Σε ένα υπερ-τεχνολογικό κόσμο με ηλεκτρονικό φλερτ, χρήμα, σχέσεις, επικοινωνία, γιατί να μην είναι ψηφιακές και οι τράπεζες; Κάπως έτσι το σκέφτηκαν δύο πολύ καλοί φίλοι το 2013, ο Valentin Stalf και ο Maximilian Tayenthal, λανσάροντας την πρώτη digital τράπεζα, που δεν έχει χρεώσεις και όλα γίνονται από το κινητό.

Το πλάνο ήταν ταυτόχρονα απλό και πολύπλοκο. Η N26 σχεδιάστηκε για να είναι μία πελατοκεντρική και mobile-first καταναλωτική τράπεζα, επιτρέποντας στους χρήστες της να απολαμβάνουν μια απλή και εύκολη στη χρήση εφαρμογή banking – οπουδήποτε και οποτεδήποτε.

Ποιά ήταν η έμπνευση; Το Spotify και το Netflix, δηλαδή brands που προσφέρουν εξαιρετική εμπειρία χρήσης. Σήμερα, η N26  έχει καταφέρει να είναι ο ηγέτης των mobile τραπεζών στην Ευρώπη, με περισσότερους από 3,5 εκατομμύρια πελάτες σε 26 αγορές, ενώ πρόσφατα λανσάραμε την εφαρμογή μας και στις Η.Π.Α.

Τα  κεντρικά γραφεία  είναι στο Βερολίνο και απασχολεί περισσότερους από 1.300 εργαζόμενους από 75 διαφορετικές εθνικότητες σε 5 γραφεία σε όλο τον κόσμο, στη Βιέννη, στη Βαρκελώνη, στη Νέα Υόρκη και το Σάο Πάολο. “Με περισσότερους από 10.000 νέους πελάτες να ανοίγουν λογαριασμό στην N26 κάθε μέρα, είμαστε περήφανοι που βρισκόμαστε σε ηγετική θέση  π

ροκαλώντας έναν τομέα που είναι πλέον ώριμος για αλλαγή, όπως ο τραπεζικός», τονίζει ο Sarunas Legeckas γενικός διευθυντής της N26 στο in.gr.

Σε ένα υπερ-τεχνολογικό κόσμο με ηλεκτρονικό φλερτ, χρήμα, σχέσεις, επικοινωνία, γιατί να μην είναι ψηφιακές και οι τράπεζες; Κάπως έτσι το σκέφτηκαν δύο πολύ καλοί φίλοι το 2013, ο Valentin Stalf και ο Maximilian Tayenthal, λανσάροντας την πρώτη digital τράπεζα, που δεν έχει χρεώσεις και όλα γίνονται από το κινητό.

Το πλάνο ήταν ταυτόχρονα απλό και πολύπλοκο. Η N26 σχεδιάστηκε για να είναι μία πελατοκεντρική και mobile-first καταναλωτική τράπεζα, επιτρέποντας στους χρήστες της να απολαμβάνουν μια απλή και εύκολη στη χρήση εφαρμογή banking – οπουδήποτε και οποτεδήποτε.

Ποιά ήταν η έμπνευση; Το Spotify και το Netflix, δηλαδή brands που προσφέρουν εξαιρετική εμπειρία χρήσης. Σήμερα, η N26  έχει καταφέρει να είναι ο ηγέτης των mobile τραπεζών στην Ευρώπη, με περισσότερους από 3,5 εκατομμύρια πελάτες σε 26 αγορές, ενώ πρόσφατα λανσάραμε την εφαρμογή μας και στις Η.Π.Α.

Τα  κεντρικά γραφεία  είναι στο Βερολίνο και απασχολεί περισσότερους από 1.300 εργαζόμενους από 75 διαφορετικές εθνικότητες σε 5 γραφεία σε όλο τον κόσμο, : στο Βερολίνο, στη Βιέννη, στη Βαρκελώνη, στη Νέα Υόρκη και στο Σάο Πάολο. “Με περισσότερους από 10.000 νέους πελάτες να ανοίγουν λογαριασμό στην N26 κάθε μέρα, είμαστε περήφανοι που βρισκόμαστε σε ηγετική θέση  προκαλώντας έναν τομέα που είναι πλέον ώριμος για αλλαγή, όπως ο τραπεζικός», τονίζει ο Sarunas Legeckas γενικός διευθυντής της N26 στο in.gr.

Οι καταναλωτικές ανάγκες έχουν αλλάξει δραματικά τα τελευταία χρόνια.

Οι καταναλωτές πλέον έχουν συνηθίσει mobile υπηρεσίες όπως το Netflix, το Spotify και το Airbnb, οπότε γιατί να μη περιμένουν και από την τράπεζα τους να είναι το ίδιο ευέλικτη και απλή στη χρήση όταν μιλάμε για mobile εμπειρία πελατών; “Με την απόκτηση τραπεζικής άδειας το 2016, γίναμε μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες τράπεζες στον κόσμο. Πιστεύαμε πως με το λανσάρισμα της πρώτης πραγματικά digital τράπεζας, θα μπορούσαμε να θέσουμε νέα πρότυπα στον τραπεζικό τομέα, μετατρέποντας μία μπερδεμένη και βραδυκίνητη εμπειρία σε απλή και ψηφιακή”, δηλώνει, σε συνέντευξή του στο In.gr,  o Sarunas Legeckas γενικός διευθυντής της N26.

