Τα στοιχεία για τα ΜΜΕ και τα ποσά που έλαβαν για την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι» «επιβεβαιώνουν ότι υπήρχε αδιαφάνεια», υποστηρίζει το ΚΙΝΑΛ τονίζοντας ότι αυτά τα στοιχεία εξηγούν και το γιατί η κυβέρνηση «έκρυβε» τη λίστα τόσο καιρό.

Χτίζει πελατειακό κράτος

Σχολιάζοντας τη δημοσιοποίηση της λίστας Πέτσα, το ΚΙΝΑΛ σημειώνει ότι δεν υπήρχαν αντικειμενικά κριτήρια στην κατανομή της κρατικής διαφήμισης για τον κοροναϊό κατηγορώντας την κυβέρνηση ότι με τα χρήματα του ελληνικού λαού χτίζει το πελατειακό της κράτος και εξασφαλίζει την «επικοινωνιακή της καταιγίδα».

Αναλυτικότερα η ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του ΚΙΝΑΛ έχει ως εξής:

«Χρειάστηκε η έντονη παρέμβαση της Φώφης Γεννηματά προς τον Πρωθυπουργό στη Βουλή για να δοθεί επιτέλους στη δημοσιότητα η λίστα της κρατικής διαφήμισης προς τα ΜΜΕ.

Από τα στοιχεία αυτά είναι ολοφάνερο το γιατί έκρυβε τη λίστα η Κυβέρνηση. Επιβεβαιώνεται ότι υπήρχε αδιαφάνεια, ότι δεν υπήρχαν αντικειμενικά κριτήρια, ότι επιδοτήθηκαν ανύπαρκτα μέσα.

Η Κυβέρνηση με χρήματα του Ελληνικού λαού χτίζει και εδώ το πελατειακό της κράτος. Έτσι εξασφαλίζει την επικοινωνιακή της καταιγίδα».