Φωτογραφίες: Automedia

Η νέα γενιά της Toyota Supra έχει «κλειδώσει» για τον Ιανουάριο, ωστόσο, η ιαπωνική φίρμα δεν έχασε την ευκαιρία να δοκιμάσει το νέο της sportscar στο Nurburgring συμμετέχοντας με μια αγωνιστική εκδοχή του, σε αθλητική διοργάνωση στην απαιτητικότερη πίστα της Ευρώπης και δίνοντας μiα μια ακόμα φορά τη δυνατότητα παρατήρησής της.

Προφανής στόχος της συμμετοχής σε αγωνιστική διοργάνωση δεν ήταν η νίκη αλλά η περαιτέρω εξέλιξη του sportscar, το οποίο σύμφωνα με τους αυτόπτες μάρτυρες έκανε υπό αυτό το σκεπτικό πολλές επισκέψεις στα pits αφήνοντας σε πλήρη θέα τα μηχανικά του μέρη.

Παρά τον αγωνιστικό του προσανατολισμό, το ιαπωνικό sportscar, μοιράζεται την πλειονότητα των χαρακτηριστικών του με την έκδοση παραγωγής, συμπεριλαμβανομένου του εσωτερικού όπου ξεχωρίζουν μια μεγάλη οθόνη αφής για τις λειτουργίες του infotainment ενώ χαμηλότερα διακρίνονται, οι αεραγωγοί, οι διακόπτες για τον κλιματισμό και ο γνώριμος BMW περιστροφικός επιλογέας με δεδομένο ότι η Supra αποτελεί προϊόν συνεξέλιξης, των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών.

Παράλληλα, η συγκεκριμένη σειρά εικόνων αποτελεί και την πρώτη αποτύπωση του κινητήρα της Supra ο οποίος ελλείψει καλύμματος δείχνει χαώδης στην συγκεκριμένη εμφάνισή του καθώς προφανώς οι μηχανικοί της Toyota θέλησαν να μπορούν να έχουν χώρο για τροποποιήσεις και βελτιώσεις.

Όπως και να έχει με το συγκεκριμένο αγωνιστικού προσανατολισμού δοκιμαστικό πρωτότυπο, η Supra ως έκδοση παραγωγής έχει δώσει ραντεβού για την προσεχή έκθεση του Detroit τον Ιανουάριο και σύμφωνα με τις μέχρι σήμερα γνωστές πληροφορίες, θα διατεθεί με τετρακύλινδρους και εξακύλινδρους κινητήρες που θα συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο της ZF.

Επίσης όπως έχει ήδη γίνει γνωστό, η νέα Supra θα προσφέρει την «απόλυτη» αναλογία 50/50 σε ό,τι αφορά την κατανομή βάρους το οποίο σύμφωνα με ανεπίσημες πληροφορίες θα διαμορφωθεί σε 1.496 κιλά.