Φωτογραφίες: Automedia

H βαυαρική φίρμα ήταν αυτή που ουσιαστικά εφηύρε την «υβριδική» όσο και γοητευτική κατηγορία των coupe SUV παρουσιάζοντας το μακρινό 2008 την Χ6. Περίπου έξι χρόνια αργότερα την κατέστησε προσβάσιμη σε ένα ευρύτερο κοινό με την παρουσίαση της Χ4 ενώ το 2017 πρόσθεσε την Χ2 φέρνοντας την συγκεκριμένη κατηγορία αμαξώματος κοντά στην βάση της γκάμας της.

Ωστόσο, κατά το τεκμήριο του φωτογραφικού φακού η BMW ετοιμάζεται να προσθέσει ένα ακόμα, τέταρτο μέλος στην οικογένεια των coupe SUV τους, αυτή την φορά στην κορυφή της προϊοντικής πυραμίδας.

Ο λόγος για την Χ8 η οποία εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό προσφέροντας λίγες ακόμα πληροφορίες για τη δεδομένα πληθωρική προσωπικότητά της. Αν και το καμουφλάζ καλύπτει το σύνολο των επιφανειών της, ελάχιστα μπορούν να κρυφτούν όπως για παράδειγμα η καμπύλη στην κατάληξη της οροφής σε σχέση με την απολύτως επίπεδη οροφή της Χ7 όπου βασίζεται η Χ8.

Ομοίως το καμουφλάζ δεν μπορεί να κρύψει την ευμεγέθη γρίλια η οποία ακολουθεί τα πρότυπα της Χ7 ενώ χαμηλότερα διακρίνεται ένα εξίσου μεγάλο σε μέγεθος ραντάρ.

Επίσης όπως μαρτυρά η θέση των φωτιστικών σωμάτων αλλά και όπως απέδειξε προσφάτως το ηλεκτροκίνητο iX, η BMW δεν διστάζει να ακολουθήσει μια αντισυμβατική σχεδιαστική ατραπό υιοθετώντας και στην περίπτωση της Χ8 ένα διαφορετικό layout σε σχέση με τις μέχρι τώρα συνήθειές της. Αν και δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο κατά πόσο τα φώτα της Χ7 θα είναι διαιρούμενα, είναι προφανές ότι τοποθετούνται χαμηλότερα σε σχέση με τα συνήθη πρότυπα των BMW.

Στο πίσω τμήμα τα φωτιστικά σώματα δεν αποκαλύπτουν τον πλήρη σχεδιασμό τους ωστόσο δείχνουν να επεκτείνονται στην θύρα του πορτ μπαγκάζ. Το παρμπρίζ και ο υαλοκαθαριστήρας θυμίζουν το iX ενώ την εικόνα συμπληρώνει ένα μικρό spoiler.

Σε ό,τι αφορά το κινητήριο σύνολο, με δεδομένη την παρουσία της επιγραφής Hybrid Test Vehicle στην τάπα της δεξαμενής καυσίμου δηλώνουν ότι προφανώς πρόκειται για υβριδική έκδοση. Σύμφωνα εξάλλου με τις διαθέσιμες πληροφορίες η Χ8 θα διατεθεί και σε έκδοση Μ η οποία θα συνδυάζει έναν V8 των 4,4 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ προσφέροντας ισχύ πέριξ των 750 ίππων.

Επίσης, με δεδομένη την νέα χάραξη της οροφής το εσωτερικό αναμένεται να υιοθετήσει μια πενταθέσια διάταξη ή προαιρετικά μια πιο πολυτελή τετραθέσια διάταξη αντί των τριών σειρών καθισμάτων της Χ7.

Σε επίπεδο χρονοδιαγράμματος, η Χ8 αναμένεται να παρουσιαστεί περί τα τέλη του 2021 παίρνοντας την θέση που της αναλογεί στην κορυφή της γκάμας της BMW.