Στη διάρκεια ενός μεγάλου ξένοιαστου περιπάτου στα Νότια προάστια της Αθήνας, το βλέμμα μου έπεσε στη βιτρίνα καταστήματος, το οποίο πουλούσε αποκλειστικά παντόφλες ελληνικής κατασκευής. Πραγματικά χαριτωμένα προϊόντα για τις κρύες ημέρες και νύχτες του χειμώνα. Στο κέντρο της βιτρίνας, παρουσιάστρια δημοφιλούς καθημερινής εκπομπής, διαφήμιζε με ένα πλατύ χαμόγελο, τις παντοφλίτσες στο χρώμα της πούδρας. Το σκηνικό με το απαραίτητο γούνινο χαλί, καθαρά χειμερινό, η ατμόσφαιρα αισιόδοξη. Η φωτογράφιση και το όλο concept, προσπαθούσαν να πείσουν τη γυναίκα η οποία επιθυμούσε να αγοράσει, ότι αυτή είναι η …σωστή παντόφλα, η οποία θα σου χαρίσει «άνετα», αλλά και κομψά βήματα, μέσα στο σπίτι. Στο εξωτερικό τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά. Η Λίλι Όλντριτζ, με την αισθησιακή μελαχρινή ομορφιά, φωτογραφίζεται για τον οίκο κοσμημάτων Bvlgari. Το κολιέ από μπριγιάν και σμαράγδια, σε σχήμα φιδιού, όπως και το ογκώδες βραχιόλι, εντυπωσιάζουν.

 

 

Πίσω από την καμπάνια, οι καλύτεροι φωτογράφοι μόδας, στυλίστες, τους οποίους χρησιμοποιούν τα μεγαλύτερα περιοδικά του κόσμου, top μακιγιέρ, κομμωτές και άριστα εκπαιδευμένα συνεργεία. Οι γιορτές πλησιάζουν και οι διαφημιστικές καμπάνιες «παίζουν» σε δύο ταμπλό. Οικογενειακή θαλπωρή και πανάκριβα μπιζού με μπριγιάν, σμαράγδια, ρουμπίνια, που συνοδεύονται με ρούχα από βελούδο, σατέν, χειροποίητες δαντέλες και ονειρικό σιφόν…

 

Η Νάιτλι, η Φεράνι, η βασίλισσα και το… παντεσπάνι

Η Κίρα Νάϊτλι κοιτάζει το φακό με έντονο βλέμμα. Διαφημίζει το Coco Crush ring και το μπρασελέ σε δύο χρώματα του χρυσού. Η διάσημη ηθοποιός «προμοτάρει» και ένα από τα πλέον δημοφιλή αρώματα του εμβληματικού οίκο

υ.

Εκείνη όμως που «κλέβει» κυριολεκτικά την παράσταση, είναι η … Μαρία Αντουανέτα. Η κακομαθημένη βασίλισσα, η οποία είχε ξεστομίσει την περίφημη φράση «Τι; Δεν έχει ψωμί να φάει ο λαός μας; Ε, καλά, δώστε του παντεσπάνι!», μαγνητίζει μέσα από ένα τεράστιο πορτραίτο, δίπλα στο λευκό σαν χιόνι ρολόι Breguet.

 

 

Η ωραία Κιάρα Φερράνι, η πλέον επιτυχημένη fashion blogger του πλανήτη, τα … φοράει όλα μαζί. Κοντά και μακριά κολιέ, βραχιόλια, δαχτυλίδια, του ιταλικού οίκου PoMellato. Η Chopard επιμένει στα βραχιόλια με τις κόκκινες και λευκές (γεμάτες διαμάντια καρδιές).

 

Ο κλασικός οίκος Moussaieff και τα διαμάντια De Beers

Ο οίκος Moussaieff της Bond Street, διαφημίζει μέσω μιας αέρινης γυναικείας παρουσίας, το πλέον ογκώδες σετ κοσμημάτων με διαμάντια.

 

Κάποτε ρώτησα μια φίλη, με πολύ υψηλά εισοδήματα, για ποιο λόγο αγοράζει μπιζού από την κυρία Moussaieff και όχι από παγκοσμίου φήμης brands, όπως Cartier, Boucheron, Graff κλπ. Μου απάντησε ότι αυτοί που ξέρουν, προτιμούν το συγκεκριμένο brand (προσωπικά θεωρώ τις συλλογές τους, πολύ κλασικές), επειδή διαθέτει τις καλύτερες, ποιοτικά, πέτρες.

 

Όταν όμως έχεις μπροστά σου, τα λευκά και κίτρινα De Beers διαμάντια (κορυφαίο το κατάστημα στην Place Vendome), προτιμάς να σιωπήσεις. Η λάμψη τους είναι θεσπέσια. Νοιώθεις πριγκίπισσα του παραμυθιού. Δεν είναι τυχαίο ότι μεγαλοεπιχειρηματίες θεωρούν επένδυση, την αγορά των συγκεκριμένων διαμαντιών…