H Epic Games είναι μια από τις εταιρείες που απέσυραν τις διαφημίσεις της από το YouTube, μετά το βίντεο ενός μπλόγκερ που κατηγορεί την πλατφόρμα ότι διευκούνει τον σχηματισμό κοινοτήτων παιδόφιλων σύμφωνα με το Bloomberg.

Η εταιρεία που κυκλοφορεί το διάσημο βιντεοπαιχνίδι Fortnite επιβεβαίωσε την απόφασή της, κινούμενη στον ίδιο δρόμο με την Disney και τη Nestle.

Όλα ξεκίνησαν από τον μπλόγκερ Ματ Ουάτσον ο οποίος ανήρτησε ένα βίντεο διάρκειας 20 λεπτών όπου έδειχνε πώς παιδόφιλοι συνδέονται μεταξύ τους και μεταδίδουν ο ένας στον άλλο περιεχόμενα μέσω συνδέσμων που βρίσκονται στα σχόλια χρηστών κάτω από βίντεο με παιδιά, ιδίως με μικρά κορίτσια που επιδίδονται σε αθλητικές δραστηριότητες, όπως τη γυμναστική.

Ο μπλόγκερ κρίνει πως ο αλγόριθμος της πλατφόρμας διευκολύνει αυτές τις ύποπτες ενέργειες, συστήνοντας στους χρήστες κι άλλα παρόμοια βίντεο, και διατυπώνει την οργή του, καθώς αυτά τα βίντεο αποτελούν και πηγή κέρδους, αφού εμφανίζονται διαφημίσεις κατά την έναρξή τους ή κατά τη διάρκειά τους.

Από την πλευρά του YouΤube, εκπρόσωπος της εταιρείας σχολίασε σχετικά με την απόφαση της Epic Games: «Οποιοδήποτε περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένων των σχολίων, που θέτει σε κίνδυνο ανηλίκους θεωρείται απαράδεκτο και ως εταιρεία έχουμε σαφή πολιτική που το απαγορεύει».

«Λαμβάνουμε άμεση δράση διαγράφοντας λογαριασμούς και κανάλια, αναφέροντας οποιαδήποτε παράνομη δραστηριότητα και απενεργοποιώντας τη δυνατότητα σχολιασμού σε δεκάδες εκατομμύρια βίντεο που περιέχουν ανηλίκους. Υπάρχουν κι άλλα που πρέπει να γίνουν και συνεχίζουμε να εργαζόμαστε ως προς τη βελτίωση των υπηρεσιών μας και τον γρηγορότερο εντοπισμό τέτοιων περιπτώσεων», πρόσθεσε .