Ένα ρετρό βιντεοπαιχνίδι κυκλοφόρησε ο Louis Vuitton: το «Endless Runner» είναι εμπνευσμένο από το show Φθινόπωρο – Χειμώνας 2019 του Virgil Abloh, διευθυντή δημιουργικού από τον Μάρτιο του 2018 στις ανδρικές κολεξιόν του γαλλικού οίκου ειδών πολυτελείας.

Σύμφωνα με το ΑΠΕ – ΜΠΕ, οι εικόνες είναι εμπνευσμένες από τα γραφικά τις δεκαετίας του 1980 και το παιχνίδι επισκέπτεται εκ νέου το σκηνικό δρόμων της Νέας Υόρκης το οποίο δημιουργήθηκε ως μέρος του οράματος του Abloh για το show.

View this post on Instagram

패션 브랜드라고 옷과 신발, 액세사리만 만들까요? 생각보다 패션 브랜드가 만들어 내는건 무궁무진합니다. 이번엔 게임입니다. 루이비통은 2019 F/W 컬렉션을 테마로 한 아케이드 게임 '엔드리스 러너'를, 구찌는 '구찌 비'와 '구찌 에이스' 게임을 출시했습니다. 루이비통 게임은 루이비통 공식 홈페이지에서, 구찌 게임은 구찌 어플리케이션을 통해서 플레이할 수 있습니다. _ ✍🏻신은지 🎮@louisvuitton @gucci _ #루이비통 #구찌 #엔드리스러너 #구찌비 #구찌에이스 #게임 #아케이드게임 #louisvuitton #gucci #louisvuittongame #guccigame #endlessrunner #guccibee #gucciace

A post shared by Esquire Korea 에콰그램 (@esquire.korea) on

Στο βιντεοπαιχνίδι, ο παίκτης ελέγχει μια φιγούρα που τρέχει με κυλιόμενο φόντο το οποίο αποτελείται από φωτεινούς σηματοδότες, προσόψεις καταστημάτων και τούβλινους τοίχους. Η μικρή πορτοκαλί φιγούρα πρέπει να αποφύγει εμπόδια τυπικά της Νέας Υόρκης, όπως σκουπιδοτενεκέδες, κώνους οδικής σήμανσης και τηλεφωνικούς θαλάμους και μπορεί να ανακτήσει στοιχεία του μονογράμματος του Louis Vuitton, αυξάνοντας το σκορ του.

Το «Endless Runner» είναι διαθέσιμο στον ιστότοπο του Louis Vuitton.