Τετάρτη 24 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Οι καταναλωτικές τάσεις στη «βιομηχανία ομορφιάς»

Οι καταναλωτικές τάσεις στη «βιομηχανία ομορφιάς»

Το φυσικό κατάστημα διατηρεί τη δυναμική του για αγορά προϊόντος προσωπικής περιποίησης, καλλυντικών ή αρωμάτων είναι από τα βασικά συμπεράσματα έρευνας της Nielsen

Παρά τη δυναμική που καταγράφεται στο online κανάλι (2 στις 3 γυναίκες το έχουν επισκεφθεί, για να πραγματοποιήσουν αγορά προϊόντος προσωπικής περιποίησης, καλλυντικών ή αρωμάτων), το φυσικό κατάστημα διατηρεί τη δύναμή του και φαίνεται ότι οι ευκαιρίες μέσα στο κατάστημα επαναπροσδιορίζονται και διευρύνονται, καθώς οι σημερινές αγοράστριες επιθυμούν μεγάλη ποικιλία, αναζητούν την εμπειρία στο κατάστημα και επιδιώκουν να λάβουν συμβουλές και επίδειξη των προϊόντων.

Αυτό προκύπτει, μεταξύ άλλων, από την έρευνα που ολοκλήρωσε η Nielsen στην Ελλάδα ανάμεσα σε 1.500 γυναίκες, ηλικίας άνω των 16 ετών, που αφορά στις δυναμικές των καναλιών και στις αγοραστικές τάσεις στη «βιομηχανία ομορφιάς».

Ευκαιρίες και προκλήσεις για τις αλυσίδες καταστημάτων

Η μελέτη αυτή αναδεικνύει ευκαιρίες και σημαντικές προκλήσεις τόσο για τις αλυσίδες καταστημάτων, όσο και για τη βιομηχανία των σχετικών προϊόντων, δεδομένης της περαιτέρω ενδυνάμωσης των ηλεκτρονικών καταστημάτων, καθώς και των αλλαγών που έχουν επέλθει στις ανάγκες και προτιμήσεις των αγοραστών αναφορικά με τα συστατικά των προϊόντων προσωπικής περιποίησης και καλλυντικών.

Η ανάλυση έχει γίνει στο σύνολο των κατηγοριών, αλλά και σε τέσσερις διακριτές κατηγορίες (προϊόντα περιποίησης προσώπου και σώματος, όπου περιλαμβάνονται και τα αντιηλιακά και αποσμητικά), προϊόντα περιποίησης μαλλιών και βαφές μαλλιών, καλλυντικά και αρώματα, όπου διερευνάται σε βάθος η διαφορετική συμπεριφορά στην κάθε μια από αυτές.

Κριτήριο η ποικιλία

Τα καταστήματα καλλυντικών με πολλές μάρκες, καθώς και τα σούπερ μάρκετ, είναι τα κύρια κανάλια αγοράς των προϊόντων προσωπικής περιποίησης, καλλυντικών και αρωμάτων, με το online κανάλι (διαδικτυακά φαρμακεία/καταστήματα) να παρουσιάζει δυναμική σε συγκεκριμένες κατηγορίες.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι προσφορές δεν αποτελούν κυρίαρχο κριτήριο επιλογής αγοράς.

Συνολικά, οι μισές αγοράστριες δηλώνουν ότι θα αγοράσουν προϊόντα σε προσφορά, μόνο όταν αυτά είναι της μάρκας που αγοράζουν συνήθως. Το ποσοστό αυτό διαφοροποιείται μέσα στην κάθε κατηγορία.

Πέντε τύποι γυναικών – αγοραστριών

Επιπλέον, η έρευνα αυτή ανέδειξε πέντε διακριτές τυπολογίες αγοραστριών ανάμεσα στο γυναικείο πληθυσμό της Ελλάδας, όπου οι κατασκευαστές και οι αλυσίδες καταστημάτων μπορούν να χρησιμοποιήσουν και να σχεδιάσουν τις marketing ενέργειες τους ανάλογα με το ποια τυπολογία θέλουν να στοχεύσουν.

Μέσα από αυτή την ανάλυση, προκύπτει ότι περισσότερο από 1 στις 4 γυναίκες αναζητούν την αγοραστική εμπειρία στο πλαίσιο συμβουλευτικής υποστήριξης από επαγγελματίες και ειδικούς στην ομορφιά, καθώς και την εφαρμογή του προϊόντος στο δέρμα, πριν το αγοράσουν.

Ταυτόχρονα, η ίδια τυπολογία γυναικών ακολουθεί μάρκες προσωπικής περιποίησης και καλλυντικών, διασημότητες και δημόσια πρόσωπα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προκειμένου να είναι πάντα ενημερωμένες για τις τάσεις στη «βιομηχανία της ομορφιάς».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Sports in

Το μεγάλο λάθος του Σλούκα έδωσε το πλεονέκτημα στην Μακάμπι (vid)

Ο Κώστας Σλούκας πήρε την λάθος απόφαση, τη λάθος στιγμή. Και η Μακάμπι…

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 24 Απριλίου 2024