως, είναι κάτι άλλο που κυκλοφόρησε πρόσφατα το οποίο πυροδότησε συζητήσεις γύρω από το όνομα της κορυφαίας παρουσιάστριας.

Λέγεται ότι τηλεοπτικός σταθμός παρήγγειλε κρυφή έρευνα δημοσκόπηση για να καταγράψει όχι μόνο την κατάσταση στα του οίκου του αλλά για να διερευνήσει γενικότερα τις τάσεις της αγοράς.

Και μέσα στην έρευνα υπήρχε ειδική υποενότητα με κεφάλαιο «Ελένη Μενεγάκη» και ερωτήσεις του τύπου:

«Από την κλίμακα 1 έως 10 σε ποιο βαθμό πιστεύετε πως λείπει από την τηλεόραση», «Ποια είναι η απήχησή της στη διαφήμιση ενός προϊόντος», «εάν αποφασίσει να επιστρέψει σε ποια ζώνη πιστεύετε πως ταιριάζει περισσότερο» και κάποια ακόμη παρόμοια ερωτήματα.

Πρώτα θα τελειώσει η τηλεόραση και μετά η Μενεγάκη;

Φυσικά,  τα αποτελέσματα δεν θα τα μάθει κανείς πλην των στελεχών του καναλιού όμως και μόνο το γεγονός πως υπάρχει ξεχωριστή ενότητα «Ελένη Μενεγάκη» στην έρευνα καταδεικνύει πως η παρουσιάστρια παραμένει ακόμη πολύ δυνατό brand στην Ελληνική τηλεόραση.

Με πληροφορίες από το nassosblog.gr