Στην εποχή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί ως προς τι ανεβάζουμε στους λογαριασμούς μας, καθώς οι αναρτήσεις μας μπορούν να γυρίσουν… μπούμερανγκ.

Ειδικά στο εξωτερικό, πολλές είναι οι εταιρείες και οι εργοδότες που ξεψαχνίζουν τα social media των υποψηφίων ώστε να έχουν μία πλήρη εικόνα για τα άτομα που σκοπεύουν να προσλάβουν.

H εταιρεία που ξεφτίλισε υποψήφια στο Instagram

Μια εταιρεία, όμως, στις ΗΠΑ προχώρησε ένα βήμα παραπέρα, καθώς αποφάσισε να ρεζιλέψει μία υποψήφια η οποία είχε ανεβάσει σέξι φωτογραφίες στο Instagram της.

Όταν η 24χρονη Έμιλυ Κλόου έστελνε το βιογραφικό της στην εταιρεία μάρκετινγκ Kickass Masterminds, σίγουρα δεν υπολόγιζε ότι η εταιρεία θα έκανε ενδελεχή έλεγχο στο Instagram της, όπου η νεαρή είχε ανεβάσει αρκετές σέξι φωτογραφίες.

Σε μία από αυτές, η Κλόου εμφανίζεται σε πισίνα με ένα καυτό μαγιό. Η εταιρεία επίλεξε αυτή ακριβώς τη φωτογραφία για να ανεβάσει στο δικό της λογαριασμό στο Instagram, έτσι ώστε να διδάξει ένα μάθημα στους υπόλοιπους υποψήφιους.

Κόβοντας το κεφάλι της Κλόου, για να αποκρύψει την ταυτότητά της, η εταιρεία έγραψε στη λεζάντα: «Μη μοιράζεστε τα social media σας με τους εν δυνάμει εργοδότες σας αν έχετε ανεβάσει τέτοιο περιεχόμενο σε αυτά. Ψάχνουμε έναν επαγγελματία στο μάρκετινγκ – όχι μοντέλα για μπικίνι. Μπορείτε να κάνετε ό,τι θέλετε στην ιδιωτική σας ζωή. Όμως, κάτι τέτοιο δεν θα σας βοηθήσει στην αναζήτηση εργασίας».

Κατακραυγή για την εταιρεία στο Διαδίκτυο

H Κλόου αναδημοσίευσε έκπληκτη το story της Kickass Masterminds στο Τwitter. «Μία εταιρεία με μετέτρεψε σε αντικείμενο εξαιτίας μίας φωτογραφίας μου με μπικίνι. Είπαν ότι ήταν «αντιεπαγγελματική». Πήραν τη φωτογραφία μου, την ανέβασαν σε story στο Instagram και με έκαναν ρεζίλι. Έχω μπερδευτεί με τον τρόπο που η εταιρεία αντιμετώπισε αυτό το ζήτημα».

Η ίδια μάλιστα θεώρησε γελοίο το γεγονός ότι η εταιρεία αυτή παρουσιάζεται στο LinkedIn με αρκετά μη επαγγελματικό τρόπο.

Η Kickass Masterminds αυτοχαρακτηρίζεται ως «πρωτοπόρος» για «επαναστάτες επιχειρηματίες», οι οποίοι «επαναστατούν από τους παραδοσιακούς τρόπους του business» και «ζητούν ελευθερία και έχουν τα κότσια να την κυνηγήσουν».

Οι χρήστες του Τwitter εξαγριώθηκαν και εκείνοι με το περιστατικό, τόσο για τη δημοσιοποίηση της φωτογραφίας της νεαρής χωρίς την άδεια της όσο και για την υποκρισία της.

Πολλοί ήταν αυτοί που γέμισαν τα social media της εταιρείας με εξαγριωμένα μηνύματα, ζητώντας να απολυθεί όποιος δημοσιοποίησε τη φωτογραφία της Κλόου. Μετά τον σάλο, η εταιρεία αναγκάστηκε να κλείσει τον λογαριασμό της στο LinkedIn.