Nielsen: Από πού «κόβουν» έξοδα οι Έλληνες καταναλωτές
Τι δείχνει έρευνα για την καταναλωτική εμπιστοσύνη
Επτά στους δέκα Έλληνες (70%) προσπαθούν σε σταθερή βάση να περικόψουν τα έξοδα του νοικοκυριού τους, σύμφωνα με έρευνα της Nielsen.
Συγκεκριμένα, οι τρεις κύριες ενέργειες των Ελλήνων για περικοπή των εξόδων, συνεχίζουν να εντοπίζονται μέσω των περικοπών στα έξοδα για διασκέδαση εκτός σπιτιού (68%), της αγοράς φθηνότερων ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων (68%) και στα έξοδα για ρουχισμό (68%).
Παράλληλα, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία επτά στους 10 Έλληνες (71%) πιστεύουν ότι η χώρα βρίσκεται σε οικονομική ύφεση. Επιπλέον, το 63% των ερωτώμενων αμφιβάλλουν ότι η Ελλάδα θα καταφέρει να βγει από την οικονομική κρίση μέσα στους επόμενους 12 μήνες.
Μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών, η Ελλάδα καταλαμβάνει την έβδομη θέση αναφορικά με την εργασιακή ανασφάλεια, 3 στους 10 Έλληνες ανησυχούν για την οικονομία (34%), ενώ ακολουθούν οι ανησυχίες για την εργασία (32%) και την προσωπική υγεία (22%).
Το 2ο τρίμηνο του 2019, 2 στους 10 Έλληνες ανησυχούν για τα χρέη/οφειλές νοικοκυριού (20%), αναδεικνύοντάς την ως την 4η ανησυχία, με σημαντικά υψηλότερα ποσοστά σε σχέση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο (10%).
Σημειώνεται ότι ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στο 2ο τρίμηνο 2019 ανέρχεται στις 72 μονάδες, σημειώνοντας αύξηση κατά 2 μονάδες, παραμένοντας σε ιστορικά υψηλά επίπεδα. Παρ’ όλα αυτά παραμένει σημαντικά χαμηλότερος από τον ευρωπαϊκό δείκτη, που είναι στις 87 μονάδες.
- Παρίσι: Ακτιβιστές έριξαν πορτοκαλί σκόνη στο Παλάτι των Βερσαλλιών
- Συγκλονίζει ο Κώστας Μπίγαλης για την απώλεια του Αντώνη Τουρκογιώργη
- «Έχω κολλήσει στο αυτοκίνητό μου» – Οδηγός παγιδεύτηκε μέσα σε ένα Tesla
- «Στα ραντάρ του Παναθηναϊκού ο Αντώνης Παπαδόπουλος της Ντόρτμουντ»
- Συναντήθηκε ο Κεφαλογιάννης με τον Μπελέρη στις φυλακές – «Στο τέλος θα είναι ο νικητής»
- O πόλεμος Μπαχ και Κόε για τα 50.000 δολάρια στους αθλητές με φόντο την προεδρία της ΔΟΕ