Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Το Facebook εγκαινιάζει την καμπάνια #BuyBlackFriday για να υποστηρίξει επιχειρήσεις που ανήκουν σε μαύρους

Το Facebook εγκαινιάζει την καμπάνια #BuyBlackFriday για να υποστηρίξει επιχειρήσεις που ανήκουν σε μαύρους

Η εκστρατεία ξεκινά από τις 30 Οκτωβρίου έως τις 27 Νοεμβρίου, τη Μαύρη Παρασκευή της βιομηχανίας λιανικής

Το Facebook ξεκινά μια τριμηνιαία πρωτοβουλία «Σεζόν Υποστήριξης» για μικρές επιχειρήσεις – ξεκινώντας με μια εκστρατεία για την επισήμανση επιχειρήσεων που ανήκουν στους μαύρους, οι οποίες κλείνουν δύο φορές πιο γρήγορα από άλλες κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Καινούργια κίνηση υποστήριξης

Η πρωτοβουλία #BuyBlackFriday περιλαμβάνει κιτ εργαλείων και άλλους πόρους για επιχειρήσεις που ανήκουν σε μαύρους, νέες δυνατότητες της εφαρμογής Facebook που ενθαρρύνουν τους ανθρώπους να μοιράζονται αναρτήσεις που υποστηρίζουν αυτές τις επιχειρήσεις, καθώς και μια εβδομαδιαία παράσταση κάθε Παρασκευή με ιδιοκτήτες, διασκεδαστές και μουσικούς καλλιτέχνες.

«Οι επιχειρήσεις των μαύρων έχουν πληγεί ιδιαίτερα από την πανδημία», έγραψε η Sheryl Sandberg, διευθύνων σύμβουλος του Facebook, σε δημοσίευση σε blog την Πέμπτης ανακοινώνοντας τη νέα πρωτοβουλία. «Αλλά γνωρίζουμε ότι εκατομμύρια άνθρωποι θέλουν να βοηθήσουν».

Η εκστρατεία ξεκινά από τις 30 Οκτωβρίου έως τις 27 Νοεμβρίου, τη Μαύρη Παρασκευή της βιομηχανίας λιανικής.

Το Facebook (FB) θα προβάλει έναν μαύρο επιχειρηματία live στο #BuyBlack Friday Show κάθε εβδομάδα και η εταιρεία προσφέρει επίσης εκδηλώσεις και πόρους μέσω της εφαρμογής της και του Lift Black Voices.

Οι επιχειρήσεις των μαύρων μπορούν να ζητήσουν μια εργαλειοθήκη για να ενισχύσουν την καμπάνια #BuyBlack και αργότερα αυτό το μήνα το Facebook θα κυκλοφορήσει έναν #BuyBlack Friday Gift Guide που θα περιλαμβάνει προϊόντα σε διάφορες κατηγορίες.

Το Facebook ανακοίνωσε τον Ιούνιο μια ευρύτερη πρωτοβουλία ύψους 100 εκατομμυρίων δολαρίων για τη στήριξη των μαύρων κοινοτήτων και έχει θέσει ως στόχο να δαπανήσει τουλάχιστον 1 δισεκατομμύριο δολάρια με διαφορετικούς προμηθευτές από το επόμενο έτος.

Τον Αύγουστο, η εταιρεία ξεκίνησε ένα πρόγραμμα επιχορήγησης 40 εκατομμυρίων δολαρίων για επιχειρήσεις που ανήκουν σε μαύρους και οι νέες δυνατότητες των χρηστών περιλαμβάνουν μια επιλογή στο εργαλείο Businesses Nearby ώστε οι εταιρείες να αυτοπροσδιορίζονται ως εταιρείες που ανήκουν σε μαύρους, σύμφωνα με το edition.cnn.com.

Sports in

Η αξέχαστη απόκρουση του Μαρτίνες έγινε αναπαράσταση από… ανθρώπινη αλυσίδα (pic)

Μικρά παιδιά από την Αργεντινή βρήκαν έναν πολύ ιδιαίτερο τρόπο να αναπαραστήσουν την «απόκρουση του αιώνα» του Εμιλιάνο Μαρτίνες στον τελικό του Μουντιάλ.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024