Η σχεδιάστρια κοστουμιών Amy Roberts είναι το δημιουργικό μυαλό που κρύβεται πίσω από την γκαρνταρόμπα της πριγκίπισσας Νταϊάνα και της Μάργκαρετ Θάτσερ,  στη νέα σεζόν της δημοφιλούς τηλεοπτικής σειράς «The Crown».

Όπως η ίδια η Roberts ομολογεί, το σενάριο της σειράς είναι με τέτοιο τρόπο γραμμένο που της επέτρεψε μια πιο καλλιτεχνική προσέγγιση στη δουλειά της.

«Μπορεί κανείς να βρει κοστούμια που έχουν δημιουργηθεί με χειρουργική ακρίβεια, όπως η στρατιωτική στολή της βασίλισσας, χωρίς  ωστόσο να λείπουν  φανταχτερές και λαμπερές πινελιές», δήλωσε η σχεδιάστρια η οποία δημιούργησε τα κοστούμια για την τρίτη και τέταρτη σεζόν της ιστορικής δραματικής σειράς.

«Είναι ένα μείγμα της ανάγκης να δείχνουν όλα σωστά και να εντυπωσιάζουν ταυτόχρονα» εξηγεί η Roberts.

«Ναι, είναι η βασίλισσα και ο βασιλιάς της Αγγλίας, ο πρίγκιπας και οι πριγκίπισσες, αλλά εξακολουθώ να νιώθω ότι πρόκειται για ανθρώπους που ο καθένας ζει την ιστορία αλλιώς».

Στο «The Crown» παρακολουθούμε την πορεία της βασιλείας της βασίλισσας Ελισάβετ Β, από το 1947 έως τη σύγχρονη εποχή.

Η τελευταία σεζόν, που έκανε πριν λίγες μέρες πρεμιέρα στο Netflix, καλύπτει την περίοδο μεταξύ 1977 και 1990 και εισάγει στην πλοκή δύο βασικούς χαρακτήρες της σύγχρονης βρετανικής ιστορίας: την πριγκίπισσα Νταϊάνα και την πρωθυπουργό της Βρετανίας από το 1979 έως το 1990, Μάργκαρετ Θάτσερ.

Η μεταφορά των συναισθημάτων αυτών των χαρακτήρων και των πολύπλοκων σχέσεών τους με μέλη της βασιλικής οικογένειας, ήταν ένας βασικός παράγοντας στις επιλογές κοστουμιών, δήλωσε η Roberts.

Το «τοξικό»  ταξίδι της Νταϊάνα

Αυτό περιλαμβάνει το «τοξικό» ταξίδι της Νταϊάνα, μετά τη δέσμευσή της με τον πρίγκιπα Κάρολο και την είσοδό της στο παλάτι.

Η πριγκίπισσα Νταϊάνα – τότε ακόμα Νταϊάνα Σπένσερ – εμφανίζεται στο πρώτο επεισόδιο του νέου κύκλου, σε ηλικία 16 ετών με μια μάσκα και ένα κορμάκι, ντυμένη για το ρόλο της σε μια σχολική παραγωγή για το «Όνειρο Θερινής Νυκτός» του Σαίξπηρ.

«Η πρώτη εμφάνιση της Νταϊάνα είναι πολύ απροσδόκητη», δήλωσε η Roberts.

«Αρχίζουμε να την βλέπουμε ως ένα νεαρό κορίτσι με πολύ μικρή αίσθηση για τη μόδα. Είναι ένα ντροπαλό, γοητευτικό, πολύ ελκυστικό κορίτσι που στη συνέχεια αρπάζεται από το παλάτι».

Όταν ο Κάρολος, συναντά ξανά την Νταϊάνα, είναι ντυμένη με pastel χρώματα, ενώ σε σκηνές που ακολουθούν φοράει φούστες και φορέματα συνδυασμένα με απροσδόκητα κομμάτια.

«Προσπαθούσα να αποδώσω το χάος που κρύβεται στην σκέψη και στον τρόπο που προσεγγίζει τα πάντα ένας έφηβος», εξήγησε η Roberts.

