Έξαλλοι είναι πολλοί Ιάπωνες με την Κιμ Καρντάσιαν, μετά από τα αποκαλυπτήρια της νέας της σειράς εσωρούχων, την οποία η διάσημη τηλεστάρ «ετοίμαζε» τον τελευταίο χρόνο.

H αγάπη της πληθωρικής συζύγου του Κάνιε Γουέστ για τα shapewear (εσώρουχα που αποτελούνται συνήθως από λαστέξ, προσφέρουν ανόρθωση και κολακεύουν τη γυναικεία φιγούρα) είναι γνωστή.  Δεν αποτέλεσε έτσι έκπληξη το γεγονός ότι η Κιμ Καρντάσιαν, αποφάσισε να λανσάρει την προσωπική της  σειρά τέτοιων εσωρούχων, επεκτείνοντας ακόμα περισσότερο το οικογενειακό brand, που της αποφέρει εκατομμύρια δολάρια ετησίως.

Η ατυχής επιλογή ονόματος

Το όνομα όμως που επέλεξε η Κιμ Καρντάσιαν για τη νέα σειρά εσωρούχων, που φέρουν την υπογραφή της, προκάλεσε αρκετά αρνητικές αντιδράσεις στα social media.

«Βαφτίζοντας» τη σειρά εσωρούχων «Kimono», η Κιμ Καρντάσιαν κατάφερε να εξοργίσει πολλούς Ιάπωνες, καθώς όπως υποστηρίζουν δεν βρίσκουν καμία ομοιότητα ανάμεσα στα εσώρουχα και το παραδοσιακό τους ένδυμα και θεωρούν ότι η Καρντάσιαν ευτελίζει με αυτόν τον τρόπο ένα σημαντικό κομμάτι του πολιτισμού τους.

Το κιμονό, παραδοσιακό ένδυμα της Ιαπωνίας έχει ιστορία πολλών αιώνων και φοριέται ακόμα και σήμερα από τους πολίτες της χώρας, σε επίσημες περιστάσεις.

«Φοράμε κιμονό για να γιορτάσουμε την υγεία και την ανάπτυξη των παιδιών μας, σε αρραβώνες, σε γάμους, σε τελετές αποφοίτησης και σε κηδείες. Είναι ένα επίσημο ένδυμα που συχνά κληροδοτείται από τη μία γενιά στην άλλη στους κόλπους μιας οικογένειας. Αυτό το shapewear δεν μοιάζει καν με κιμονό. Η Κιμ Καρντάσιαν διάλεξε απλά μια λέξη που έχει μέσα το όνομά της. Δεν δείχνει τον παραμικρό σεβασμό για το νόημα που έχει αυτό το ρούχο στην κουλτούρα μας», ανέφερε στο BBC η Γιούκα Οχίσι, μια εξοργισμένη πολίτης της Ιαπωνίας.

Σύμφωνα με το BBC, η Κιμ Καρντάσιαν κατοχύρωσε ως εμπορικό σήμα την επωνυμία Kimono πέρυσι στις ΗΠΑ, καταθέτοντας επίσης ανάλογο αίτημα για τις επωνυμίες «Kimono Body», «Kimono Intimates» και «Kimono World».