Αυτόν τον Ιούλιο, ο οίκος Louis Vuitton εορτάζει την ανδρική κολεξιόν Φθινόπωρο-Χειμώνας 2019 την οποία σχεδίασε ο Βίρτζιλ Άμπλο (Virgil Abloh) με ένα προσωρινής διάρκειας κατάστημα στη Νέα Υόρκη.

Σύμφωνα με το ΑΠΕ – ΜΠΕ, το pop-up κατάστημα στην οδό Rivington – εγκαινιάστηκε με το επίσημο hasthag #LVGreenscreen – ήταν λουσμένο σε νέον πράσινο χρώμα. Από τον δρόμο μέχρι όλα τα στοιχεία στο εσωτερικό: πράσινα έπιπλα, πράσινες φιγούρες, ακόμη και ο πυροσβεστικός κρουνός είχε βαφτεί πράσινος.

https://www.instagram.com/p/B0OmD4yBZxr/

View this post on Instagram

#lvgreenscreen

A post shared by Fatima Mohamed (@justdressbetter) on

Με το που κατέφθαναν οι επισκέπτες στην οδό Rivington, βυθίζονταν σε νέον πράσινο.

Το πράσινο γραμματοκιβώτιο, το πράσινο ποδήλατο, οι πράσινες σακούλες σκουπιδιών στο πεζοδρόμιο τους απορροφούσαν στις δημιουργίες του Άμπλο στο εσωτερικό του καταστήματος-εγκατάσταση. Το οποίο ήταν ανοιχτό από τις 12 έως τις 21 Ιουλίου.

View this post on Instagram

Vào tháng 7 này nhà mốt Louis Vuitton đã cho ra mắt bộ sưu tập thu đông 2019 được thiết kế bởi Virgil Abloh tại cửa hàng pop-up hoành tráng thành phố New York. Toạ lạc tại số 100 đường Rivington, cửa hàng mang diện mạo ấn tượng với màu xanh neon vô cùng nổi bật từ không gian bên ngoài đến toàn bộ nội thất bên trong góp phần tôn lên vẻ đẹp của BST đồng thời cho khách hàng một trải nghiệm mua sắm có một không hai. Hiện cửa hàng đã đi vào hoạt động như một phần của chiến dịch quảng bá BST mới với hashtag chính thức #LVGreenscreen www.ilsole.vn

A post shared by ilSole Architecture (@ilsole_architecture) on