ΔΕΔΔΗΕ : Με τέσσερα e-βήματα η δήλωση για προβλήματα στην ηλεκτροδότηση
Πρόκειται για απλή διαδικασία
Τη δυνατότητα ηλεκτρονικού αιτήματος για βλάβη στην ηλεκτροδότηση δίνει στους καταναλωτές ο ΔΕΔΔΗΕ.
Η όλη διαδικασία γίνεται στην ιστοσελίδα της εταιρείας (deddie.gr) μέσω σχετικής εφαρμογής με τη συμπλήρωση τεσσάρων βασικών βημάτων.
Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν οι καταναλωτές είναι τα εξής:
– Συμπλήρωση του νομού που βρίσκεται το ηλεκτροδοτούμενο ακίνητο
– Συμπλήρωση του Αριθμού Παροχής
– Στοιχεία της βλάβης
– Συμπλήρωση προσωπικών στοιχείων του καταναλωτή
Την ίδια στιγμή, συνεχίζονται οι εργασίες για την αποκατάσταση των ζημιών που προκλήθηκαν στο δίκτυο ηλεκτροδότησης από την κακοκαιρία.
- Γιατί βάφουμε κόκκινα τα αυγά το Πάσχα
- Όλα για όλα από τον Ολυμπιακό για την ισοφάριση κόντρα στην Μπαρτσελόνα
- Μαρία Μπακοδήμου: Αποκαλύπτει τον λόγο που δεν συνεργάζεται πλέον με τον Φώτη Σεργουλόπουλο
- Κολομβία: Ο Γκουστάβο Πέτρο ανακοίνωσε τη διακοπή των διπλωματικών σχέσεων με το Ισραήλ
- Νίνο: «Επίσημα ελεύθερος»
- Τροχαίο στην Πειραιώς: Τεσσάρων ετών το παιδί που διασωληνώθηκε