Ο Sarunas εντάχθηκε στο δυναμικό της N26 φέτος, ως General Manager, European Expansion Markets, όπου είναι υπεύθυνος για 18 βασικές ευρωπαϊκές αγορές, μεταξύ των οποίων οι Κάτω Χώρες, οι Σκανδιναβικές χώρες, οι χώρες της Βαλτικής, η περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης αλλά και ορισμένες αγορές της Νότιας Ευρώπης.

Κουβαλάει περισσότερα από δέκα χρόνια εμπειρίας στη σύσταση και επέκταση αναπτυσσόμενων τεχνολογικών εταιρειών, σε διάφορες αγορές. Γεννήθηκε στο Βίλνιους της Λιθουανίας και σπούδασε Τηλεπικοινωνιακή Φυσική στο Πανεπιστημίου Πανεπιστήμιο του Βίλνιους. Κατέχει επίσης και MSc στο Enterprise Management από το Πανεπιστήμιο του Νιουκάστλ, στο Ηνωμένο Βασίλειο.

 

Σχετικά με τις δυσκολίες και τις προκλήσεις, ο Sarunas τονίζει πως ο Κανονισμός Λειτουργίας δεν αναπτύχθηκε στον ίδιο βαθμό με την καινοτομία στον τραπεζικό τομέα τα τελευταία χρόνια, κάτι που αποτέλεσε πρόκληση σε πολλές ψηφιακές τράπεζες όπως η N26. Επιπλέον, αναφέρει πως «από το ξεκίνημα του υπέρ-αναπτυξιακού μας ταξιδιού από μία start-up σε μία κορυφαία fully licensed τράπεζα, εστιάσαμε στην ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού και της τεχνικής εξειδίκευσης, ώστε να εξασφαλίσουμε τις καλύτερες και ασφαλέστερες υπηρεσίες για τους πελάτες μας,  παραμένοντας παράλληλα ένας agile οργανισμός». Η προσφορά καινοτόμων υπηρεσιών και η άμεση επίλυση προβλημάτων των πελατών μας είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία της N26.

Πως λειτουργεί

Για το άνοιγμα ενός λογαριασμού στην N26 χρειάζεται μόνο ένα smartphone και λίγα λεπτά της ώρας. Οι πελάτες μπορούν να παρακολουθούν τις καταναλωτικές τους συνήθειες σε πραγματικό χρόνο και να οργανώνουν τα οικονομικά τους με λίγες μόνο κινήσεις.

Οι πελάτες, όπως αναφέρει o γενικός διευθυντής Sarunas Legeckaς, χρησιμοποιούν την εφαρμογή πολλές φορές κατά τη διάρκεια της ημέρας για να διαμοιράσουν και να μεταφέρουν χρήματα απρόσκοπτα, ενώ η εφαρμογή τους επιτρέπει να παίρνουν γρηγορότερες αποφάσεις που αντανακλούν τις καθημερινές τους οικονομικές ανάγκες. Οι καταναλωτές μπορούν επίσης να έρθουν σε επαφή με την N26 μέσα από ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας, όπου κατά μέσο όρο απαντάμε μέσα σε 30 δευτερόλεπτα. Όλες οι διαδικασίες γίνονται σε πραγματικό χρόνο και ψηφιακά, χωρίς κανένα χαρτί.

Ουσιαστικά, λέει ο   Sarunas Legeckas, «η N26 απλοποιεί την υπηρεσία της τράπεζας, με έναν ευέλικτο λογαριασμό, ειδικά φτιαγμένο για τις ανάγκες της ψηφιακής γενιάς. Με την πλήρη τραπεζική μας άδεια, την υπερσύγχρονη τεχνολογία και το χωρίς-υποκαταστήματα δίκτυό μας, η Ν26 επαναπροσδιορίζει τον τραπεζικό τομέα για τον 21ο αιώνα».

Αναφορικά με την Ελλάδα, όπως τονίζει ο Sarunas,  λανσάρεται το λανσάρισμα έγινε μόλις πριν από 2 χρόνια, το 2017, και τα τελευταία χρόνια προσπαθήσαμε να μαζέψουμε πληροφορίες και να καταλάβουμε τους Έλληνες καταναλωτές αλλά και το τραπεζικό πεδίο της χώρας. Πλέον, σχεδιάζουμε να αυξήσουμε σημαντικά τις επενδύσεις μας στην Ελληνική αγορά το 2020, καθώς βλέπουμε αυξανόμενη ζήτηση για ευέλικτα και mobile τραπεζικά προϊόντα από τους καταναλωτές.