Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Γιατί οι... influencers επιστρατεύονται στη μάχη κατά του κοροναϊού

Γιατί οι… influencers επιστρατεύονται στη μάχη κατά του κοροναϊού

Μήπως οι ακόλουθοι (followers) των λεγόμενων επιδραστικών τύπων (influencers) είναι ευεπίφοροι σε κάθε είδους επιρροές, συμπεριλαμβανομένων των συνωμοσιολογικών και των σκοταδιστικών εν γένει;

Μήπως οι ακόλουθοι (followers) των λεγόμενων επιδραστικών τύπων (influencers) είναι ευεπίφοροι σε κάθε είδους επιρροές, συμπεριλαμβανομένων των συνωμοσιολογικών και των σκοταδιστικών εν γένει; Είναι μεγάλη η κουβέντα και χρόνος για να διεξαχθεί δεν υπάρχει. Το δεύτερο κύμα της πανδημίας καλπάζει και η βρετανική κυβέρνηση σκέφτηκε ότι δεν θα πάνε χαμένα τα λεφτά που θα δώσει στους influencers για να επηρεάσουν το πολυπληθές ακροατήριό τους για καλό σκοπό.

Ο σκοπός αυτός είναι, βέβαια, ο σεβασμός των υγειονομικών κανόνων και η συμμόρφωση με τις υποδείξεις και τις οδηγίες των βρετανικών αρχών για την αντιμετώπιση και τον περιορισμό της Covid-19. Έτσι, όπως αποκάλυψε το BBC, οι επιδραστικές προσωπικότητες του Instagram «συμπεριλαμβανομένων και των αστέρων του Love Island», έχουν ήδη εισπράξει αδιευκρίνιστα ποσά για να συμβουλέψουν με τον ελκυστικό και αποτελεσματικό τρόπο που αυτές ξέρουν τους «ακολούθους» τους να ακολουθούν και τα κελεύσματα των υγειονομικών αρχών.

«Κλειδί» η ιχνηλάτηση

«Χάρη στη δράση των επιδραστικών συνεργατών μας στα κοινωνικά δίκτυα ήλθαμε σε επαφή με περισσότερους από 7 εκατομμύρια ανθρώπους για να τους ενημερώσουμε για τα υγειονομικά πρωτόκολλα αλλά και για να κάνουν τεστ για τον κορωνοϊό και να συνεργάζονται με το Εθνικό Σύστημα Υγείας (NHS) για την ιχνηλάτηση των κρουσμάτων», δήλωσε στο BBC στέλεχος της κυβέρνησης του Μπόρις Τζόνσον.

Είναι, όντως, πολύ σημαντικός ο έγκαιρος εντοπισμός και η ιχνηλάτηση των κρουσμάτων, σημειώνει το βρετανικό NHS. Βάσει των στοιχείων που έχει μέχρι στιγμής ανακοινώσει, στη Βρετανία το 80% των πολιτών που έχουν διαγνωστεί θετικοί διαγνώστηκαν χάρη στις ειδικές ομάδες που έχουν συγκροτηθεί για τον σκοπό αυτό. Από τους θετικούς στον ιό που εντοπίζονται το 80% συνεργάζεται αποκαλύπτοντας τις πρόσφατες επαφές που είχε. Και από τις επαφές αυτές μόνο τα δύο τρίτα καθίσταται δυνατό να εντοπιστούν και να ελεγχθούν.

Στόχος οι «ψεκασμένοι»

Έτσι η κυβέρνηση Τζόνσον και το NSH κατάφεραν να στρατολογήσουν λαμπερές προσωπικότητες του Instagram στον αγώνα κατά της Covid-19. Και να αντιμετωπίσουν ταυτόχρονα το φαινόμενο των αρνητών της πανδημίας, που εσχάτως κινητοποιούνται σε πανευρωπαϊκό επίπεδο μάλιστα, διοργανώνοντας διαδηλώσεις.

Η επιδραστική Σόνα Φίλιπς, για παράδειγμα, στις 17 Αυγούστου θύμισε στους 1,5 εκατ. ακολούθους της ότι «είναι πολύ σημαντικό να κάνει κανείς τεστ Covid-19». Διότι η εξέταση «διεξάγεται εντελώς δωρεάν, είναι γρήγορη και έχει ζωτική σημασία για να σταματήσει η διάδοση του κορωνοϊού».

Για να πείσει τους πιστούς της φίλους, η κυρία Φίλιπς αποκάλυψε μάλιστα ότι η ίδια υποβλήθηκε στο τεστ εύκολα και γρήγορα σταματώντας για λίγα λεπτά με το αυτοκίνητό της σε έναν από τους κινητούς («drive in») υγειονομικούς σταθμούς που έχουν στηθεί στη βρετανική πρωτεύουσα και ότι έλαβε τα αποτελέσματα της εξέτασης εντός 24 ωρών.

Γερή «μπίζνα»

Η όλη καμπάνια διεξάγεται ασφαλώς με το αζημίωτο. Τα κονδύλια που έχουν προσώρας δαπανηθεί για την υγειονομική ενεργοποίηση των influencers δεν πρέπει να είναι ευκαταφρόνητα. Η κυβέρνηση του Λονδίνου διαβεβαιώνει ότι τα ακριβή ποσά σύντομα θα δοθούν στη δημοσιότητα μέσω των τακτικών διαδικτυακών αναρτήσεων του προγράμματος «Διαφάνεια».

Σύμφωνα με την ειδικευμένη σε θέματα κοινωνικών δικτύων εταιρεία ερευνών Captiv8, οι influencers που διαθέτουν πάνω από 1 εκατ. followers, όπως η Σόνα Φίλιπς, εισπράττουν από τους διαφημιστές περί τις 15.000 στερλίνες (περίπου 20.000 δολάρια) για κάθε ανάρτηση που κάνουν. Να έχουν κάνει άραγε κάποιο σκόντο στην κυβέρνηση Τζόνσον;

ΠΗΓΗ: ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΒΗΜΑ

Sports in

Με... βιντεοκλήση στον Παπανικολάου πανηγύρισε ο Ολυμπιακός - Ο Λαρεντζάκης του αφιέρωσε τη νίκη (vid)

Οι παίκτες του Ολυμπιακού έδειξαν για ακόμα μια φορά γιατί είναι οικογένεια, καθώς μετά το τέλος του παιχνιδιού πήραν μέσω Face Time τον Κώστα Παπανικολάου.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024