Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Κοροναϊός : Από ποια καταστήματα ψώνισαν οι Έλληνες τον Απρίλιο

Κοροναϊός : Από ποια καταστήματα ψώνισαν οι Έλληνες τον Απρίλιο

Ο τζίρος του λιανικού εμπορίου κατέγραψε πτώση κατά 24,8%, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ

Μόνον από τα σούπερ μάρκετ έκαναν αγορές οι Έλληνες καταναλωτές τον Απρίλιο εφέτος, δεύτερο μήνα του lockdown λόγω της πανδημίας, με αποτέλεσμα ο τζίρος στο λιανικό εμπόριο της χώρας να καταγράψει μεγάλη πτώση κατά 24,8%.

Ειδικότερα, ο όγκος των πωλήσεων μειώθηκε σε: Ένδυση- υπόδηση (83,1%), Έπιπλα- ηλεκτρικά είδη- οικιακό εξοπλισμό (52,5%), Βιβλία-χαρτικά- λοιπά είδη (52,5%), Πολυκαταστήματα (45,4%), Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (31,9%), Τρόφιμα- ποτά- καπνό (26,3%) και Φαρμακευτικά- καλλυντικά (3,6%). Διασώθηκαν μόνον τα Μεγάλα καταστήματα τροφίμων, με αύξηση 6,2%.

Όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, ο γενικός δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές) παρουσίασε μείωση 24,8% τον Απρίλιο 2020 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Απριλίου 2019, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2020 σημείωσε μείωση 23,1%.

Παράλληλα, εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε μείωση 25,5% τον Απρίλιο 2020 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2020.

Ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών (κύκλος εργασιών σε τρέχουσες τιμές) παρουσίασε μείωση 24,7% τον Απρίλιο 2020 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Απριλίου 2019, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2020 σημείωσε μείωση 23,3%.

Παράλληλα, ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε μείωση 26,5% τον Απρίλιο 2020 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2020.

Δείτε ΕΔΩ την έρευνα

Οι μεγάλοι… παίκτες

Την «πρωτιά» άλλωστε των σούπερ μάρκετ αποκαλύπτουν και τα πρόσφατα στοιχεία της Nielsen σύμφωνα με τα οποία την περίοδο 24 Φεβρουαρίου έως και 17 Μαΐου αυξήθηκαν οι πωλήσεις σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα ένα χρόνο πριν, 19,8% ή κατά 386 εκατ. ευρώ, αγγίζοντας τα 2,3 δισ. ευρώ.

Οι τρεις πρώτες αλυσίδες αύξησαν τις πωλήσεις τους κατά 15,4% κερδίζοντας μερίδιο 1,3 ποσοστιαίων μονάδων εις βάρος των μικρών. Αποτέλεσμα το μερίδιο τους, στη συνολική πίτα να ενισχυθεί, στο 65,6%. .

Εκτός από τις τρεις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, στους μεγάλους κερδισμένους ήταν και τα καταστήματα γειτονιάς τα οποία «μάζεψαν» 525,86 εκατ. ευρώ, δηλαδή 7,6% περισσότερο τζίρο από την αντίστοιχη περίοδο έναν χρόνο πριν.

Sports in

Ολυμπιακός: Σίνα, Μουζακίτης και Χαράλαμπος Κωστούλας στην καλύτερη 11άδα του Youth League

Τρεις παίκτες του Ολυμπιακού συμπεριλήφθηκαν από την ιστοσελίδα Football talent Scout στην καλύτερη 11άδα της διοργάνωσης.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024