Συμβουλές για εργαζόμενους και εργοδότες δημοσίευσε η Manpower, ενώ αυξάνεται η αναζήτηση προσωπικού μέσω πλατφορμών για θέσεις εργασίας, είτε μέσω online career fairs.

Οπως αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της απευθυνόμενη σε υποψηφίους: Πιθανότατα έχετε φτιάξει το βιογραφικό σας αλλά ένα ψηφιακό αποτύπωμα, όπως ένας προσωπικός ιστότοπος ή ένα προφίλ στο LinkedIn μπορεί να προσθέσει μια νέα διάσταση στο προσωπικό σας brand.

Το ψηφιακό σας αποτύπωμα σας δίνει την ευκαιρία να έχετε ένα ενημερωμένο και πάντα επίκαιρο ιστορικό, με λεπτομέρειες σταδιοδρομίας, επιτεύγματα, δεξιότητες, προτάσεις, δείγματα εργασίας και πολλά περισσότερα από όσα μπορεί να προσφέρει ένα βιογραφικό σημείωμα.

Ψηφιακές διασυνδέσεις

Σύμφωνα με την ManpowerGroup οι ψηφιακές διασυνδέσεις μπορούν να βοηθήσουν στην αναζήτηση θέσεων εργασίας και προτρέπει τους υποψηφίους να δικτυωθούν με άτομα που γνωρίζουν, άτομα που θέλουν να γνωρίσουν, leaders βιομηχανιών, αλλά και με άτομα με παρόμοιες δεξιότητες και ενδιαφέροντα.

Στα κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook, το LinkedIn, το Reddit, το Quora κλπ., υπάρχουν ομάδες συζήτησης και δικτύωσης για κάθε πορεία καριέρας, κλάδο και θεματική.

Η τεχνολογία

Η τεχνολογία μπορεί επίσης να βοηθήσει ώστε κάθε ενδιαφερόμενος να μάθει τα πάντα για μια εταιρεία, όπως τις αξίες της πριν καν κάνει αίτηση για συνέντευξη.

Όπως εντοπίζεται στο report «Τι αναζητούν οι Εργαζόμενοι» της ManpowerGroup, οι εργαζόμενοι αναζητούν εμπιστοσύνη και ισορροπία από τους πιθανούς εργοδότες. Μια ψηφιακή αναζήτηση εργασίας μπορεί να βοηθήσει στην ανακάλυψη αυτών των χαρακτηριστικών.

“Ακολουθήστε την εταιρεία-στόχο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το LinkedIn και το Facebook, καθώς και τους ανταγωνιστές τους ή αντίστοιχες εταιρείες ώστε να μπορέσετε να δείτε πώς συγκρίνονται. Όλα αυτά θα σας δώσουν σημαντικό πλεονέκτημα σε μια πιθανή συνέντευξη. Ιστότοποι όπως το Glassdoor παρέχουν κριτικές και ένα «παράθυρο» στην εργασιακή κουλτούρα.

Τέλος, ρυθμίστε τις ειδοποιήσεις της Google ώστε να λαμβάνετε καθημερινά emails από σχετικές λέξεις-κλειδιά, όταν η εταιρεία αναφέρεται στα νέα και τις ειδήσεις, τα οποία επίσης μπορεί να φανούν χρήσιμα σε μια πιθανή συνέντευξη”, αναφέρει μεταξύ άλλων η ανακοίνωση της ManpowerGroup.