ΔΕΔΔΗΕ : Με τέσσερα e-βήματα η δήλωση για προβλήματα στην ηλεκτροδότηση
Πρόκειται για απλή διαδικασία
Τη δυνατότητα ηλεκτρονικού αιτήματος για βλάβη στην ηλεκτροδότηση δίνει στους καταναλωτές ο ΔΕΔΔΗΕ.
Η όλη διαδικασία γίνεται στην ιστοσελίδα της εταιρείας (deddie.gr) μέσω σχετικής εφαρμογής με τη συμπλήρωση τεσσάρων βασικών βημάτων.
Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν οι καταναλωτές είναι τα εξής:
– Συμπλήρωση του νομού που βρίσκεται το ηλεκτροδοτούμενο ακίνητο
– Συμπλήρωση του Αριθμού Παροχής
– Στοιχεία της βλάβης
– Συμπλήρωση προσωπικών στοιχείων του καταναλωτή
Την ίδια στιγμή, συνεχίζονται οι εργασίες για την αποκατάσταση των ζημιών που προκλήθηκαν στο δίκτυο ηλεκτροδότησης από την κακοκαιρία.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις