Πανελλαδικές 2020: Κάθε φέτος και χειρότερα, λέει η Ένωση Ελλήνων Χημικών
Προβληματισμούς εκφράζει η Ένωση Ελλήνων Χημικών (ΕΕΧ) σχετικά με τα θέματα της Χημείας που επελέγησαν σήμερα κατά την τελευταία ημέρα των Πανελλαδικών Εξετάσεων για τα Γενικά Λύκεια.
Spotlight
-
«Μύλος» με τις δηλώσεις Κασσελάκη για τις δαπάνες στην Υγεία – Νέα επίθεση ΝΔ – Τι απαντά η Κεχαγιά
-
Η Billie Eilish λέει ότι η «αυτο-ευχαρίστηση» τη βοηθά να νιώθει «δυνατή και άνετη» μέσα στο σώμα της
-
Η «βεντέτα» ανάμεσα στην οικογένεια Φλώρου και τον Βελόπουλο που οδήγησε στο πρωτοφανές επεισόδιο στη Βουλή
-
Φλέσσα: Τα παιδιά στα Τέμπη τα σκοτώσαμε όλοι μαζί – Σφοδρή αντίδραση ΣΥΡΙΖΑ
Προβληματισμούς εκφράζει η Ένωση Ελλήνων Χημικών (ΕΕΧ) σχετικά με τα θέματα της Χημείας που επελέγησαν σήμερα κατά την τελευταία ημέρα των Πανελλαδικών Εξετάσεων για τα Γενικά Λύκεια.
Όπως αναφέρει «έγινε μια ατυχής προσπάθεια σύνδεσης των θεμάτων με τη βιομηχανική χημεία που χαρακτηρίζεται από ασάφειες. Θα έπρεπε να είχε γίνει προσεκτικότερη διατύπωση των θεμάτων και ερωτήσεων με περισσότερες διευκρινίσεις ώστε να μην σπαταλήσουν χρόνο οι εξεταζόμενοι στην προσπάθεια κατανόησης του κάθε θέματος».
«Περαιτέρω, υπήρχε σημαντική απόκλιση των θεμάτων που πραγματεύεται το βιβλίο με όσα ζητήθηκαν προς εξέταση» αναφέρει η Ένωση.
Συγκεκριμένα η Ένωση αναφέρει ότι:
Σαφήνεια Θεμάτων
Πολλά θέματα εμφανίζουν ασάφειες που καθυστερούν ακόμα και τους καλά προετοιμασμένους μαθητές
Έκταση Θεμάτων
Το σύνολο των θεμάτων και ερωτήσεων απαιτούσαν περισσότερο από τον διαθέσιμο χρόνο καθιστώντας μια επαλήθευση σχεδόν αδύνατη.
Βαθμός Δυσκολίας – Διακριτική Ικανότητα
Δυστυχώς τα θέματα ήταν δυσκολότερα από αυτά της περσινής χρονιάς που ήδη εθεωρούντο από τα δυσκολότερα των τελευταίων ετών, χωρίς το αναμενόμενο επιστημονικό βάθος και μακριά από την παιδαγωγική αντίληψη εξέτασης. Τα θέματα ήταν επίσης χωρίς διακριτική ικανότητα, που θα έδινε τη δυνατότητα σε κάθε μαθητή να πετύχει βαθμό αντίστοιχο των ικανοτήτων και της προετοιμασίας του, αλλά αντιθέτως υποβάθμισαν οριζόντια όλους τους μαθητές και το έργο των καθηγητών τους, σπρώχνοντας τις επιδόσεις όλων προς τα κάτω και στη μετριότητα. Για άλλη μια φορά η Χημεία έπεσε θύμα της έλλειψης διδασκαλίας της στις προηγούμενες τάξεις της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και της απόστασης αντίληψης μεταξύ της επιτροπής θεμάτων και του συνόλου των μαθητών και της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Εν κατακλείδι η Ένωση Ελλήνων Χημικών θεωρεί ότι τα φετινά θέματα χαρακτηρίστηκαν από ασάφειες, χρονική ασφυξία και αρκετά εκτός της λογικής της διδασκαλίας του μαθήματος.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις