Ο γαλλικός οίκος Balmain περνάει στη υψηλή ραπτική. Ο Olivier Rousteing, καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου, ανακοίνωσε σχέδια να επιστρέψει στο Couture Week στην ιστοσελίδα WWD Retail & Apparel CEO Summit.

Όπως αναφέρει η WWD, ο Rousteing «προσπαθεί να φέρει πίσω το παριζιάνικο DNA» στη μάρκα Balmain με μια εισβολή στον κόσμο της υψηλής ραπτικής. Σημειώνοντας το πρώτο του ίχνος ως couturier, ο Balmain σχεδιάζει να εμφανιστεί στην Εβδομάδα Couture του Παρισιού τον Ιανουάριο του 2019. Αυτή θα είναι η πρώτη συλλογή μόδας της μόδας σε 16 χρόνια. Το τελευταίο παρουσιάστηκε το 2002 όταν ο Oscar de la Renta ήταν δημιουργικός διευθυντής.

 

Μαζί με την υψηλή ραπτική, ο Rousteing πρόσθεσε ότι ήθελε να ασχοληθεί και η Balmain με αξεσουάρ, αρώματα και καλλυντικά στο μέλλον. Από το διορισμό του ως το 2011, ο Rousteing έχει ξεκινήσει μια νέα εποχή στον Balmain, με μοντέρνα και λαμπερά σχέδια, πελάτες A-list σελέμπριτις, διάσημα μοντέλα και συνεργασίες με άλλες μάρκες.

 

 

Πρόσφατα, ο δημιουργικός διευθυντής πειραματίστηκε με μερικές πιο προσιτές συνεργασίες για τον οίκο. Το 2015, ο Rousteing ξεκίνησε τη συνεργασία του με την H & M, η οποία εξαντλήθηκε αμέσως, καθιστώντας τη μία από τις πιο επιθυμητές συλλογές στον τομέα του «γρήγορου ρούχου». Πέρυσι, η μάρκα συνεργάστηκε με την εταιρεία εσώρουχων Victoria’s Secret σε μια μικρή συλλογή για το ετήσιο σόου της μάρκας εσωρούχων. Η συλλογή, η οποία ήταν διαθέσιμη για online αγορές αμέσως μετά την εκπομπή που προβλήθηκε στην τηλεόραση, σημάδεψε την πρώτη φορά που η Victoria’s Secret συνεργάστηκε με μια μάρκα πολυτελείας μόδας.

 

 

Ενώ ένα μεγάλο μέρος του έργου του Rousteing βοήθησε τον Balmain να προσεγγίσει ένα νεότερο κοινό και να γίνει πιο προσιτό, θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε πώς κατευθύνεται στο αντίθετο άκρο του φάσματος σχεδιασμού. Θα; Δούμε άραγε μια συλλογή επάξια ενός τόσο μεγάλου ονόματος ή θα δούμε μια νεανική τρέλα χωρίς εμπειρία και έμπνευση; Ραντεβού στις πασαρέλες τον Ιανουάριο…