Για αυτήν την εορταστική περίοδο, ο οίκος κοσμημάτων Tiffany & Co. παρουσιάζει το τελευταίο κεφάλαιο της καμπάνιας «Believe in Dreams», το οποίο ταξιδεύει τους θεατές πίσω από τις σκηνές ενός εργαστηρίου Tiffany, όπου ξεδιπλώνονται εκπληκτικές και σουρεαλιστικές στιγμές, που συνοδεύονται από ένα λαμπερό καστ πρωταγωνιστών.

 

 

Το βίντεο της καμπάνιας ανοίγει στο εικονικό κατάστημα του Tiffany & Co., στην διάσημη 5η λεωφόρο της Νέας Υόρκης,  όπου η ηθοποιός, μουσικός Zoë Kravitz εργάζεται ως αργά το βράδυ. Η Kravitz χάνεται από την πραγματικότητα σε ένα όνειρο καμωμένο από το διάσημο Tiffany Blue χρώμα, σε ένα γλυκό σκηνικό φωτισμένο από φώτα νέον. Αυτή η περίεργη περιοχή των θαυμάτων είναι ένα υπόγειο χριστουγεννιάτικο εργαστήριο με τεχνίτες και στο τιμόνι όλων στο ρόλο της ιδιόμορφης  διαχειρίστριας  συναντάμε το μοντέλο Xiao Wen Ju.

 

 

Μέσα στην αριστοτεχνική τέχνη του Tiffany & Co.  συναντούμε και τις Karen Elson και Maye Musk, μεταξύ άλλων. Το ταξίδι καταλήγει σε ένα «party τσαγιού για τρελούς» με οικοδέσποινα  την Naomi Campbell, στο τραπέζι βλέπουμε μια απολαυστική επιλογή από αρτοσκευάσματα από το The Blue Box Cafe ™, το επίσημο καφέ του οίκου, αλλά και είδη κουζίνας και τραπέζια από τη συλλογή Home & Accessories. Μέχρι το τέλος της ιστορίας, η Kravitz ανακαλύπτει την μαγεία της Tiffany & Co.

 

 

«Η εποχή των διακοπών είναι εκείνη η εποχή του χρόνου, όπου περισσότερο από ποτέ, είμαστε συνεπαρμένοι από το όνειρο», δήλωσε ο Reed Krakoff, επικεφαλής καλλιτεχνικός διευθυντής της εταιρείας Tiffany & Co. «Στον οίκο Tiffany οι τεχνίτες μας δουλεύουν για να δημιουργήσουν μαγεία και ομορφιά σε κάθε κομμάτι. Δημιουργήσαμε αυτήν την ταινία για να ζωντανέψουμε την τέχνη μας και να καταγράψουμε το πνεύμα των Χριστουγέννων στο Tiffany».

 

 

Μέσα στο βίντεο «Believe in Dreams»  παρουσιάζονται  εικονικές και νέες συλλογές της Tiffany & Co., όπως οι Tiffany Paper Flowers , η Tiffany HardWear, η Tiffany T, Return to Tiffany και η Tiffany Keys. Το φανταστικό σποτ αντλεί έμπνευση από τα αξεσουάρ και τις οικιακές συλλογές, με πρωτότυπα σχέδια προσθέτοντας ένα άλλο στρώμα σουρεαλισμού.

 

Η ταινία σκηνοθετήθηκε από τον Mark Romanek, ο οποίος έγινε γνωστός για τη δημιουργία του «Lemonade» της Beyoncé και το «Dream On» του συγκροτήματος Aerosmith το 1973.