Φωτογραφίες: Automedia

To coupe της βρετανικής φίρμας προετοιμάζει μια σειρά εκτεταμένων αναβαθμίσεων οι οποίες, αναμένεται για πρώτη φορά από τότε που πρωτοεμφανίστηκε το 2013, να επιφέρουν και διαφοροποιήσεις και στην αισθητική του.

Όπως αφήνει να διαφανεί το καμουφλάζ, η σχεδιαστική εξέλιξη θα εξασφαλίσει στην F-Type ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, ξαναγραμμένα κατώτερα πλευρικά τμήματα, νέα φωτιστικά σώματα μπροστά και πίσω,  ενώ η γρίλια δείχνει μεγαλύτερη και τοποθετημένη με ελαφρώς διαφορετική κλίση, προδίδοντας μια πιο επιβλητική όψη στο βρετανικό sportscar.

Ακόμα σημαντικότερες προδιαγράφονται οι αλλαγές που θα πραγματοποιηθούν στο εσωτερικό της με επίκεντρο το νέο σύστημα infotainment με οθόνη 10,2 ιντσών την οποία θα συνοδεύει μια ακόμα οθόνη, τοποθετημένη χαμηλότερα στην κεντρική κονσόλα η οποία θα φιλοξενεί τα χειριστήρια για τον κλιματισμό, όπως ισχύει και για την προσφάτως ανανεωμένη ΧΕ αλλά και την αμιγώς ηλεκτροκίνητη I-Pace.

Παράλληλα, βελτιώσεις αναμένονται και σε επίπεδο υλικών και συναρμογής με το sportscar να μιμείται και ως προς αυτήν την παράμετρο τις νεότερες προτάσεις της Jaguar.

Στην αθέατη πλευρά της θα εξακολουθεί να βρίσκεται η πλατφόρμα αλουμινίου που φιλοξενεί και την τρέχουσα γενιά της αν και δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι αναβαθμίσεις στο σύστημα πέδησης, στην ανάρτηση και στα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά συστήματα που τα υποστηρίζουν.

Πιο εκτεταμένες αναμένεται να είναι οι αλλαγές στην γκάμα κινητήρων όπου αναμένεται να συμπεριληφθεί ο νέος turbo 3,0 λίτρων των JLR που συνδυάζεται με παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt προς όφελος της ισχύος όσο και της αποδοτικότητας.

Στο πλαίσιο των ολοένα αυστηρότερων προδιαγραφών εκπομπών ρύπων αλλά και της επικείμενης διακοπής της λειτουργίας του εργοστασίου της Ford όπου και κατασκευάζεται, ο V8 των 5,0 λίτρων δεν αναμένεται να αποτελέσει μέρος της γκάμας της νέας F-Type. Προς αντικατάστασή του η Jaguar αναμένεται να αξιοποιήσει έναν V8 με χωρητικότητα 4,4 λίτρων o οποίος σύμφωνα με πληροφορίες θα προέλθει από το οπλοστάσιο της BMW.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας στην ισχυρότερη διαμόρφωσή του, δηλαδή στα σπλάχνα της έκδοσης BMW M8 Competition, φτάνει έως και τους 625 ίππους, κάτι που σημαίνει ότι αν ευοδωθεί  το συγκεκριμένο σενάριο, η ισχυρότερη έκδοση της F-Type θα είναι κατά 50 ίππους ισχυρότερη από την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή της.