Ακόμα και όταν της δίνεται μια πιο κατάλληλη γκαρνταρόμπα, μετά την ανάπτυξη της σχέσης της με τον Κάρολο, η Νταϊάνα φαίνεται πως εξακολουθεί να προσπαθεί να ανακαλύψει τον εαυτό της και να δημιουργήσει τη προσωπική της ταυτότητα, μέσα και από τις ενδυματολογικές της επιλογές.

Προς το τέλος της σειράς, ο επεισοδιακός χωρισμός του πριγκιπικού ζευγαριού και η τεταμένη σχέση της Νταϊάνα με τη βασιλική οικογένεια αντικατοπτρίζονται για άλλη μια φορά στα ρούχα της.

Ντύνοντας τη «Σιδηρά Κυρία»

Η Μάργκαρετ Θάτσερ, ερμηνευμένη από μια καθηλωτική Γκίλιαν Άντερσον-  ήταν επίσης μία πρόκληση για την Roberts.

Ακολουθώντας την γκαρνταρόμπα της «Σιδηράς Κυρίας» η Θάτσερ στο «The Crown» εμφανίζεται φορώντας πουκάμισα με μεγάλους, δετούς στο λαιμό φιόγκους, μακριές φούστες και μεγάλα μαργαριταρένια σκουλαρίκια.

Ωστόσο αυτό που αποτέλεσε πραγματική πρόκληση για την ενδυματολόγο της σειράς, ήταν η προσέγγιση της γυναίκας Θάτσερ, της συζύγου Θάτσερ, της μητέρας Θάτσερ.

«Για πολλούς στην Αγγλία, η πολιτική της Θάτσερ φαντάζει προβληματική, ωστόσο κανείς δεν μπορεί να της παραγνωρίσει πως το έργο της σε εκείνη την εποχή ήταν εντυπωσιακό», δήλωσε η σχεδιαστής.

Στο νέο κύκλο της σειράς, το κοινό έχει την δυνατότητα να παρακολουθήσει μια πιο προσωπική πλευρά της Θάτσερ, την οποία βλέπουμε να φοράει μία floral ποδιά κουζίνας, προκειμένου να μαγειρέψει για να υποδεχτεί το στρατιωτικό επιτελείο που θα οργανώσει τον πόλεμο των Φώκλαντ, μεταξύ Βρετανίας και Αργεντινής.

Αξίζει ακόμα να σημειωθεί ότι σύμφωνα με την Roberts, η πιο ενδιαφέρουσα διαδικασία ήταν η δημιουργία κουστουμιών που αντικατόπτριζαν την τεταμένη δυναμική μεταξύ της Θάτσερ και του Παλατιού.

«Είναι δύο αντίθετοι κόσμοι και υπάρχουν φορές που αυτό μπορεί να γίνει εξαιρετικά ενδιαφέρον ως και κωμικό», υπογραμμίζει η ενδυματολόγος.

Εκτός από την πριγκίπισσα Νταϊάν, την οποία η Roberts περιγράφει ως μια «πνοή φρέσκου αέρα» και την Θάτσερ, η τέταρτη σεζόν του «The Crown» ξεχωρίζει από την προηγούμενη, καθώς από ενδυματολογικής απόψεως, έχει περισσότερη σταθερότητα και λιγότερες εκπλήξεις.

«Υπάρχει μια σταθερότητα σε αυτή τη σεζόν, μια πιο σκοτεινή παλέτα που έλειπε από την προηγούμενη» εξηγεί η Roberts.

«Οι υφές των υφασμάτων δεν είναι τόσο ανάλαφρες όσο στην τρίτη σεζόν, ενώ το ίδιο ισχύει και για τα χρώματα. Τα ρούχα της βασίλισσας είναι υπέροχα, αλλά είναι λιγότερο συναρπαστικά – είναι λίγο πιο «μεσήλικη μαμά», συνέχισε η ίδια, τονίζοντας πως επιδίωξη της αυτή τη φορά ήταν να αναδείξει τη σταθερότητα στη ζωή της βασίλισσας Ελισάβετ που επικρατούσε – ή έτσι τουλάχιστον πίστευε- εκείνη την περίοδο.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr